AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Komen er toevallig ook XXL truien aan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #34.182
De kleine bidons, shakers, etc heb ik nooit problemen mee gehad. Ja na een jaar of 2; geen schuld in dat geval vind ik... Het gaat hier puur om die 2,2l bidon. Nu ik hoor dat ze verbeterd zijn waag ik het er toch maar weer eens op bij m'n volgende bestelling, blijft ideaal :D

Ik heb mijne nu 2 maanden in gebruik (5x per week gym) en is gewoon nog heel. Kwestie van neerzetten na het drinken en niet op de grond laten vallen ;)

Komen er toevallig ook XXL truien aan?

Werken we aan! maar gaat allemaal nog even duren. We besteden nu meer tijd aan design, kwaliteit en afwerking. Sinds kort hebben we iemand die zich de kleding verzorgt en er komen veel nieuwe dingen aan.

Hou me op de hoogte svp! Merci!

XXL,

Ik twijfel tussen Glucosamine pro en joint support. Maar waarom zijn de aanbevolen doseringen zo verschillend?

Joint support (3 tabs = 2250mg gluco, 2250mg MSM, 1800mg Chon)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Glucosamine pro (2 tabs = 3200mg gluco, 800mg Chon, 400mg MSM)
gluco_tabs_facts.png

Goede vraag, ik gebruik sinds 2 maanden glucosamine pro ivm blessure en het kan nooit slecht zijn voor je, maar ben benieuwd wat nu echt het verschil maakt tussen deze 2 producten

Hier hop dikke broek jonge

20161008_165836.jpg

• #34.187
XXL,

Ik twijfel tussen Glucosamine pro en joint support. Maar waarom zijn de aanbevolen doseringen zo verschillend?

Joint support (3 tabs = 2250mg gluco, 2250mg MSM, 1800mg Chon)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Glucosamine pro (2 tabs = 3200mg gluco, 800mg Chon, 400mg MSM)
gluco_tabs_facts.png

even goed opletten! waarden op glucosamine en joint support is per dosering dus moet je niet vermenigvuldigen. Joint support is wel het meeste complete supplement. en je neemt daarvan 2-3 dosering per dag.

haha :thumbs:

Ik heb jullie pre workout the force maar die is helemaal gaan klonteren, de stukken die erin zitten kan ik ook niet verkruimelen met de hand. Het is gewoon een plakzooi dus ik vraag me af hoe ik dit weer in een soort van poedervorm krijg?

Oplossen in water?

Ik zal toch ongeveer moeten weten wat een scoop is en die brokken zijn best groot

Goede brok pakken > in je mond gooien > glas water drinken > sporten, zo simpel is het.

• Like
Waarderingen: 040B
Heb je geen weegschaal? Op de pot staat hoeveel gram een scoop is. Dan kun je in iedergeval ongeveer schatten hoeveel je binnen krijgt.

Een berekening voor hoeveel gewicht aan vocht de klonten bevatten kan ik helaas niet verzinnen.

• #34.193
Ik heb jullie pre workout the force maar die is helemaal gaan klonteren, de stukken die erin zitten kan ik ook niet verkruimelen met de hand. Het is gewoon een plakzooi dus ik vraag me af hoe ik dit weer in een soort van poedervorm krijg?

die heb je zeker een jaar geleden gekocht ongeveer? volgens mij is die circa een jaar geleden uit het assortiment gegaan ;) . proberen met en vork en anders gewoon klonten oplossen :wl:

Ik heb even gekeken en inderdaad bijna een jaar geleden (7 januari 2016). Ik ga het dan maar proberen door de klonten een beetje af te wegen, hij is toch zo nog maar voor een kwart vol gok ik

Heb dit product bij jullie gekocht: [Link niet meer beschikbaar]

Enkel 2 vraagjes:

1) In de omschrijving staat basmati rijst maar bij de ingrediënten onderaan staat: 100% zilvervliesrijstpoeder ?

2) Zit er verschil tussen of ik dit product neem of dat ik zilvervliesrijst eet?

Dus als ik een shake van de perfect rijstpoeder neem met kip... Staat dat gelijk aan een maaltijd zilvervliesrijst + kip?

• #34.197
Heb dit product bij jullie gekocht: [Link niet meer beschikbaar]

Enkel 2 vraagjes:

1) In de omschrijving staat basmati rijst maar bij de ingrediënten onderaan staat: 100% zilvervliesrijstpoeder ?

2) Zit er verschil tussen of ik dit product neem of dat ik zilvervliesrijst eet?

Dus als ik een shake van de perfect rijstpoeder neem met kip... Staat dat gelijk aan een maaltijd zilvervliesrijst + kip?

Het is de rijstsoort Basmati maar met het vliesje erom. Ik denk dat gekookte en gegeten rijst iets minder snel verteerd als met rijstpoeder. Dat poeder is al gemalen en dus fijner, ik denk dat het daarom sneller opneemt.

Wanneer komt ongeveer de DHEA 100mg weer in voorraad?
Wil bestellen maar wacht daar op:o

Terug
Naar boven