AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hier wou ik toch even een vermelding van maken.
Eergisteren thuis rond half 8 s'avonds, en bij het openmaken van mijn bestelling zag ik dat er iets ontbrak.
Diezelfde avond een e-mail gestuurd, en onmiddelijk antwoord gehad dat ze het product zouden versturen.
Gisteren al het pakket ontvangen, met een heel aantal free samples. Dat noem ik nu goede klantenservice! :thumb::thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #34.123
Wat een heerlijke pre workout hebben jullie op de markt gebracht, top spul! Maar nu is de vraag hoelang is hij er nog en wat hebben jullie erbij gestopt?

Zo simpel is dat niet te zeggen, groot deel komt ook van de hoge doseringen van de andere stoffen en dat ze elkaar versterken.

Hier wou ik toch even een vermelding van maken.
Eergisteren thuis rond half 8 s'avonds, en bij het openmaken van mijn bestelling zag ik dat er iets ontbrak.
Diezelfde avond een e-mail gestuurd, en onmiddelijk antwoord gehad dat ze het product zouden versturen.
Gisteren al het pakket ontvangen, met een heel aantal free samples. Dat noem ik nu goede klantenservice! :thumb::thumb:

goed om te horen!

Heb hem net met benen gepakt, weer een heerlijke training maar ik heb net als bij devils shot erna zon drugged gevoel, niet zo sterk maar hij is er wel en dat is precies wat ik zocht

• #34.127
Heb een paar dagen terug de Gold shaker bij jullie besteld maar deze blijkt vanaf moment 1 al lek te zijn aan de onderkant van de shaker.
Kun jij iets voor me betekenen?

• #34.129
Laatst bewerkt:
Ik zet insane mode alvast in m'n winkelwagentje voor de volgende keer dat ik bestellen ga :-)

Hoi XXL,

ik moet nieuwe perfect whey protein en perfect mass gainer bestellen. De huidige weekaanbiedingen zitten er bijna op, zal 1 van de 2 toevallig bij de nieuwe zitten? Dan wacht ik even 2 dagen met bestellen.

• #34.133
Hoi XXL,

ik moet nieuwe perfect whey protein en perfect mass gainer bestellen. De huidige weekaanbiedingen zitten er bijna op, zal 1 van de 2 toevallig bij de nieuwe zitten? Dan wacht ik even 2 dagen met bestellen.

Ik weet niet wat er in de aanbieding komt (wordt vaak op de dag zelf bepaald) wil je zeker zijn dan moet je even wachten. Perfect whey verwacht ik niet wat is net in de aanbieding geweest 2 weken terug.

Wanneer zijn de eindbaas bidons blauw en Aqua terug op voorraad ?

Hoelang blijft whey ongeveer goed na openen?

Problemen bij postnl René? Er stond heel de dag dat het pakket vandaag geleverd ging worden en nu staat hij plots op morgen. 707135

Problemen bij postnl René? Er stond heel de dag dat het pakket vandaag geleverd ging worden en nu staat hij plots op morgen. 707135

ja postnl is aids, ik had ook geen tijdvak en kreeg de melding dat er een storing was, heb het echter wel vandaag geleverd gekregen rond 17:00 ofzo

Slechte punten voor post nl! Hier ook geen pakket afgeleverd vandaag :-(

Terug
Naar boven