- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De kleine bidons, shakers, etc heb ik nooit problemen mee gehad. Ja na een jaar of 2; geen schuld in dat geval vind ik... Het gaat hier puur om die 2,2l bidon. Nu ik hoor dat ze verbeterd zijn waag ik het er toch maar weer eens op bij m'n volgende bestelling, blijft ideaal![]()

XXL,
Ik twijfel tussen Glucosamine pro en joint support. Maar waarom zijn de aanbevolen doseringen zo verschillend?
Joint support (3 tabs = 2250mg gluco, 2250mg MSM, 1800mg Chon)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Glucosamine pro (2 tabs = 3200mg gluco, 800mg Chon, 400mg MSM)
![]()
Ik heb jullie pre workout the force maar die is helemaal gaan klonteren, de stukken die erin zitten kan ik ook niet verkruimelen met de hand. Het is gewoon een plakzooi dus ik vraag me af hoe ik dit weer in een soort van poedervorm krijg?
. proberen met en vork en anders gewoon klonten oplossen 
Ik heb even gekeken en inderdaad bijna een jaar geleden (7 januari 2016). Ik ga het dan maar proberen door de klonten een beetje af te wegen, hij is toch zo nog maar voor een kwart vol gok ik
Heb dit product bij jullie gekocht: [Link niet meer beschikbaar]
Enkel 2 vraagjes:
1) In de omschrijving staat basmati rijst maar bij de ingrediënten onderaan staat: 100% zilvervliesrijstpoeder ?
2) Zit er verschil tussen of ik dit product neem of dat ik zilvervliesrijst eet?
Dus als ik een shake van de perfect rijstpoeder neem met kip... Staat dat gelijk aan een maaltijd zilvervliesrijst + kip?
Wanneer komt ongeveer de DHEA 100mg weer in voorraad?
Wil bestellen maar wacht daar op![]()
Dat duurt helaas nog 6 weken ongeveer. 100mg is overig overkill en helemaal niet nodig. 25-50mg is de beste dagdosering.