MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #34.141
Problemen bij postnl René? Er stond heel de dag dat het pakket vandaag geleverd ging worden en nu staat hij plots op morgen. 707135

inderdaad een vertraging zie ik, we overwegen over te stappen op DHL voor de bezorging. Die bieden toch meer service en mogelijkheden.

ja postnl is aids, ik had ook geen tijdvak en kreeg de melding dat er een storing was, heb het echter wel vandaag geleverd gekregen rond 17:00 ofzo

zie boven ;)

Slechte punten voor post nl! Hier ook geen pakket afgeleverd vandaag :-(

zie boven ;)

Gebruikt bulkpowders niet DHL? Ik zie skinnie enzo altijd klagen in die topic over de levering, maar dat komt ook uit buitenland niet?

Ik ben tot jongstleden maand eigenlijk altijd tevreden geweest over postnl.

PostNL doet het gewoon prima. DHL, DPD en GLS alleen maar slechte ervaring mee..

Hierintegen laat ik bijna nooit meer iets thuis bezorgen, maar bij een afhaalpunt bij mij om de hoek. Gaat om een GAMMA die elke avond tot 21:00 open is ;-) Nooit meer gezeik dat ik niet thuis was ten tijde van de bezorging.

Post NL nog nooit problemen mee gehad.

Telkens wanneer ik een bestelling heb geplaatst van XXL, neemt de PostNL chauffeur niet eens meer de moeite om aan te bellen.. Meteen briefje in de bus dat ik niet thuis was..

• #34.147
PostNL heeft wel veel meer ophaalpunten, of niet?

Gebruikt bulkpowders niet DHL? Ik zie skinnie enzo altijd klagen in die topic over de levering, maar dat komt ook uit buitenland niet?

Ik ben tot jongstleden maand eigenlijk altijd tevreden geweest over postnl.

PostNL doet het gewoon prima. DHL, DPD en GLS alleen maar slechte ervaring mee..

Hierintegen laat ik bijna nooit meer iets thuis bezorgen, maar bij een afhaalpunt bij mij om de hoek. Gaat om een GAMMA die elke avond tot 21:00 open is ;-) Nooit meer gezeik dat ik niet thuis was ten tijde van de bezorging.

Post NL nog nooit problemen mee gehad.

Net een gesprek met PostNL gehad, voor eind november kunnen we in België afleveren op een Kariboo punt aanbieden (700 in België), dat is een hele verbetering. Voor leveringen in NL is volgens mij PostNL nog wel de minst slechte ;) bezorgdienst.

Telkens wanneer ik een bestelling heb geplaatst van XXL, neemt de PostNL chauffeur niet eens meer de moeite om aan te bellen.. Meteen briefje in de bus dat ik niet thuis was..

Dat is slecht zeg, NL of BE?

Net een gesprek met PostNL gehad, voor eind november kunnen we in België afleveren op een Kariboo punt aanbieden (700 in België), dat is een hele verbetering. Voor leveringen in NL is volgens mij PostNL nog wel de minst slechte ;) bezorgdienst.

Dat is slecht zeg, NL of BE?

Nederland, al 2x contact gehad met PostNL, vrouwtje aan de telefoon zou zorgen dat de chauffeur er op aangesproken werd, maar tot nu toe nog niks van gemerkt.

Heb ik ook vaak gehad, dan hoorde ik een brief in de bus gegooid worden en zag ik het busje vrolijk wegrijden zonder ook maar een keer te hebben aangebeld.. Het is maar net welke bezorger je hebt, verder altijd goede ervaringen met postnl, beter dan met DHL etc

Heb ik ook vaak gehad, dan hoorde ik een brief in de bus gegooid worden en zag ik het busje vrolijk wegrijden zonder ook maar een keer te hebben aangebeld.. Het is maar net welke bezorger je hebt, verder altijd goede ervaringen met postnl, beter dan met DHL etc

Heel apart.
Aanbellen kost minder moeite dan een briefje in de bus doen lijkt mij.

Precies dit dus, Ik heb ook niks tegen PostNL als bedrijf, nooit problemen mee gehad. Alleen de buitenlandse chauffeurs die ze in dienst nemen zijn vaak te lui om iets uit te voeren..

Precies dit dus, Ik heb ook niks tegen PostNL als bedrijf, nooit problemen mee gehad. Alleen de buitenlandse chauffeurs die ze in dienst nemen zijn vaak te lui om iets uit te voeren..

lekker casual racism voor 0 reden, of is je sample size uit persoonlijk anecdotisch bewijs echt groot genoeg om zo'n generaliserende uitspraak te doen? :rolleyes: mijn postnl bezorger is toevallig allochtoon en doet zijn werk uitstekend

• Like
Waarderingen: 040B

Dit probleem heb ik ook, alleen dan zonder briefje in de bus maar gewoon in de app u was niet thuis kies volgend moment en zoek het maar uit

Ik vond DPD, waar jullie voor Post NL mee verzonden wel goed. Nooit geen klachten over gehad en telkens een mailtje hoe laat de chauffeur langs kwam!

Ik vond DPD, waar jullie voor Post NL mee verzonden wel goed. Nooit geen klachten over gehad en telkens een mailtje hoe laat de chauffeur langs kwam!

Idem, + die hebben afhaalpunten in België zoals bvb een krantenwinkel bij mij in de buurt

Bezorger gooit, als we niet thuis zijn, het gewoon bij de buren af, gaat altijd prima

• #34.157

er is geen ideale verzender, de service wordt grotendeels bepaald door de lokale bezorger. Dus de persoon die op het busje rijd.

er is geen ideale verzender, de service wordt grotendeels bepaald door de lokale bezorger. Dus de persoon die op het busje rijd.

Hier zit waarheid in maar een mailtje op voorhand wanneer je de bezorger kan verwachten is toch een plus punt om in overweging te nemen :cool:

Als jullie nou gewoon een week van te voren bestellen dan zit je ook nooit zonder supps ;)

• #34.160
Terug
Naar boven