XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #34.421
OK, bewuste keuze is prima. Ik dacht alleen aan het enorme gedoe rond de pietjes van Hema vorig jaar.

bedankt voor je tip! maar we staan er ook om bekend een eigen koers te varen ;)

[Link niet meer beschikbaar]

Die whey peptides zijn dat wel echt gewoon whey peptides als in hydrolisaat oid?

Wil deze erbij nemen maar niet als dat van dat collageen rommel of iets in die buurtijd is. doel dan op amino profiel

Ik heb werkelijk geen idee :dunno:

Thumbs up voor XXL nutrition

Gebruik al jaren hydrolisaat en bestel deze meestal zonder smaak, zeer zuur en bitter maar daar neem je het niet voor.

Nu eens toevallig de framboos hydro whey besteld, die is werkelijk super :thumbup:

• #34.426
Bestelling gedaan maar blijkbaar zijn er geen losse dopjes meer :(

Dat is vreemd die moeten er nog zijn, wat was je ordernummer? wie heeft de bestelling ingepakt en verzameld? dan ga ik dit maandag even uitzoeken.

Thumbs up voor XXL nutrition

Gebruik al jaren hydrolisaat en bestel deze meestal zonder smaak, zeer zuur en bitter maar daar neem je het niet voor.

Nu eens toevallig de framboos hydro whey besteld, die is werkelijk super :thumbup:

Goed om te horen! ik zelf zelf altijd choco het bittere van whey hydrolisaat past perfect bij de chocolade smaak.

Wie moet zich nou druk maken om zwarte pieten bij xxl? :p

Roelly?
William?

Vast niet.

• #34.429
727735: verzameld door Anthony, ingepakt door Bart!

Thx!

Ik spreek ze maandag aan en ga zelf even op zoek naar die dopjes. je hoort van me!

Wie moet zich nou druk maken om zwarte pieten bij xxl? :p

Roelly?
William?

Vast niet.

Ik denk niet dat 1 van deze 2 zich druk maakt over dat hele zwarte pieten gedoe. Dat zijn alleen een kleine groep depressieve allochtone steuntrekkers volgens mij ;)

De saus bbq is wel echt heel lekker!

En de blikjes energy vliegen er hier ook doorheen en niet alleen door mij:grinny:

Ik ben nu in aruba, veel gekleurd volk hier.
Maar in de supermarkten gewoon sinterklaas producten met zwarte pieten, ik begrijp dat geneuzel in nederland niet zo.

Maar in de supermarkten gewoon sinterklaas producten met zwarte pieten, ik begrijp dat geneuzel in nederland niet zo.

hier in Nederland op de zwartste school (100% score) hebben de ouders zelf aangedrongen op het in stand houden van Sinterklaas in zijn huidige vorm :gek:

• #34.434

Ik denk dat alleen donkere mensen met teveel tijd en een depressie het een probleem vinden met in hun gevolg idiote ambtenaren die bang zijn dat iemand zegt dat ze discrimineren ;)

hier in Nederland op de zwartste school (100% score) hebben de ouders zelf aangedrongen op het in stand houden van Sinterklaas in zijn huidige vorm :gek:

:lol:

• #34.437
Bestelling gedaan maar blijkbaar zijn er geen losse dopjes meer :(

ik hoor van de mensen dat die inderdaad op zijn, stond ook op je pakbon geschreven zeiden ze. Ik ben er toch van overtuigd dat we die nog ergens hebben liggen. Ik ga vanmiddag even zoeken.

ik hoor van de mensen dat die inderdaad op zijn, stond ook op je pakbon geschreven zeiden ze. Ik ben er toch van overtuigd dat we die nog ergens hebben liggen. Ik ga vanmiddag even zoeken.

Dat hebben ze inderdaad op mijn bon geschreven. Daarom dat ik hier kon zeggen dat er geen meer waren. Bedankt voor de moeite en hopelijk levert de zoektocht iets op !

Goodiebag voor mij en maatje gekocht. Ook direct paar losse nieuwe repen, ben benieuwd :D

Weer eens besteld: een goodybag, de nieuwe repen, nieuwe saus en nieuwe siroop dus genoeg om uit te proberen komende week:)

Terug
Naar boven