AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #34.441
Dat hebben ze inderdaad op mijn bon geschreven. Daarom dat ik hier kon zeggen dat er geen meer waren. Bedankt voor de moeite en hopelijk levert de zoektocht iets op !

Ik heb niets kunnen vinden helaas :dunno:

Goodiebag voor mij en maatje gekocht. Ook direct paar losse nieuwe repen, ben benieuwd :D

top thx!

Weer eens besteld: een goodybag, de nieuwe repen, nieuwe saus en nieuwe siroop dus genoeg om uit te proberen komende week:)

aha laat ff weten wat je er van vind.

Hoe zit het met de speculoos whey rene?

Leuk weer een goodiebag, ben benieuwd :)

• #34.451
Heb ik iets gemist? :cool:

@Sayer stond een paar jaar terug voor een concurrent bij de stand van flexcup. Er stond iets in de trend van 'gratis t-shirt bij aankoop van een product'. Aangezien het eten daar behoorlijk duur was voor wat je kreeg, had ik samen met een vriend van ons daar wat repen en wat drankjes gekocht. Maar omdat wij het maar waren fzo hebben we nooit een t shirt gezien :roflol: Tablet was omdat hij bij een provider werkte en 'hij' aan een hele hoop mensen een tablet gaf, buiten aan ons.

wat inside jokes dus

Ik heb ook geen tablet gekregen toen bij mijn nieuwe aansluiting, thanks @Sayer :mad: :roflol:

• #34.456
@Sayer stond een paar jaar terug voor een concurrent bij de stand van flexcup. Er stond iets in de trend van 'gratis t-shirt bij aankoop van een product'. Aangezien het eten daar behoorlijk duur was voor wat je kreeg, had ik samen met een vriend van ons daar wat repen en wat drankjes gekocht. Maar omdat wij het maar waren fzo hebben we nooit een t shirt gezien :roflol: Tablet was omdat hij bij een provider werkte en 'hij' aan een hele hoop mensen een tablet gaf, buiten aan ons.

wat inside jokes dus

ik snap er nog niets van maar laat maar hahaha ;)

Net weer besteld, altijd weer top service !!
Zie nu hier de goody bag voorbij komen, grrrr toch beter opletten, balen...:grumble:

Speculaas whey dat lijkt me echt lekker, bestel ik gelijk als het er is :)

Terug
Naar boven