Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik heb mezelf getrakteerd op een hippe XXL tas en riem :hedbang:

Vallen die bigger = better shirts net zo groot als die nieuwe met alleen borst logo?

Kan ik met mij 1.79m / 83kg een L bestellen?

Gisteren besteld, vandaag in huis!:lifter:

Toppieee XXL !
20160917_154807.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #34.028
Wanneer zouden de 100% vloeibare eiwitten binnenkomen?
En hoe komt dat jullie gesponserde atleten eigelijk geen kortingscode heeft?

• #34.033
Wanneer zouden de 100% vloeibare eiwitten binnenkomen?
En hoe komt dat jullie gesponserde atleten eigelijk geen kortingscode heeft?

Ik ga onze producent even bellen voor een leverdatum, week geleden gemaild maar geen bericht terug.. Wij geven geen kortingscodes aan onze atleten omdat we eigen kortingsacties houden en dat deze codes een eigen leven gaan leiden en snel overal op internet te vinden zijn.

Goedenavond XXL,

Even een paar opmerkingen en een vraag: ik ben na veel onderzoek nogal geïnteresseerd in de Perfect Whey Protein. Perfecte prijs/kwaliteit verhouding lijkt mij. En ben natuurlijk al gek met de XXL producten die ik heb.

De financiën, m'n vetpercentage en wat andere omstandigheden zorgen ervoor, wanneer ik voor de betreffende whey ga, dat ik het met water zal (moeten) gaan innemen.

Nu is dus de vraag of deze whey lekker, vol -en smeuïg van smaak is met water. Of het dan wel een echte shake is dus.

Heb whey nog nooit met water gedronken en ik ben zo'n p*ssy waarbij de smaak goed moet zijn :D

• #34.037
Goedenavond XXL,

Even een paar opmerkingen en een vraag: ik ben na veel onderzoek nogal geïnteresseerd in de Perfect Whey Protein. Perfecte prijs/kwaliteit verhouding lijkt mij. En ben natuurlijk al gek met de XXL producten die ik heb.

De financiën, m'n vetpercentage en wat andere omstandigheden zorgen ervoor, wanneer ik voor de betreffende whey ga, dat ik het met water zal (moeten) gaan innemen.

Nu is dus de vraag of deze whey lekker, vol -en smeuïg van smaak is met water. Of het dan wel een echte shake is dus.

Heb whey nog nooit met water gedronken en ik ben zo'n p*ssy waarbij de smaak goed moet zijn :D

Met melk is het uiteraard lekkerder, perfect whey is verder heel zuiver en bevat weinig verdikkingsmiddelen dus wordt niet heel romig (dat kan alleen met verdikkingsmiddelen en dan zakt het eiwitpercentage).

Bedankt voor het snelle en eerlijke antwoord :thumb:

Goedenavond XXL,

Je kunt ook water + 50ml melk gebruiken. Dat scheelt enorm in smaakbeleving, en is toch maar weinig zuivel.

Goedenavond XXL,

Ik drink whey puur voor de eiwitten, niet voor genot. Ik doe 100ml water + 30g whey en drink het in een slok weg. Prima te doen zo. Echt lekkere whey waarvan ik liters zou willen drinken moet ik nog tegen komen :P

Terug
Naar boven