Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik drink whey puur voor de eiwitten, niet voor genot. Ik doe 100ml water + 30g whey en drink het in een slok weg. Prima te doen zo. Echt lekkere whey waarvan ik liters zou willen drinken moet ik nog tegen komen :P
In de ochtend drink ik melk+perfect whey chocolade+gemalen havermout en vind dit toch wel zeer lekker eigenlijk :p

Ik drink whey puur voor de eiwitten, niet voor genot. Ik doe 100ml water + 30g whey en drink het in een slok weg. Prima te doen zo. Echt lekkere whey waarvan ik liters zou willen drinken moet ik nog tegen komen :P

dan heb je ook wel de smaakloze variant hoop ik (zoals ik :eetmug:) anders ben je niet echt h4rdk00r

Als je een dikkere shake wenst kun je ook gewoon oats of Brinta oid toevoegen.

Voor mij is die combi echt een traktatie. :zuip:

Thanks voor alle feedback heren!

Nou, ik moet zeggen dat ik persoonlijk whey met water niet te nassen vind. Vanmiddag voor de eerste keer geprobeerd.
Al was dit geen XXL shake en smaak, daarom een sample van m'n favoriete smaak (banaan) besteld. Deze ga ik dus mengen met water.

Voor deze maand heb ik besloten te gaan voor de Essential Amino Stack.
"Even" met Roel van XXL gebeld hoe en wat en hij heeft me er netjes op geattendeerd dat ik de amino's niet moet zien als vervanger van whey of iets dergelijks en dat whey een groter en uitgebreider amino profiel heeft en in het algemeen beter is voor spiergroei dan de BCAA's.

Eerlijkheid, daar houdt ik van.

Maar dat de Essential Amino Stack een goede aanvulling is, staat vast. En de werking ervan hetgene is wat ik ook zoek, ook.

dan heb je ook wel de smaakloze variant hoop ik (zoals ik :eetmug:) anders ben je niet echt h4rdk00r
Nope, nog nooit gehad. Misschien wel verstandig, maar vind het zonde geld als ik het straks niet weg krijg xD (spreek mezelf tegen I know)

Nope, nog nooit gehad. Misschien wel verstandig, maar vind het zonde geld als ik het straks niet weg krijg xD (spreek mezelf tegen I know)

wat een gaytje ben je ook :gay:

ik impliceer hier niet mee dat mensen met een homoseksuele geaardheid per definitie zwakker en/of inferieur zijn als het aankomt op smaak

20160920_192541.jpg
ik dacht dat ik gewoon dorst had dat hij zo snel leeg was.
Is mn eindbaasbidon stuk:treuren: nooooo.

Die energie blikjes zijn btw erg lekker!
Ook de kruiden spices en herbs zijn een aanrader volgende keer de hele set bestellen:brew:

• Topic Starter Topic Starter
  • #34.049
20160920_192541.jpg
ik dacht dat ik gewoon dorst had dat hij zo snel leeg was.
Is mn eindbaasbidon stuk:treuren: nooooo.

Die energie blikjes zijn btw erg lekker!
Ook de kruiden spices en herbs zijn een aanrader volgende keer de hele set bestellen:brew:

oo dat is jammer... deze heb je zeker al een tijdje? de nieuwe zijn met een andere sticker en zonder NUTRITION. Ook zijn de nieuwe iets steviger.

Energiedrankje wordt goed ontvangen en de kruiden ook :D binnen 14 dagen komen de sauzen ook binnen deze zijn qua smaak echt 100x beter dan al het andere wat er nu op de markt is in low carb en low fat sauzen.

oo dat is jammer... deze heb je zeker al een tijdje? de nieuwe zijn met een andere sticker en zonder NUTRITION. Ook zijn de nieuwe iets steviger.

Energiedrankje wordt goed ontvangen en de kruiden ook :D binnen 14 dagen komen de sauzen ook binnen deze zijn qua smaak echt 100x beter dan al het andere wat er nu op de markt is in low carb en low fat sauzen.

Ja toen ze er waren gelijk besteld haha
En heb er nog steeds geen spijt van.
Zal is kijken naar de nieuwe versie.

Een goede saus zoek ik nog dus ga die zeker proberen.
Heb er al is 1 gehad die nu op de site staat 2bslim maar niet echt mijn smaak.

En klopt het dat er in die energieshot soort stukjes in zitten?
Ze werken wel :eek:.

• #34.051
Ja toen ze er waren gelijk besteld haha
En heb er nog steeds geen spijt van.
Zal is kijken naar de nieuwe versie.

Een goede saus zoek ik nog dus ga die zeker proberen.
Heb er al is 1 gehad die nu op de site staat 2bslim maar niet echt mijn smaak.

En klopt het dat er in die energieshot soort stukjes in zitten?
Ze werken wel :eek:.

ik denk dat die stukjes wat residu is van werkzame stoffen. Staat er geen stevig schudden voor gebruik op?

ik denk dat die stukjes wat residu is van werkzame stoffen. Staat er geen stevig schudden voor gebruik op?

Klopt maar daarmee is het dus niet weg.
Geeft niet maar dacht ik vraag het of het zo hoort.
Komen er nog meer eigen merk producten aan in de toekomst die je al weet?

• #34.053
Klopt maar daarmee is het dus niet weg.
Geeft niet maar dacht ik vraag het of het zo hoort.
Komen er nog meer eigen merk producten aan in de toekomst die je al weet?

Komen zeker nog meer producten, enkele staan al bij verwacht. Sommige zeggen we niets over voordat ze er zijn om de concurrentie geen voorsprong te geven ;)

Waar staat de 'verwacht' categorie eigenlijk? Deze stond altijd op de homepage onder de kleding toch? Zie hem namelijk ook niet onder het kopje categorieën?

Nice melatonine is er weer! Douane lief aangekeken?:p Volgende bestelling even groot inslaan, zal wel hard gaan denk ik? Zal ook wel op niet al te lange termijn weer verboden worden in hogere dosering per tablet schat ik. Heb je hier toevallig zicht op?

• #34.057
Nice melatonine is er weer! Douane lief aangekeken?:p Volgende bestelling even groot inslaan, zal wel hard gaan denk ik? Zal ook wel op niet al te lange termijn weer verboden worden in hogere dosering per tablet schat ik. Heb je hier toevallig zicht op?

Dat is onbekend... ik hoop dat het nog even blijft ;)

Gisteren besteld, vandaag geleverd!
Toppie weer XXL!
20160921_162704.jpg

Terug
Naar boven