AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Voor het eerst in jaren weer eens wat sups besteld. Ging uit automatisme eerst naar die b&f website alleen toen ik zag dat hun mainpage alleen maar vol staat met hun huismerk zooi ben ik snel naar Xxl gegaan :$

Die nieuwe V-hals shirts zien er goed uit trouwens! Enig idee wanneer jullie de rich pianoman 5% shirts weer op voorraad hebben?

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.962
Voor het eerst in jaren weer eens wat sups besteld. Ging uit automatisme eerst naar die b&f website alleen toen ik zag dat hun mainpage alleen maar vol staat met hun huismerk zooi ben ik snel naar Xxl gegaan :$

Die nieuwe V-hals shirts zien er goed uit trouwens! Enig idee wanneer jullie de rich pianoman 5% shirts weer op voorraad hebben?

:thumbs: rich piana shirts moeten we even kijken. De maten vallen steeds anders uit en komt veel retour elke keer ...

• #33.964
Misschien handmatig de lengte en breedte van de shirts opmeten en vermelden op de website?

Probleem is dat als we daarna weer shirt bestellen de maat weer anders is. Is veel en lastig werk voor ons, we hebben het druk genoeg. Heb 5% gevraagd te zorgen voor een constante maatvoering en dat we dan de shirts weer gaan verkopen. Het was een bekend probleem en ze werken eraan.

ooeehh daaamnn die v-hals shirtjes zijn van goede kwaliteit :cool: Had het niet verwacht :$

Hebben jullie al vaker te horen gekregen dat die nieuwe shake bekers lekken? Heb er nu 1 een paar dagen in gebruik maar hij lekt enorm bij de aansluiting van de dop naar de fles.
Of heb ik een maandag ochtend exemplaar :D

Hebben jullie al vaker te horen gekregen dat die nieuwe shake bekers lekken? Heb er nu 1 een paar dagen in gebruik maar hij lekt enorm bij de aansluiting van de dop naar de fles.

Dacht dus dat ik elke x pech had, ben dus niet de enige. Heb hier ook last van. Zelfs met een nieuwe beker.

ik heb geen last van lekkende bekers :dunno:

Ik heb wel last van verdwijnende bekers. M'n moeder heeft drie xxl shakers weggegooid. ( want die twee roze van b&f zijn mooier :o )

DEAD

• #33.974
Dacht dus dat ik elke x pech had, ben dus niet de enige. Heb hier ook last van. Zelfs met een nieuwe beker.

Waar lekt die dan precies? heb je de dop wel goed (recht) aangedraaid?

Zit de dop er wel recht op? Als je niet goed oplet dan kan je deze er scheef opdraaien en lekt de beker. We hebben bij ons 50 bekers getest laatst en geen enkele lekte, we hebben ze uit verschillende dozen gepakt. We hebben wel gezien dat je goed moet kijken dat je de bovenkant er recht opdraait en ook goed aandraait daarna.

Mogelijk is een bepaald percentage van de bekers niet goed (zijn meer klachten geweest) maar er gaan bij ons circa 400 bekers per dag de deur uit. We hebben zelf dus getest en geen slechte bekers gevonden.

Zeker! Enige idee of die nieuwe 'basic' shirtjes (enkel logo op de borst en geen rugtekst) nog in nieuwe kleuren komen binnenkort?

Voorlopig even niet omdat we veel andere shirts gaan krijgen (stretch met lycra) en andere kleding. En we komen plaats tekort in de rekken.

Zit de dop er wel recht op? Als je niet goed oplet dan kan je deze er scheef opdraaien en lekt de beker. We hebben bij ons 50 bekers getest laatst en geen enkele lekte, we hebben ze uit verschillende dozen gepakt. We hebben wel gezien dat je goed moet kijken dat je de bovenkant er recht opdraait en ook goed aandraait daarna.

Mogelijk is een bepaald percentage van de bekers niet goed (zijn meer klachten geweest) maar er gaan bij ons circa 400 bekers per dag de deur uit. We hebben zelf dus getest en geen slechte bekers gevonden.

Dop zit er recht op ja, je ziet ook geen kier er tussen ofzo.
Het is niet dat het eruit stroomt maar het sijpelt er een soort tussendoor,

Met de vorige serie bekers (met losse dop) had ik hier nooit last van.

• #33.977
Dop zit er recht op ja, je ziet ook geen kier er tussen ofzo.
Het is niet dat het eruit stroomt maar het sijpelt er een soort tussendoor,

Met de vorige serie bekers (met losse dop) had ik hier nooit last van.

Je bedoelt als je de shaker vol doet en dan horizontaal vervoert in je tas? of tijdens het schudden?

Heb net weer een bestelling gedaan. De eerste keer dat ik naar het betalen wilde gaan kwam er ineens in beeld dat het winkelwagentje leeg was dus heb de hele bestelling opnieuw toe moeten voegen. De tweede keer deed hij het wel gewoon.
Misschien dat er ergens een bugje in zit, misschien ook niet, maar zou er wel even naar kijken.

• #33.979
Heb net weer een bestelling gedaan. De eerste keer dat ik naar het betalen wilde gaan kwam er ineens in beeld dat het winkelwagentje leeg was dus heb de hele bestelling opnieuw toe moeten voegen. De tweede keer deed hij het wel gewoon.
Misschien dat er ergens een bugje in zit, misschien ook niet, maar zou er wel even naar kijken.

Dat is zo niet te achterhalen helaas.. Eind oktober komt de compleet nieuwe responsive site online dan is het mogelijk ook opgelost ;)

Terug
Naar boven