AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Oke helaas, kan gebeuren en er zit toch niet echt haast achter. Dagje langer wachten tot ik de nieuwe pre workout kan proberen:p

• Topic Starter Topic Starter
  • #34.102
Hier hoppa gisteren besteld vandaag in huis
BAM
20160927_160817.jpg

• #34.105
Hey René, ik heb zondagavond een bestelling geplaatst en direct betaald. Mailtje ontvangen, en maandagochtend nog een mailtje met de melding dat het pakket overgedragen is aan PostNL. Echter, PostNL Track&Trace meldt dat het pakket enkel is aangemeld maar nog niet overhandigd. In eerste instantie verwachtte ik het pakket vandaag. Nu staat die op morgen, maar ik zet hier zo mijn vraagtekens bij.

Sowieso heb ik de laatste tijd steeds vaker dat PostNL niet binnen de afgesproken tijd kan leveren. Dan doel ik niet op de tijdsindicatie, maar dat ze echt een dag vertraging hebben.

Bestelnummer 702257

Vandaag de gold edition shaker binnen, wilde deze al langer hebben.
Wat een vormgeving, totaal anders dan andere shakers, hij is over de top fout, maar vind hem zo vet haha. De stickers, de kleuren, verhogingen aan de zijkant.

• #34.108
Hey René, ik heb zondagavond een bestelling geplaatst en direct betaald. Mailtje ontvangen, en maandagochtend nog een mailtje met de melding dat het pakket overgedragen is aan PostNL. Echter, PostNL Track&Trace meldt dat het pakket enkel is aangemeld maar nog niet overhandigd. In eerste instantie verwachtte ik het pakket vandaag. Nu staat die op morgen, maar ik zet hier zo mijn vraagtekens bij.

Sowieso heb ik de laatste tijd steeds vaker dat PostNL niet binnen de afgesproken tijd kan leveren. Dan doel ik niet op de tijdsindicatie, maar dat ze echt een dag vertraging hebben.

Bestelnummer 702257

Dit is onze fout! ik citeer me zelf even > Gisteren is er hier een fout gemaakt met de orderverwerking, een 70 tal bestellingen zijn niet verzonden. De gaan vandaag de deur uit en hebben de betreffende klanten ook een nieuwe mail van postnl gekregen met track en trace :(

Vandaag de gold edition shaker binnen, wilde deze al langer hebben.
Wat een vormgeving, totaal anders dan andere shakers, hij is over de top fout, maar vind hem zo vet haha. De stickers, de kleuren, verhogingen aan de zijkant.

haha zeker een aparte shaker! Die veer die erin zit werkt overigens perfect.

Nu zie ik het. Bedankt voor de terugkoppeling René!

Vraagje over whey. Ik krijg van whey vaak een opgeblazen gevoel, en diarree als ik t dagelijks gebruik. Nu gebruik ik al n tijdje de plantaardige eiwitten van orangefit maar die is erg duur en zet zo mijn vraagtekens bij plantaardig. Op de sportschool hoorde ik dat jullie een whey verkopen waar diegene geen last van z'n buik had maar wist niet meer welke dat was. Kunnen jullie mij vertellen welke ik moet bestellen? Dan ga ik die proberen. Alvast bedankt.

• #34.112
Nee geen 2e mailtje gehad, ik zag het via de postnl app

aha staat er nu 1 verzending in postnl naar je toen vanuit ons of 2? Kan best zijn dat het systeem bij het opnieuw printen dezelfde barcode heeft gepakt als bij de 1e keer.

Vraagje over whey. Ik krijg van whey vaak een opgeblazen gevoel, en diarree als ik t dagelijks gebruik. Nu gebruik ik al n tijdje de plantaardige eiwitten van orangefit maar die is erg duur en zet zo mijn vraagtekens bij plantaardig. Op de sportschool hoorde ik dat jullie een whey verkopen waar diegene geen last van z'n buik had maar wist niet meer welke dat was. Kunnen jullie mij vertellen welke ik moet bestellen? Dan ga ik die proberen. Alvast bedankt.

Ik zou dan kiezen tussen whey isolaat of hydrolisaat. Ik zou voor hydrolisaat gaan, dat geeft het minste kans op een opgeblazen gevoel. We horen vaak dat mensen dan totaal geen last meer hebben.

Hydrolysaat bevat minder lactose etc.

• #34.114
Hydrolysaat bevat minder lactose etc.

dat is niet per definitie zo. Je kan een hydrolisaat maken van een whey concentraat (veel lactose en vet) of van een whey isolaat (weinig lactose en vet). Het voordeel van een hydrolisaat is dat het is voorverteerd waardoor je minder problemen met de spijsvertering kan verwachten.

dat is niet per definitie zo. Je kan een hydrolisaat maken van een whey concentraat (veel lactose en vet) of van een whey isolaat (weinig lactose en vet). Het voordeel van een hydrolisaat is dat het is voorverteerd waardoor je minder problemen met de spijsvertering kan verwachten.
My bad.

Ik buig het hoofd in schaamte... :angstig:

Heb besteld, plus een hoop andere spullen die ik niet kon laten om aan te klikken :-)

Ik ben Whey Delicious gaan gebruiken juist omdat ik van andere merken altijd 'spijsverterings' problemen kreeg. 2x Isolaat geprobeerd maar daarmee had ik 't juist wel weer.

Uiteraard opletten dat je ook niet gewoon te veel eiwitten naar binnen werkt :)

edit: btw zo naar de primera om mn bestelling op te halen, en dan straks trainen op de nieuwe PWO!

• #34.119
Ik ben Whey Delicious gaan gebruiken juist omdat ik van andere merken altijd 'spijsverterings' problemen kreeg. 2x Isolaat geprobeerd maar daarmee had ik 't juist wel weer.

Uiteraard opletten dat je ook niet gewoon te veel eiwitten naar binnen werkt :)

edit: btw zo naar de primera om mn bestelling op te halen, en dan straks trainen op de nieuwe PWO!

:wl:

Wat een heerlijke pre workout hebben jullie op de markt gebracht, top spul! Maar nu is de vraag hoelang is hij er nog en wat hebben jullie erbij gestopt?

Terug
Naar boven