- Waardering
- 4.382
Goede keuze
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Al die nieuwe sauzen spreken de namen voor zichzelf, behalve de 1000 islands, wat moet ik hierbij voorstellen?
Al die nieuwe sauzen spreken de namen voor zichzelf, behalve de 1000 islands, wat moet ik hierbij voorstellen?
je heb daarom ook geen rare nasmaak.Oorspronkelijk:
''De basis van de saus is mayonaise, met daarbij olijfolie, citroensap, sinaasappelsap,Worcestershiresaus, mosterd, witte-wijnazijn, chilisaus, tomatenpuree en ketchup of tabasco. We kennen deze ‘duizend eilanden’-saus natuurlijk van de grote flessen in de supermarkt.''
René Er zijn al zoveel smaken (perfect) whey maar toch misschien een idee
om coffee, capachino, of mocca, toe te voegen?![]()
Ik verwacht niet dat er snel gaat komen, is een smaak waar niet veel vraag naar is merken we. Zal eerder pistache oid worden.

Gewoon zonder smaak nemen een schep oploskoffie er in.
Gewoon zonder smaak nemen een schep oploskoffie er in.
doe ik al heel lang. Ook lekker in een vanille smaak met wat kaneelGewoon zonder smaak nemen een schep oploskoffie er in.

Pre order bij deze lol. Doen ze volgens mij elk jaar in december.
Hoi XXL,
ik moet nieuwe perfect whey protein en perfect mass gainer bestellen. De huidige weekaanbiedingen zitten er bijna op, zal 1 van de 2 toevallig bij de nieuwe zitten? Dan wacht ik even 2 dagen met bestellen.

Is dat speculaas of pepernoot?
En whey delicious of Perfect?
Is dat speculaas of pepernoot?
En whey delicious of Perfect?
.. die hadden we vroeger standaard in het assortiment. Zitten ook speculoos kruimels in
Komt uiteraard onder whey deliciousIk vind het serieus jammer dat deze niet in de isolaat versie komt. Hij lijkt mij heerlijk, maar om mijn huid te verknallen heb ik geen zin in. Gebruik niet voor niets de isolaat.