- Waardering
- 4.382
Graag gedaan en succes ermee
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moster-Dille is echt heerlijk. Zeker icm tonijn / gerookte zalm!
echt een verschil met andere merken die alleen maar aroma's gebruiken en geen echte kruiden en specerijen.Heb ook surprise goodybag besteld, hoop dat er een nieuwe reep in zit.![]()

Wat me zojuist opviel bij de kruiden is het zoutgehalte, die 'verlaagd' zouden blijken te zijn. Ik ben toch wel benieuwd van welke smaak de voedingswaarden zijn die weergeven zijn met 0,1g natrium. Er zijn een paar kruiden met zout vooraan de lijst met ingrediënten, waarvan bij de western BBQ zelfs als eerste ingrediënt.
Ziet er best misleidend uit, wat zijn de natriumgehaltes van alle smaken?
Hmm dacht toch echt dat ik het bij BBQ vooraan zag, heb ik me daar dan in vergist(drukke dag gehadEr is niets misleidend aan, en bij geen enkele smaak is zout het 1e ingrediënt ook niet bij BBQ. Het zoutgehalte van de kruiden zit tussen de 10 en 20%. De meeste kruidenmixen bevatten rond de 50% zout.
). Het is wel lastig af te leiden zo, want die 10-20% klopt dus al niet met de 0,1g die vermeld staat. Ook gezien je de verhoudingen niet weet, want met alleen de ingrediënten die vermeld zijn zou het dus bijvoorbeeld 40% ui, 40% zout, 20% alles samen wat erna komt kunnen zijn. Dat komt toch wel erg vaak voor over het algemeen, producten met flink wat ingrediënten waarbij het voor meer dan de helft bestaat uit alleen de eerste 2 ingrediënten.Hmm dacht toch echt dat ik het bij BBQ vooraan zag, heb ik me daar dan in vergist(drukke dag gehad). Het is wel lastig af te leiden zo, want die 10-20% klopt dus al niet met de 0,1g die vermeld staat. Ook gezien je de verhoudingen niet weet, want met alleen de ingrediënten die vermeld zijn zou het dus bijvoorbeeld 40% ui, 40% zout, 20% alles samen wat erna komt kunnen zijn. Dat komt toch wel erg vaak voor over het algemeen, producten met flink wat ingrediënten waarbij het voor meer dan de helft bestaat uit alleen de eerste 2 ingrediënten.
Vandaar dat ik met zulke blends zonder de hoeveelheden altijd wat twijfels heb, maar 10-20% is dan zeker niet verkeerd.

Oops, ook over het hoofd gezien, drukke dagKlopt wel met die 0,1g waar dat zijn de voedingswaarden per gram.
![]()

Is L-Arginine bedoelt voor vóór de training of meer een supplement voor de gehele dag en zorgt het echt voor betere zichtbaarheid van de aders?
ik zag het bij joel beukers dat hij 'pump' nam van zijn eigen merk, had even gekeken en bleek 500mg L arginine te zijn per capsule, bij hem betaal je €20 voor 100 capsules, bij jullie €9 voor 120 capsules:') voor €9,- is het wel leuk om te kijken of het echt werkt

ik zag het bij joel beukers dat hij 'pump' nam van zijn eigen merk, had even gekeken en bleek 500mg L arginine te zijn per capsule, bij hem betaal je €20 voor 100 capsules, bij jullie €9 voor 120 capsules:') voor €9,- is het wel leuk om te kijken of het echt werkt

Ach het is leuk om hem soms te kijken en aan zijn nieuw gekochte wagen te zien zijn er dus een hoop die hem wel serieus nemen haha.. maarja als je 200 cafeine pilletjes voor €25 verkoopt en mensen dat ook gaan kopen kun je ze wel overtuigenIk snap niet dat iemand die kerel serieus kan nemen![]()

Ach het is leuk om hem soms te kijken en aan zijn nieuw gekochte wagen te zien zijn er dus een hoop die hem wel serieus nemen haha.. maarja als je 200 cafeine pilletjes voor €25 verkoopt en mensen dat ook gaan kopen kun je ze wel overtuigen![]()
Ach het is leuk om hem soms te kijken en aan zijn nieuw gekochte wagen te zien zijn er dus een hoop die hem wel serieus nemen haha.. maarja als je 200 cafeine pilletjes voor €25 verkoopt en mensen dat ook gaan kopen kun je ze wel overtuigen![]()

Tag je groeimaatje!Sleutelwoorden zijn toch wel: voor goud gaan en groei lekker:')