MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #34.401
Het doet me wat denken aan een witte versie van Lion.

Het zijn lekkere repen rené! Ik denk niet dat mijn doos lang zal leven..

We hebben net de cookies&cream crunch goed gekeurd (melkchocolade buitenkant) en we werken nu aan een double chocolate variant.

Er zijn geen duidelijke EU richtlijnen hoe je losse aminozuren moet declareren. Het zijn eiwitten geen koolhydraten en geen vetten. Dat is dus allemaal 0. Maar ze leveren wel kcals. Wij vermelden als vrijwel het enige merk deze kcals. We merken dat mensen bij vergelijken dan kiezen voor een ander merk die deze kcals niet telt. Zodoende hebben wij ervoor gekozen dit ook niet meer te doen omdat we ons hiermee in onze eigen voet schieten. Bij herdruk van de tropical zal ook de voedingswaarde worden aangepast. Beide producten hebben dus dezelfde voedingswaarden alleen om het oude label hebben we voor de aminozuren 4kcal/gram geteld (ongeveer).
Dan zouden mensen in de cut hier wel rekening mee moeten houden lijkt me. Het scheelt dan toch ca 70 kcal als je bij wijze van spreken 2 servings (11 gr /serving) EAS rondom je training pakt.

• #34.404
Dan zouden mensen in de cut hier wel rekening mee moeten houden lijkt me. Het scheelt dan toch ca 70 kcal als je bij wijze van spreken 2 servings (11 gr /serving) EAS rondom je training pakt.

Ja dat scheelt inderdaad. Wij declareren nu net als andere merken en volgens de specificaties van de grondstofleveranciers. Voorheen deze we dat met losse aminozuren op basis van een eigen berekening. Maar nogmaals hierdoor ontstond er een verkeerd beeld dat onze producten meer kcal's bevatten dan die van andere merken. En daardoor werden ze minder gekocht. Dit is bij ons naar voren gekomen uit een marktonderzoek in Duitsland.

Deze van 400ml. Zag deze middag enkel 750ml...

we hebben alleen een kleine roze shaker gehad van xxl geen andere.

Inderdaad, 't zijn twee roze die ik hier heb maar de dopjes beginnen te verslijten!

• #34.406
Rene,

Hebben jullie wellicht 1-2gr doseerschepjes?

Die nieuwe crunchy protein bars zijn echt onwijs lekker, wel wat meer suiker dan de normale Delicious bars, maar dat neem ik voor lief :D
Wat betreft de Delicious bars, is er al enig zicht op wanneer de Kokos smaak terug in het assortiment is?

Ook jullie sauzen zijn echt lekker, ze proeven absoluut niet chemisch en zijn ook goeie dikke sausjes (niet van die waterige chemische zooi zoals Walden)
Heb ze meteen aan een paar mensen aanbevolen, goed gedaan mannen!

Epic repen, toch wel de beste die ik heb gehad. Je zou zoals @Sanca zegt niet denken dat het een eiwitreep is als je er één zou proberen. Smaak van kokos lijkt best wat te hebben van raffaello.

• #34.413
Die nieuwe crunchy protein bars zijn echt onwijs lekker, wel wat meer suiker dan de normale Delicious bars, maar dat neem ik voor lief :D
Wat betreft de Delicious bars, is er al enig zicht op wanneer de Kokos smaak terug in het assortiment is?

Ook jullie sauzen zijn echt lekker, ze proeven absoluut niet chemisch en zijn ook goeie dikke sausjes (niet van die waterige chemische zooi zoals Walden)
Heb ze meteen aan een paar mensen aanbevolen, goed gedaan mannen!

De delicious protein bar kokos komt binnen nu en 2 weken weer binnen. En die Crunch repen zijn echt top! We hebben net de verpakkingen klaar voor Cookies&Cream crunch (melkchocolade buitenkant) die verwacht ik dan dit jaar nog. En ik heb nu samples aangevraagd van Double Chocalte Crunch :meal:

Sauzen zijn ook een succes, ik wil echt iets anders dan die chemische rommel die je nu kan krijgen. We krijgen ook nog, Mayo, Chili saus, Hot Curry, Knoflook en een spicy kerry.

Epic repen, toch wel de beste die ik heb gehad. Je zou zoals @Sanca zegt niet denken dat het een eiwitreep is als je er één zou proberen. Smaak van kokos lijkt best wat te hebben van raffaello.

:woot:

• #34.415
Vergeet allemaal [Link niet meer beschikbaar] voor Sinterklaas (ja het is bijna zover ;) )

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vergeet allemaal [Link niet meer beschikbaar] voor Sinterklaas (ja het is bijna zover ;) )

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Leuk idee. Ik zou wel even de zwarte piet van de de flyer afhalen. Is niet meer van deze tijd!

Straks allemaal boze 'Denk' stemmers op jullie Facebook.

• #34.417
Leuk idee. Ik zou wel even de zwarte piet van de de flyer afhalen. Is niet meer van deze tijd!

Straks allemaal boze 'Denk' stemmers op jullie Facebook.

Wij zijn een voorstander van zwarte piet en deze staat er bewust op, zwarte piet is van alle tijden :D Belachelijk dat een kinderfeest wordt aangegrepen om over discriminatie te beginnen. Ik herinner me nog die woordvoerder van die anti zwarte piet groep dat deze met een hele boze uitdrukking op het gezicht had over die Witte! Het is allemaal de schuld van die witte! Opsluiten voor discriminatie zou ik zeggen ;)

Laatst bewerkt:
De delicious protein bar kokos komt binnen nu en 2 weken weer binnen. En die Crunch repen zijn echt top! We hebben net de verpakkingen klaar voor Cookies&Cream crunch (melkchocolade buitenkant) die verwacht ik dan dit jaar nog. En ik heb nu samples aangevraagd van Double Chocalte Crunch :meal:

Sauzen zijn ook een succes, ik wil echt iets anders dan die chemische rommel die je nu kan krijgen. We krijgen ook nog, Mayo, Chili saus, Hot Curry, Knoflook en een spicy kerry.

Goed om te weten, thanks!
Oeh, er komt een double chocolate crunch...nice

Vind dat dat jullie goed gelukt is moet ik zeggen. En voor een Chili en Hot Curry variant ben ik zeker wel te porren :D

Wij zijn een voorstander van zwarte piet en deze staat er bewust op, zwarte piet is van alle tijden :D Belachelijk dat een kinderfeest wordt aangegrepen om over discriminatie te beginnen. Ik herinner me nog die woordvoerder van die anti zwarte piet groep dat deze met een hele boze uitdrukking op het gezicht had over die Witte! Het is allemaal de schuld van die witte! Opsluiten voor discriminatie zou ik zeggen ;)
OK, bewuste keuze is prima. Ik dacht alleen aan het enorme gedoe rond de pietjes van Hema vorig jaar.

[Link niet meer beschikbaar]

Die whey peptides zijn dat wel echt gewoon whey peptides als in hydrolisaat oid?

Wil deze erbij nemen maar niet als dat van dat collageen rommel of iets in die buurtijd is. doel dan op amino profiel

Terug
Naar boven