MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Camouflage shaker is idd nice!

Rene, hebben jullie samples van julle Beef Protein? Als ik de volgende keer bestel kan ik dan in de opmerkingen vragen die erbij te doen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #34.745
Welk ingrediënt is er dan niet toegelaten bij WADA?

beta-2 agonist higenamin.

Helaas is dit niet goed gegaan,
Bestelling 758401 michael en luuk hebben het niet gezien:bang:

Die camo shaker is wel heel gaaf btw.

:scold: ik pak ze aan! We fijn dat je de shaker mooi vind.

Camouflage shaker is idd nice!

top!

Rene, hebben jullie samples van julle Beef Protein? Als ik de volgende keer bestel kan ik dan in de opmerkingen vragen die erbij te doen?

We hebben helaas geen samples van beef protein, die komen voorlopig ook niet. Het is toch een product met een beperkte vraag.

Had de muscle spray besteld, maar bleek nog niet binnen te zijn. Direct mijn geld teruggekregen + een Muscle Relief Cream er gratis bij. Bedankt voor de goede service :)

• #34.747
Had de muscle spray besteld, maar bleek nog niet binnen te zijn. Direct mijn geld teruggekregen + een Muscle Relief Cream er gratis bij. Bedankt voor de goede service :)

iemand had het verkeerd product op de site gezet ;) muscle cream was binnengekomen maar iemand dacht dat het de spray was. mooi opgelost zo ;) ik ga nu aan de hapjes! :meal:

Fijne kerstdagen allemaal!

Fijne feestdagen! :D

[Link niet meer beschikbaar]

Welke stof hiervan mogen WADA atleten niet gebruiken?

Hey René, allereerst de beste wensen.Wanneer komt de arm blaster weer op voorraad?

• #34.753
Laatst bewerkt door een moderator:
De keuze was snel gemaakt toen ik van het weekend al zag dat fully loaded in the spotlight stond en ik daarnaast net nog een mailtje kreeg dat alle pre workouts 15% korting hadden vandaag, fully loaded mooi voor €25 gepakt:D, ook maar meteen die nieuwe shaker gepakt voor tijdens het sporten en wat andere spullen.

• #34.757
De keuze was snel gemaakt toen ik van het weekend al zag dat fully loaded in the spotlight stond en ik daarnaast net nog een mailtje kreeg dat alle pre workouts 15% korting hadden vandaag, fully loaded mooi voor €25 gepakt:D, ook maar meteen die nieuwe shaker gepakt voor tijdens het sporten en wat andere spullen.

Mooi moment inderdaad :wl: kwamen wij ook pas later achter :D

• #34.758
Alleen vandaag 15% korting op alle pre-workout boosters!

Gebruik kortingscode ‘BOOSTER15’ en profiteer direct!

Bekijk al onze pre-workout boosters hier: Pre Workout Boosters! | XXL Nutrition

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zijn er plannen om in 2017 ook naar Portugal te verzenden? Ik zal hier waarschijnlijk een jaar doorbrengen.

Terug
Naar boven