Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komt de speculaas smaak voor whey delicious nog dit jaar? Anders is pepernoot ook goed
Had tijdje geleden een aantal producten besteld, na een tijdje te hebben getest, hieronder mijn korte ondervindingen:
Service zoals altijd top: Snel, zonder problemen en geweldig de gratis goedies, de kast staat al vol met gratis shakers (heb ik nooit genoeg van (vindt vrouw soms wat minder)).
XXL Nutrition - Delicious Breakfast: Zeer lekker en handig, wordt een blijvertje. Ik gebruik wel wat meer melk dan aangeraden om het wat minder pappig te maken.
XXL Nutrition - Delicious Pancakes - Oats & Protein Vanille: Zelfde als de breakfast. Blijvertje.
XXL Nutrition - Multivit: Makkelijk dat je maar 1 pil moet nemen. Effect is lange termijn dus daar kan ik niets op melden.
XXL Nutrition - Omega 3: geen vieze nasmaak. Effect zelfde zoals Multivit, lange termijn.
XXL Nutrition - All Day Protein: De smaak vanille valt me een beetje tegen. Volgende keer een andere smaak proberen.
XXL Nutrition - Diet Shake Banaan: 1 van de lekkerste shakes die ik zonder toevoegingen al heb geproefd. Vult goed.
XXL Nutrition - Low Carb Protein Bar Caramel Peanut: Smaak is zeer goed maar ze komen allemaal gesmolten in de verpakking aan. Zonde eigenlijk.
XXL Nutrition - Xtreme GH 2.0 Raspberry - Kiwi: Smaak zeer goed, effect nog niet iets van gemerkt. Het zou kunnen dat je beter slaapt maar ik word telkens 1x wakker omdat ik naar de wc moet met al dat water in de avond. (nadeel drinken tijdens nachtwerk).
XXL Nutrition - Essential Amino Stack Pina Colada: Lekkere smaak, ben ik zeer blij mee. Heb al veel andere producten weg gegooid omdat ik ze niet binnenkrijg door de chemische smaak. Met deze is dat totaal geen probleem.
XXL Nutrition - Advanced Post Workout Tropical Fruit: De smaak vond ik in het begin verschrikkelijk, moest me neus dichtknijpen om het binnen te krijgen. Maar nu meng ik hem met de Essential Amino Stack en gaat die makkelijk binnen.
XXL Nutrition - Advanced Post Workout Tropical Fruit: De smaak vond ik in het begin verschrikkelijk, moest me neus dichtknijpen om het binnen te krijgen. Maar nu meng ik hem met de Essential Amino Stack en gaat die makkelijk binnen.
Gekke is dat ik die in het begin ook vies vond, en nu vind ik hem lekker, was een gewenning denk ik.
Ze hebben hem ook in peach dacht ik, dat vond ik echt niet lekker.
Hoop dat ze er snel zijn. Is echt geweldig lekker en koop telkens wel enkele pottengoed dat je het zegt, helemaal niet meer aan gedacht! we gaan ze nu bestellen. Zodra ze er zijn krijg je een pot van me! Je moet me wel even herinneren dan
Smaak zullen we vandaag al op de site zetten dan kan je je inschrijven voor een opvoorraadmelding.

Hey René, kun je mij vertellen wat de houdbaarheidsdatum is van de Myofusion? Deze pot heb ik ontvangen met bestelnummer 713280 maar de houdbaarheidsdatum is weggekrast?
Ik heb zo geen idee. Mail je vraag beste even naar info@xxlnutrition.nl dan krijg je zondag antwoord van de zondagdienst. Ik kom pas maandag weer in het magazijn.
Hebben jullie het bericht over crossfit op Facebook, naar aanleiding van alle negatieve berichten, verwijderd?
Credits voor jullie XXL Light sauzen, had er weinig van verwacht omdat het vaak een smerige smaak heeft, maar ze smaken echt geweldig!
Ik vind die blog sowieso niet echt bij XXL passen, kan professioneler. Heb nu ook het gevoel dat het maar kwantiteit over kwaliteit is.Ik hoorde net zoiets ja, dat hoort helemaal niet op FB te komen. Heb al tijdje geleden gezegd dat cross fit artikelen niet thuishoren op FB. Deze waren ze vergeten uit de automatische planner te halen (die post dan de berichten op FB).
Die sauzen zijn echt top allemaal! Wij gebruiken echte ingredienten en niet alleen maar aroma's daarom is de smaak zo goed. Als je een keer tijd hebt laat even een review na op de site. We moeten het met die sauzen echt hebben van mond op mond reclame en positieve reviews.
Ik vind die blog sowieso niet echt bij XXL passen, kan professioneler. Heb nu ook het gevoel dat het maar kwantiteit over kwaliteit is.
goed dat je het zegt, helemaal niet meer aan gedacht! we gaan ze nu bestellen. Zodra ze er zijn krijg je een pot van me! Je moet me wel even herinneren dan![]()
Top! Heb nu de appeltaart smaak whey, maar vind speculaas toch nog wel lekkerder. Wil nog wat andere dingen bestellen, maar dan wacht ik mooi even tot de speculaas er is.
Via de Facebook actie de sauzen gewonnen. Volgende dag in huis + free bars.
Nog geen tijd gehad om te testen, ergens deze week gooi ik wel ff review hier en op de site. Nogmaals bedankt!