MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Zag aardig reviews voorbij komen wat betreft de Essential Amino Stack dat de smaak Tropical niet te nassen was, ik persoonlijk vind het dikke prima qua smaak.

Heb meteen de intensiteit van m'n training wat opgeschroefd (iets minder pauze tussendoor) en het lijkt alsof ik het beter kan volhouden. Kan ook een momentopname zijn of in het hoofdje zitten, maar het beloofd veel goeds.

• Topic Starter Topic Starter
  • #34.062
Zag aardig reviews voorbij komen wat betreft de Essential Amino Stack dat de smaak Tropical niet te nassen was, ik persoonlijk vind het dikke prima qua smaak.

Heb meteen de intensiteit van m'n training wat opgeschroefd (iets minder pauze tussendoor) en het lijkt alsof ik het beter kan volhouden. Kan ook een momentopname zijn of in het hoofdje zitten, maar het beloofd veel goeds.

ik vind tropical ook best lekker. IK raad je pina colada aan dat is een nieuwe smaak en erg goed ;)

Voor "gewoon een lekker drankje tijdens de training" moet ik zeggen dat het wel erg lekker haar ding doet.

Gisteren de armen gedaan met amper rust tussendoor met een ontzettend hoge intensiteit en ik krijg een ontzettende pomp maar de verzuring blijft nagenoeg uit en ik houdt het aanzienlijk langer en beter vol.

Heftig "placebo-effect", aangezien ik het eergisteren ook al merkte :D

Wat zijn jullie gedachten hierbij?

• #34.064
Voor "gewoon een lekker drankje tijdens de training" moet ik zeggen dat het wel erg lekker haar ding doet.

Gisteren de armen gedaan met amper rust tussendoor met een ontzettend hoge intensiteit en ik krijg een ontzettende pomp maar de verzuring blijft nagenoeg uit en ik houdt het aanzienlijk langer en beter vol.

Heftig "placebo-effect", aangezien ik het eergisteren ook al merkte :D

Wat zijn jullie gedachten hierbij?

Ik krijg ook een goede pomp van EAS dat verschil merk ik zeker ook ;).. een beetje placebo effect is ook altijd meegenomen :D

Dan zit het dus niet alleen in het hoofdje :roflol:

Lekker product XXL!

Vandaag insane mode ontvangen, morgenvroeg eens testen, ben benieuwd!

• #34.067
XXL, voor de duidelijkheid: zat net de review hier door te lezen.. moet ik nu 4 schepjes of 2 schepjes vol nemen om op 20gr te zitten ???

Blijkbaar wel :scold:

Ik wil straks een bestelling plaatsen bij jullie en ik zag dat er bij gratis goodies iets stond over samples van andere merken. Ik vind het altijd wel fijn om allerlei samples uit te proberen dus ik vroeg me af of ik deze ook als product kon kiezen? Of dat ik bijvoorbeeld een product van een bepaalde prijs bestel en ipv dat product dan die samples krijg? Ik hoor graag van jullie

• #34.074
XXL, voor de duidelijkheid: zat net de review hier door te lezen.. moet ik nu 4 schepjes of 2 schepjes vol nemen om op 20gr te zitten ???

Kijk op de pot van het label bij de supplementfacts wat daar staat klopt. We hebben de productie van EAS verhuist van een andere producent. Van de oude producent staat op 2 scoops =11 gram en op de nieuwe 1 scoop is 11 gram (om en nabij)

Ik wil straks een bestelling plaatsen bij jullie en ik zag dat er bij gratis goodies iets stond over samples van andere merken. Ik vind het altijd wel fijn om allerlei samples uit te proberen dus ik vroeg me af of ik deze ook als product kon kiezen? Of dat ik bijvoorbeeld een product van een bepaalde prijs bestel en ipv dat product dan die samples krijg? Ik hoor graag van jullie

Nope dat kan niet. Dat is niet aan te beginnen omdat we ook vaak alle sample door elkaar in een grote doos krijgen. Dan moeten we dat allemaal uitsorteren, onbegonnen werk ;)

• #34.075
We hebben 75.000 likes! Daarom vandaag 10% korting met kortingscode ‘Facebook’! Profiteer nu en bezoek onze shop!

Laatst bewerkt:
Kijk op de pot van het label bij de supplementfacts wat daar staat klopt. We hebben de productie van EAS verhuist van een andere producent. Van de oude producent staat op 2 scoops =11 gram en op de nieuwe 1 scoop is 11 gram (om en nabij)

Ik heb gekeken op het label van de pot en daar staat 2 scoops = 10 gram

Dan heb ik dus donderdag en vrijdag een halve dosering genomen :eek:

Damn.. wordt lekker trainen dus vandaag :flexgrin:

Thanks voor je antwoord!

• #34.079
Al iets gehoord van Esmeralda?

Er zijn productieproblemen en ze proberen me zsm antwoord te geven :(

René, ik heb nog een tegoedcode liggen ivm geruild product. Klopt het dat ik deze niet kan combineren met deze actie?

Dat kan helaas momenteel niet. Binnen 14dagen dan komt er een update van de site en dan kan het wel. De tegoedcode moet je even bewaren dan voor een volgende keer.

Ik heb gekeken op het label van de pot en daar staat 2 scoops = 10 gram

Dan heb ik dus donderdag en vrijdag een halve dosering genomen :eek:

Damn.. wordt lekker trainen dus vandaag :flexgrin:

Thanks voor je antwoord!

:thumbs:

Ook maar even 4kg Perfect Whey Protein besteld :lifter:

Terug
Naar boven