- Waardering
- 756
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 11%
dit is xxlnutrition vriend geen xlnutrition

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

René vergeet mijn vraag nietDamn er zijn veel smaken whey uitverkocht, komen die snel weer?
En dit jaar weer die speculoos!? Die is goooood.

Als ik afga op de foto's, dan zou een large goed moeten zitten. Op de foto's lijkt het broekje wat te 'spannen' rond de quads. Dit is bij mij bij een L nog niet het geval, al heb ik niet veel speling meer.
Is de rijstpoeder veranderd? Smaakt anders dan eerst.
Heb een large. Denk dat dat wel volstaat. Je ziet wel dat ik train maar ben zeker geen monstermss eens xl proberen dan?
Kan ook al helpen. Grote 'split' zodat je er zonder problemen ass to the grass kan gaan?Broekjes zijn van nylon en dat geeft nu eenmaal niet mee, dat is ook de reden dat ze nu een split krijgen aan de zijkant.

Kan ook al helpen. Grote 'split' zodat je er zonder problemen ass to the grass kan gaan?![]()
Hee René,
Weet jij toevallig waarom phenibut bij julie, maar ook alle andere webshops niet op voorraad is? Problemen met de duane ?
Hebben jullie toevallige ergens nog een potje of twee, tryosine liggen?
Ik wil liever bij jullie bestellen dan bij body en fit, kan ik ook ineens wat Glutamine erbij bestellen.![]()
Heb gisteren weer compleet m'n bestelling mogen ontvangen. Helemaal top.
-4kg Perfect Whey Protein Cocos (lekker met water gelukkig)
-Essential Amino Stack Pina Colada (andere pot bijna op, smaak binnenkort testen)
-Multivit (moet ze ergens vandaan halen haha)
-Eastetic jacket (vet design. Iets krap om m'n buik nu, rekening mee gehouden want ben aan het afvallen)
Weer 100% tevreden.
Zijn er geen samples van de nieuwe cruncy bars? Heb net wel een hele doos besteld, maar had graag de 2 smaken getest
edit: nvm, fout gekekenzal voor de volgende bestelling zijn dan

Is het vandaag ook nog een feestdag in Nederland of zo ? Ik heb maandag besteld en de track and trace heeft sinds maandag 15u30 volgende status: Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL
![]()
Die nieuwe trainingpakken van jullie zitten echt top. Fijne stof en ritssluitingen ook![]()
[Link niet meer beschikbaar]