AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #34.241
Vandaag bestelling gehad waaronder 2 repen om te proberen. De low carb reep was echter helemaal geplet omdat ie onderaan de doos lag, jammer. Nu niet goed kunnen beoordelen.

o dat is minder, wat wat je bestelnummer dat zet ik even een opmerking bij je account voor de volgende keer. Low carb repen zijn sowieso heel erg gevoelig voor vervorming door de noga structuur.

Ik vind trouwens de prijzen tussen XXL Nutrition en Myprotein behoorlijk verschillen, laatst keek ik en scheelde 1kg Whey (Impact Whey vs Whey Delicious) gewoon 9 euro. Bij de 2.5kg scheelt het zelfs 13 euro. Je zou denken dat Whey een basisproduct is wat niet zo erg van prijs kan verschillen.Gaan jullie je prijzen is tegen het licht houden Rene,ik ben altijd erg tevreden,maar met zo'n verschil ben ik echt geneigd om te switchen van vaste suppelementenshop

Renee, whey hydrolysaat vanille is echt top!!!!

o dat is minder, wat wat je bestelnummer dat zet ik even een opmerking bij je account voor de volgende keer. Low carb repen zijn sowieso heel erg gevoelig voor vervorming door de noga structuur.
714701 is m'n bestelnummer. Ahh dat wist ik niet, hij was erg plat en vervormd in ieder geval hahah. Bedankt!

Ik vind trouwens de prijzen tussen XXL Nutrition en Myprotein behoorlijk verschillen, laatst keek ik en scheelde 1kg Whey (Impact Whey vs Whey Delicious) gewoon 9 euro. Bij de 2.5kg scheelt het zelfs 13 euro. Je zou denken dat Whey een basisproduct is wat niet zo erg van prijs kan verschillen.Gaan jullie je prijzen is tegen het licht houden Rene,ik ben altijd erg tevreden,maar met zo'n verschil ben ik echt geneigd om te switchen van vaste suppelementenshop
Je vergelijkt appels met peren. Impact Whey is een vergelijkbaar product voor Perfect Whey, niet voor Whey Delicious. Whey Delicious is een alternatief in een andere, hogere kwaliteitsklasse (met isolaat erin).

• #34.247

Zie hieronder

Je vergelijkt appels met peren. Impact Whey is een vergelijkbaar product voor Perfect Whey, niet voor Whey Delicious. Whey Delicious is een alternatief in een andere, hogere kwaliteitsklasse (met isolaat erin).

Klopt! en daarbij bevat whey delicious dure aroma's (daarom is de smaak zo goed) samen met de isolaat maakt het een duurder product dan Perfect Whey. De prijzen van ruwe whey zijn weer sterk aan het stijgen, ik verwacht dat de extreme aanbiedingen die je af en toe ziet weer voorbij zijn ook. Perfect whey protein is voor de kwaliteit die je krijgt zeker niet duur, net gekeken op de site van MP en ik zie dat de prijs/kg ongeveer overeenkomt (net welke smaak je daar kiest) met impact whey. Daarbij is het eiwitpercentage van de impact whey toch ook wel wat lager dan onze perfect whey (zie ook test supplementlabtest.com).

Renee, whey hydrolysaat vanille is echt top!!!!

ik neem zelf altijd choco. maar hydrolisaat vind ik ook echt super :wl:

• #34.248
Heb ze ook een paar keer los erbij besteld en kwamen altijd plat aan haha, kun je helaas toch niets aan doen.

• #34.250
Heb ze ook een paar keer los erbij besteld en kwamen altijd plat aan haha, kun je helaas toch niets aan doen.

Het zijn noga achtige repen die helaas vervormen. We zijn in overleg met de producent maar er is weinig aan te doen. Zal eens denken of we hiermee doorgaan. Smaak en voedingswaarden zijn verder wel goed....

Het zijn noga achtige repen die helaas vervormen. We zijn in overleg met de producent maar er is weinig aan te doen. Zal eens denken of we hiermee doorgaan. Smaak en voedingswaarden zijn verder wel goed....
Vorm zou toch niks uit maken als je iets eet of wel dan?:yes:

Hai XXL, ik ga bij m'n volgende bestelling de Multivit van jullie mee laten komen.

Wat zou ik hier in korte en lange termijn van moeten verwachten? Ik verwacht geen wonderen, ter info ;)

Wel weet ik met het experimenteren in mijn voeding dat ik nagenoeg geen vitaminen en mineralen binnen krijg.....

• #34.256
Hai XXL, ik ga bij m'n volgende bestelling de Multivit van jullie mee laten komen.

Wat zou ik hier in korte en lange termijn van moeten verwachten? Ik verwacht geen wonderen, ter info ;)

Wel weet ik met het experimenteren in mijn voeding dat ik nagenoeg geen vitaminen en mineralen binnen krijg.....

Als je een vitaminentekort hebt dan ben je minder fit, dat is eigenlijk wat je merkt. Als dat zo is dan dan is multivit een goede keuze. 1 tablet per dag is eigenlijk voldoende.

Terug
Naar boven