- Waardering
- 215
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 108kg
Kigelia africanaWat een heerlijke pre workout hebben jullie op de markt gebracht, top spul! Maar nu is de vraag hoelang is hij er nog en wat hebben jullie erbij gestopt?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kigelia africanaWat een heerlijke pre workout hebben jullie op de markt gebracht, top spul! Maar nu is de vraag hoelang is hij er nog en wat hebben jullie erbij gestopt?
Wat een heerlijke pre workout hebben jullie op de markt gebracht, top spul! Maar nu is de vraag hoelang is hij er nog en wat hebben jullie erbij gestopt?
Hier wou ik toch even een vermelding van maken.
Eergisteren thuis rond half 8 s'avonds, en bij het openmaken van mijn bestelling zag ik dat er iets ontbrak.
Diezelfde avond een e-mail gestuurd, en onmiddelijk antwoord gehad dat ze het product zouden versturen.
Gisteren al het pakket ontvangen, met een heel aantal free samples. Dat noem ik nu goede klantenservice!![]()
Wat een heerlijke pre workout hebben jullie op de markt gebracht, top spul! Maar nu is de vraag hoelang is hij er nog en wat hebben jullie erbij gestopt?
Heb hem net met benen gepakt, weer een heerlijke training maar ik heb net als bij devils shot erna zon drugged gevoel, niet zo sterk maar hij is er wel en dat is precies wat ik zocht
Heb een paar dagen terug de Gold shaker bij jullie besteld maar deze blijkt vanaf moment 1 al lek te zijn aan de onderkant van de shaker.
Kun jij iets voor me betekenen?
Ik zet insane mode alvast in m'n winkelwagentje voor de volgende keer dat ik bestellen ga :-)
Hoi XXL,
ik moet nieuwe perfect whey protein en perfect mass gainer bestellen. De huidige weekaanbiedingen zitten er bijna op, zal 1 van de 2 toevallig bij de nieuwe zitten? Dan wacht ik even 2 dagen met bestellen.
Wanneer zijn de eindbaas bidons blauw en Aqua terug op voorraad ?

Problemen bij postnl René? Er stond heel de dag dat het pakket vandaag geleverd ging worden en nu staat hij plots op morgen. 707135