Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuke goodybag weer dit jaar. Stond vanmorgen al vroeg bij de deur![]()
Speculaas whey, speculaas whey... cappucino pudding willen we ja!![]()
Die pudding is zalig lekker!! Wel iets vaster en de structuur van de poeder is ook wel anders? Laar een heerlijke smaak!
HahaIk verwacht de whey deze maand, we hadden er niet aan gedacht om te bestellen totdat er hier iemand over begon![]()
zie het wel op de site komen!Speculaas whey, speculaas whey... cappucino pudding willen we ja!![]()
(ben niet voor koffie smaken)Vraagje: kun je de XXL Nutrition BCAA oplossen in kokend water, zonder dat de kwaliteit noemenswaardig vermindert?

Waarom zou je dat uberhaubt willen doen haha?
Ik zou nog laten weten wat ik van de nieuwe producten vond nav mijn bestelling deze week:
BBQ saus is echt een dikke 10, heerlijke smaak moet ik zeggen
karamel siroop ook lekker voor een calorievrije siroop
Crunchy protein bars: ben normaal niet zon fan van kokos maar deze is erg lekker dus goed dat ik hem heb geprobeerd en de karamel is al helemaal super, net een witte snicker/lion.
Wel een klein minpuntje vind ik mbt de goodybag, ik had zelf al de bbq saus besteld maar kreeg deze ook in mijn goodybag, misschien slimmer om voortaan hierop in te spelen en een andere saus erin te stoppen in zon situaties? al zal de goodybag wel vantevoren gevuld worden en zat hij ook mooi gevuld haha
maar zoals gewoonlijk weer super tevreden over jullie producten.
vooruit gemaakt en worden niet gemaakt nadat ze besteld zijn
. Helft van de mensen hier weet niet eens wat er inzit.Dat dacht ik inderdaad al, had nog een sample van full as f**k van rich piana erbij gehad en die deed zijn werk ook goed dus denk dat ik in december maar weer een bestelling plaats voor verschillende spullen
Mogen we de inhoud weten?ok top allemaal dan!
Wat betreft de goodybags die hebben we heel slimvooruit gemaakt en worden niet gemaakt nadat ze besteld zijn
. Helft van de mensen hier weet niet eens wat er inzit.

nee dat is niet de bedoeling het is niet voor niets een suprise goody bag![]()

Ok, jammer omdat je zei dat de helft het niet weet(dus de andere helft wel), dus ik dacht misschien wil je de inhoud delen met iedereen![]()

Lijkt me geen probleem, zolang je het maar niet extreem lang kookt. Losse aminozuren zijn vrij stabiel.Ik durf dat niet te zeggen ik zou het niet aanraden, mogelijk kan je daar op internet iets over vinden? Ik proberen zelf ook wat informatie te achterhalen.
@Galen weet jij hier mogelijk iets over?
.No significant decrease was noted in valine, leucine or isoleucine levels following the heating of the BCAAs to 80°C.
Ik vind zo snel dit op pubmed:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21475931