AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Leuke goodybag weer dit jaar. Stond vanmorgen al vroeg bij de deur :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #34.464
Die pudding is zalig lekker!! Wel iets vaster en de structuur van de poeder is ook wel anders? Laar een heerlijke smaak!

Ik durf het niet te zeggen, is lang geleden dat we het sample hebben getest. Zal deze week zelf ook even testen.

Vraagje: kun je de XXL Nutrition BCAA oplossen in kokend water, zonder dat de kwaliteit noemenswaardig vermindert?

• #34.467
Vraagje: kun je de XXL Nutrition BCAA oplossen in kokend water, zonder dat de kwaliteit noemenswaardig vermindert?

Ik durf dat niet te zeggen ik zou het niet aanraden, mogelijk kan je daar op internet iets over vinden? Ik proberen zelf ook wat informatie te achterhalen.

@Galen weet jij hier mogelijk iets over?

Waarom "kokend" water?

Kokend water heeft wel een vernietigende werking bij de vitamientjes en moleculen in groenten

Waarom zou je dat uberhaubt willen doen haha?

Ik zou nog laten weten wat ik van de nieuwe producten vond nav mijn bestelling deze week:

BBQ saus is echt een dikke 10, heerlijke smaak moet ik zeggen
karamel siroop ook lekker voor een calorievrije siroop
Crunchy protein bars: ben normaal niet zon fan van kokos maar deze is erg lekker dus goed dat ik hem heb geprobeerd en de karamel is al helemaal super, net een witte snicker/lion.

Wel een klein minpuntje vind ik mbt de goodybag, ik had zelf al de bbq saus besteld maar kreeg deze ook in mijn goodybag, misschien slimmer om voortaan hierop in te spelen en een andere saus erin te stoppen in zon situaties? al zal de goodybag wel vantevoren gevuld worden en zat hij ook mooi gevuld haha:p

maar zoals gewoonlijk weer super tevreden over jullie producten.

• #34.470
Waarom zou je dat uberhaubt willen doen haha?

Ik zou nog laten weten wat ik van de nieuwe producten vond nav mijn bestelling deze week:

BBQ saus is echt een dikke 10, heerlijke smaak moet ik zeggen
karamel siroop ook lekker voor een calorievrije siroop
Crunchy protein bars: ben normaal niet zon fan van kokos maar deze is erg lekker dus goed dat ik hem heb geprobeerd en de karamel is al helemaal super, net een witte snicker/lion.

Wel een klein minpuntje vind ik mbt de goodybag, ik had zelf al de bbq saus besteld maar kreeg deze ook in mijn goodybag, misschien slimmer om voortaan hierop in te spelen en een andere saus erin te stoppen in zon situaties? al zal de goodybag wel vantevoren gevuld worden en zat hij ook mooi gevuld haha:p

maar zoals gewoonlijk weer super tevreden over jullie producten.

ok top allemaal dan! :thumbs:

Wat betreft de goodybags die hebben we heel slim :D vooruit gemaakt en worden niet gemaakt nadat ze besteld zijn ;). Helft van de mensen hier weet niet eens wat er inzit.

Dat dacht ik inderdaad al, had nog een sample van full as f**k van rich piana erbij gehad en die deed zijn werk ook goed dus denk dat ik in december maar weer een bestelling plaats voor verschillende spullen

• #34.472
Dat dacht ik inderdaad al, had nog een sample van full as f**k van rich piana erbij gehad en die deed zijn werk ook goed dus denk dat ik in december maar weer een bestelling plaats voor verschillende spullen

:thumbs:

Sauzen komen hele lekkere nieuwe smaken aan > Spicy Indonesian Curry, Curry Ketchup, Knoflook, Mayo en Sweet Chili

Zie net de nieuwe nieuwsbrief binnenkomen. Ziet er mooi uit met de nieuwe styling

• #34.477
Ik durf dat niet te zeggen ik zou het niet aanraden, mogelijk kan je daar op internet iets over vinden? Ik proberen zelf ook wat informatie te achterhalen.

@Galen weet jij hier mogelijk iets over?
Lijkt me geen probleem, zolang je het maar niet extreem lang kookt. Losse aminozuren zijn vrij stabiel.

Terug
Naar boven