XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #34.001
Ik denk dat 'maakerwatleuksvan' wel werkt!

Een tijdje wat minder vaak bij jullie besteld (geen reden, gewoon eens wat anders proberen) en nu terug jullie whey binnen. Gvd vergeten hoe goed die was :o Blijft toch een top winkel!

Mooi! :thumbs:

Potje vitamine b100 complex ruikt heerlijk als je het open hebt gemaakt:toilet:

Misschien een tip om pompoenpitolie capsules (500mg) toe te voegen aan het assortiment. Veel forumleden die dit bestellen ivm acne en prostaatproblemen.

Overige sites zijn vaak duur en/of beschikken alleen over 1000mg.

• #34.007
Misschien een tip om pompoenpitolie capsules (500mg) toe te voegen aan het assortiment. Veel forumleden die dit bestellen ivm acne en prostaatproblemen.

Overige sites zijn vaak duur en/of beschikken alleen over 1000mg.

We hebben pompoenpit olie in flessen gehad van 500ml en hebben we allemaal weg moeten gooien. Was 0,0 vraag naar (toegevoegd naar aanleiding van iemand hier ook ;) ). Mss lopen capsules wel.. wel merk heeft een gunstige prijs?

We hebben pompoenpit olie in flessen gehad van 500ml en hebben we allemaal weg moeten gooien. Was 0,0 vraag naar (toegevoegd naar aanleiding van iemand hier ook ;) ). Mss lopen capsules wel.. wel merk heeft een gunstige prijs?
000221_A.png

Ik slik deze nu al een behoorlijke tijd iedere dag. Haal het nu bij de Tuinen, maar als ik het voortaan bij XXL mee kan bestellen zou dat natuurlijk heel fijn zijn :)

1zznhc3.jpg

In deze softgel zit 40mg pompoenpitolie

Dat is 500mg pompoenpitolie per dag? of gaat het om een bepaald ingrediënt in de pompoenpitolie?

1 capsule van 500 mg pompoenpitolie (Cucurbita Pepo) per dag.

Zou het 3e supplement worden wat op aanraden van mij toegevoegd zal worden, ik zou mezelf bijna werknemer van de maand noemen :)

[Link niet meer beschikbaar] komen deze truien ooit nog weer op voorraad?

en, de nieuwe camo tanktops, bij 1.80 84kg, welk maatje t beste? M of L?

• #34.018
[Link niet meer beschikbaar] komen deze truien ooit nog weer op voorraad?

en, de nieuwe camo tanktops, bij 1.80 84kg, welk maatje t beste? M of L?

truien komen niet meer, we werken aan een nieuw model. Ik zou dan een L nemen moet goed passen. De uitverkochte maten komen binnen 14 dagen weer binnen.

Terug
Naar boven