- Waardering
- 4.382
die zijn er nog, heeft iemand zomaar van de site gehaald. Net teruggezet en zal morgen de dader achterhalen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Top producten! Super service en goede prijs - kwaliteit verhouding.
Maandelijkse bestelling er weer uit gedaan; 754932
Thanks Rene!
Zojuist weer sinds lange tijd een bestelling geplaatst met het bestelnummer 755638. Hopelijk komt mijn verzoekje gezien de smaken van de delicious protein drinks goed door!
THanks!
Net een mooie eindejaars bestelling gedaan.
5kg whey hydro
10kg rijstpoeder
En nog wat vitargo
19u50 betaald en 19u56 mailtje dat alles klaar was voor verzending, klasse hoor!! Top!
Roestvrijstalen shaker - 800mlWanneer komt de stainless steel shaker naar Nederland? Ik zag hem wel op jullie instagram pagina staan en op de UK versie van de site.
Thanks! Dacht dat die bij de nederlandse ook wel als stainless steel zou staan

Dope gelijk een besteld
.Hey René, ik vroeg me af of jullie nog sponsor zijn van Nieky Holzken? In zijn serie op Spike zie je Xxl Nutrition producten voorbij komen maar ik zie hem de laatste tijd veel Mdouble you promoten..
ze hebben hem een dikke worst voorgehouden en heeft hij erin gebeten. Mooie was wel dat tijdens de TV opnames hij nog onze spullen nam 
En ze zien er echt supervet uit damn! Heb meteen die camo bestelt deze middag dus morgen binnen!
En ze zien er echt supervet uit damn! Heb meteen die camo bestelt deze middag dus morgen binnen!
Nog een vraagje: zou je deze eventueel ook als thermoskan kunnen gebruiken?
Rene.
Zou ik ook een andere kruiden bij de gourmet set kunnen krijgen?
die erbij zit heb ik al.
Shakers zien er goed uit bestel ik gelijk mee.
Thnx