MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Al die nieuwe sauzen spreken de namen voor zichzelf, behalve de 1000 islands, wat moet ik hierbij voorstellen?

Al die nieuwe sauzen spreken de namen voor zichzelf, behalve de 1000 islands, wat moet ik hierbij voorstellen?

Oorspronkelijk:

''De basis van de saus is mayonaise, met daarbij olijfolie, citroensap, sinaasappelsap,Worcestershiresaus, mosterd, witte-wijnazijn, chilisaus, tomatenpuree en ketchup of tabasco. We kennen deze ‘duizend eilanden’-saus natuurlijk van de grote flessen in de supermarkt.''

• Topic Starter Topic Starter
  • #34.204

Het lijkt wat op whiskey saus maar net iets anders. De sauzen zijn wel heel goed geworden. Walden Farm en andere merken bestaan alleen uit aroma's, verdikkingsmiddelen, zout en zoetstof, maar onze sauzen bevatten echten ingrediënten en kruiden. Zoals mosterd, paprika, tomaat, ui, basilicum en noem maar op :meal: je heb daarom ook geen rare nasmaak.

Oorspronkelijk:

''De basis van de saus is mayonaise, met daarbij olijfolie, citroensap, sinaasappelsap,Worcestershiresaus, mosterd, witte-wijnazijn, chilisaus, tomatenpuree en ketchup of tabasco. We kennen deze ‘duizend eilanden’-saus natuurlijk van de grote flessen in de supermarkt.''

:thumbs:

René Er zijn al zoveel smaken (perfect) whey maar toch misschien een idee
om coffee, capachino, of mocca, toe te voegen? :o

• #34.206
René Er zijn al zoveel smaken (perfect) whey maar toch misschien een idee
om coffee, capachino, of mocca, toe te voegen? :o

Ik verwacht niet dat er snel gaat komen, is een smaak waar niet veel vraag naar is merken we. Zal eerder pistache oid worden.

Komt de speculaas smaak whey er dit jaar ook weer?

• #34.213
Komt de speculaas smaak whey er dit jaar ook weer?

goed dat je het zegt, helemaal niet meer aan gedacht! we gaan ze nu bestellen. Zodra ze er zijn krijg je een pot van me! Je moet me wel even herinneren dan ;)

Pre order bij deze lol. Doen ze volgens mij elk jaar in december.

Smaak zullen we vandaag al op de site zetten dan kan je je inschrijven voor een opvoorraadmelding.

Is dat speculaas of pepernoot? drool:
En whey delicious of Perfect?

Hoi XXL,

ik moet nieuwe perfect whey protein en perfect mass gainer bestellen. De huidige weekaanbiedingen zitten er bijna op, zal 1 van de 2 toevallig bij de nieuwe zitten? Dan wacht ik even 2 dagen met bestellen.

Gewoon 2of3 potten bestellen dan heb je de laagste prijs (wat vaak de prijs van weekaanbieding is) en kan je een tijd verder :p

Speculaas :haha:
Geweldig! :roflol:

• #34.218
Ik vind het serieus jammer dat deze niet in de isolaat versie komt. Hij lijkt mij heerlijk, maar om mijn huid te verknallen heb ik geen zin in. Gebruik niet voor niets de isolaat.

• #34.220
Ik vind het serieus jammer dat deze niet in de isolaat versie komt. Hij lijkt mij heerlijk, maar om mijn huid te verknallen heb ik geen zin in. Gebruik niet voor niets de isolaat.

isolaat is niet te maken in deze smaak, dan krijg je nooit een lekkere smaak. Je kan wel een speculaas maken maar wordt nooit echt top dus doen we niet.

Terug
Naar boven