AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik gok op bcaa/essential amino stack en waxy maize

• Topic Starter Topic Starter
  • #34.525

Ik sluit me aan bij het onderstaande, Essential amino stack en waxy maize.

Ik gok op bcaa/essential amino stack en waxy maize

Hallo grootboys,

Ik zou graag jullie advies willen over de volgende combinatie.

Ik wil niet meer dan 65€ uitgeven, dus deze drie sups heb ik op t oog:

Xtreme test, Xtreme GH 2.0 en Unleash

Welke combinate kan ik het best kopen? Ik kan er twee kopen. Ik ben geen diehard bodybuilder, maar kan zeker een boost gebruiken.
Thuis heb ik nog whey, dus das niet nodig.

Alvast bedankt,

Twigg

@XXL Nutrition wat te doen tegen klontjes in jullie Delicious Protein Drink? Schudden helpt niet echt

• #34.530
Hallo grootboys,

Ik zou graag jullie advies willen over de volgende combinatie.

Ik wil niet meer dan 65€ uitgeven, dus deze drie sups heb ik op t oog:

Xtreme test, Xtreme GH 2.0 en Unleash

Welke combinate kan ik het best kopen? Ik kan er twee kopen. Ik ben geen diehard bodybuilder, maar kan zeker een boost gebruiken.
Thuis heb ik nog whey, dus das niet nodig.

Alvast bedankt,

Twigg

Ik weet je leeftijd niet maar onder de 30 zou ik geen xtreme test of gh nemen. Ik zou zelf een creatine monohydraat aanraden met essential amino stack tijdens de training en dan unleash of insane mode voor de training.

@XXL Nutrition wat te doen tegen klontjes in jullie Delicious Protein Drink? Schudden helpt niet echt

Ik denk weinig dan.. we hebben deze week een groot aantal flessen gecontroleerd en niets gevonden (naar aanleiding van een klacht) welke smaak heb? wat was je bestelnummer?

Ik weet je leeftijd niet maar onder de 30 zou ik geen xtreme test of gh nemen. Ik zou zelf een creatine monohydraat aanraden met essential amino stack tijdens de training en dan unleash of insane mode voor de training.

Ik denk weinig dan.. we hebben deze week een groot aantal flessen gecontroleerd en niets gevonden (naar aanleiding van een klacht) welke smaak heb? wat was je bestelnummer?

Vanilla flavour heb ik.
730401

Ik ben 28, heb voorheen vaak magnesium tekort gehad, dus dacht dat xtreme test daar goed voor zou zijn. Dan ga ik voor unleash met amino stack

• #34.533
XXL internationaal :D
3843a3aa617c97a77c6930bd6e1e6898.png

Ik gebruik nu een paar weekjes vitamine D3 en de werking is ontzettend duidelijk. Ik ben er niet voor bij de dokter geweest maar ik durf met redelijke zekerheid te zeggen dat ik dus een tekort gehad heb. Is er iets op tegen om meer dan 1 tabletje te gebruiken per dag? Ik neem er nu 3 en vroeg me af of dat kwaad kan.

Ik gebruik nu een paar weekjes vitamine D3 en de werking is ontzettend duidelijk. Ik ben er niet voor bij de dokter geweest maar ik durf met redelijke zekerheid te zeggen dat ik dus een tekort gehad heb. Is er iets op tegen om meer dan 1 tabletje te gebruiken per dag? Ik neem er nu 3 en vroeg me af of dat kwaad kan.
Ik neem er 5 :p

Ik neem er zelf al een hele tijd 4-5 per dag (dus 4000-5000 iu, xxl huismerk)

Terug
Naar boven