MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Top producten! Super service en goede prijs - kwaliteit verhouding.
Maandelijkse bestelling er weer uit gedaan; 754932

Thanks Rene!

Zojuist weer sinds lange tijd een bestelling geplaatst met het bestelnummer 755638. Hopelijk komt mijn verzoekje gezien de smaken van de delicious protein drinks goed door!

THanks!

Net een mooie eindejaars bestelling gedaan.
5kg whey hydro
10kg rijstpoeder
En nog wat vitargo :p

19u50 betaald en 19u56 mailtje dat alles klaar was voor verzending, klasse hoor!! Top!

• Topic Starter Topic Starter
  • #34.726
Zojuist weer sinds lange tijd een bestelling geplaatst met het bestelnummer 755638. Hopelijk komt mijn verzoekje gezien de smaken van de delicious protein drinks goed door!

THanks!

Als er nog voorraad is zal dat goed moeten komen. De formule van de protein drink wordt aangepast bij de volgende batch en wordt het meer een versproduct (wel buiten de koelkast houdbaar).

Net een mooie eindejaars bestelling gedaan.
5kg whey hydro
10kg rijstpoeder
En nog wat vitargo :p

19u50 betaald en 19u56 mailtje dat alles klaar was voor verzending, klasse hoor!! Top!

thx!

Is er nog nieuws ivm de Liquid chalk?

Wanneer komt de stainless steel shaker naar Nederland? Ik zag hem wel op jullie instagram pagina staan en op de UK versie van de site.

Hey René, ik vroeg me af of jullie nog sponsor zijn van Nieky Holzken? In zijn serie op Spike zie je Xxl Nutrition producten voorbij komen maar ik zie hem de laatste tijd veel Mdouble you promoten..

• #34.734
Hey René, ik vroeg me af of jullie nog sponsor zijn van Nieky Holzken? In zijn serie op Spike zie je Xxl Nutrition producten voorbij komen maar ik zie hem de laatste tijd veel Mdouble you promoten..

Klopt hij zit nu bij MDY dat zag je ook aan zijn laatste partij ;) ze hebben hem een dikke worst voorgehouden en heeft hij erin gebeten. Mooie was wel dat tijdens de TV opnames hij nog onze spullen nam ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
  • #34.737
En ze zien er echt supervet uit damn! Heb meteen die camo bestelt deze middag dus morgen binnen!

Nog een vraagje: zou je deze eventueel ook als thermoskan kunnen gebruiken?

Kan niet als thermoskan gebruikt worden omdat ze enkelwandig zijn. Ik raad aan om ze niet in de vaatwasser te wassen de print kan dan gaan vervagen op den duur.

• #34.738
Nu in de Spotlight: Fully Loaded! Deze extreme pre-workout van € 34,95 voor € 29,95!

Een all-in-one pre-workout met Whey Hydrolisaat, complexe koolhydraten, 3 N.O.-boosters en daarbij nog 6 hoog gedoseerde ingrediënten voor een heftige training!

Wat Fully Loaded zo uniek maakt:
  • All-in-one! Geen losse producten meer nodig!
  • Waar andere boosters alleen stimulanten bevatten gaat Fully Loaded veel verder!
  • 10 gram Whey Hydrolisaat per dosering voor ondersteuning van spieropbouw.
  • De beste koolhydraten voor een knaltraining: Waxy Maize en Dextrose.
  • AAKG, Citrulline en Beta-Alanine in hoge doseringen.
  • Fully Loaded is zo sterk dat WADA-gecontroleerde atleten wordt aanbevolen het product niet te gebruiken.
  • Betaïne en L-Carnitine in hoge dosering toegevoegd om het product compleet te maken.

De komende 2 weken verkrijgbaar voor de spotprijs van € 29,95!

Bekijk hier het product: Fully Loaded

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Rene.

Zou ik ook een andere kruiden bij de gourmet set kunnen krijgen?
die erbij zit heb ik al.
Shakers zien er goed uit bestel ik gelijk mee.
Thnx

• #34.740
Terug
Naar boven