- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Hoe valt dat qua maat?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
XL zit mij goed. Broek had eventueel XXL gekund gezien mijn benen, maar XL kan ook nog wel maar zit nu wat strakker. Vest XL zit perfect, sluit overal goed aan op mijn lichaam. Zit wel aan de strakke kant, maar niet storend ofzo. Gewoon lekker.
Oh jee, had gisteren gemeten en twijfelde tussen de M en L. Toch voor de M gegaan, maar nu heb ik het gevoel dat ie te klein is. Dat het pakje maar snel aankomtXL zit mij goed. Broek had eventueel XXL gekund gezien mijn benen, maar XL kan ook nog wel maar zit nu wat strakker. Vest XL zit perfect, sluit overal goed aan op mijn lichaam. Zit wel aan de strakke kant, maar niet storend ofzo. Gewoon lekker.

XL zit mij goed. Broek had eventueel XXL gekund gezien mijn benen, maar XL kan ook nog wel maar zit nu wat strakker. Vest XL zit perfect, sluit overal goed aan op mijn lichaam. Zit wel aan de strakke kant, maar niet storend ofzo. Gewoon lekker.

Nvm, broek zit perfect! Proficiat rené!Oh jee, had gisteren gemeten en twijfelde tussen de M en L. Toch voor de M gegaan, maar nu heb ik het gevoel dat ie te klein is. Dat het pakje maar snel aankomt![]()
Is het vandaag ook nog een feestdag in Nederland of zo ? Ik heb maandag besteld en de track and trace heeft sinds maandag 15u30 volgende status: Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL
![]()
Die nieuwe trainingpakken van jullie zitten echt top. Fijne stof en ritssluitingen ook![]()
Nvm, broek zit perfect! Proficiat rené!
Klein puntje wel, onder de rechter broekzak staat een rood stipje, lijkt wel alsof die met een alcohol stift gezet is. Is dit normaal?
Is een probleem geweest bij postNL moet opgelost zijn nu. Wat is je bestelnummer?
Ik heb net een bericht gehad van track and trace dat ze het vandaag komen leveren![]()
106 ongeveer
Mijn pakje is binnen maar verdomme wat zijn die nieuwe repen lekker man, dit had ik echt niet verwacht voor een protein bar![]()

Waar is het mee te vergelijken?Dit is gewoonweg protein bar 2.0, de nieuwe generatie
Zijn de kleine shakers uit het gamma verdwenen? Heb er hier twee die aan vervanging toe zijn...
Hi René,
Ik heb de nieuwe EAS pina colada besteld. Hij is zalig!
Maar op mijn EAS tropical staat dat deze 347 kcal per 100 gram bevat en de pina colada bevat maar 22,5 kcal per 100 gram.
Wat is het verschil?
Ook ik ben vandaag aan de EAS Pina Colada begonnen! Het is idd heerlijk!
Verder benieuwd naar het antwoord op de vraag van @marina1975
Het doet me wat denken aan een witte versie van Lion.De caramel versie heeft wel iets van de Milka crunchy witte chocolade bars van vroeger imo, echt iets wat ik nooit verwacht had voor een protein bar.