- Waardering
- 21.496
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
ik las ergens tot vanavond winter15.. Maar die werkt ook niet
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik las ergens tot vanavond winter15.. Maar die werkt ook niet
daarom zei ik al.. das lekker als je 4 dagen geen internet hebt.. dan mis je dit dus...

daarom zei ik al.. das lekker als je 4 dagen geen internet hebt.. dan mis je dit dus...![]()

Maar ik heb gisteren een mail ontvangen om 15:34 met onderwerp: Alleen vanavond nog 15% korting op alle eiwitten!
dus het was eigenlijk voor haar toch nog geldig gisteravond?

maar is het niet raar om op dinsdagmiddag een mailtje te sturen met: alleen vanavond nog korting en dat het dan uiteindelijk voor de dag ervoor was:')?
maar is het niet raar om op dinsdagmiddag een mailtje te sturen met: alleen vanavond nog korting en dat het dan uiteindelijk voor de dag ervoor was:')?
ik kan zo printscreentjes laten zien dat ik die op dinsdag 15:34 binnen heb gekregen en om het dan nog mooier te maken, ik krijg net om 11:18 nog een keer hetzelfde mailtje. alleen nu met onderwerp: Alleen vandaag 15% korting op alle eiwitten!
ah oke duidelijk, brengt toch enige verwarring helaas maar kunnen jullie dan ook niets aan doenDat heeft jouw emailprovider de mails enige tijd tegengehouden dat horen we wel eens vaker. Wij hebben maandag om 8.00 en 18.30 alles gemaild. Alles mails zijn toen verstuurd.
brotip: volg ze op facebook, dan mis je nietsah oke duidelijk, brengt toch enige verwarring helaas maar kunnen jullie dan ook niets aan doen
Rene, jullie hebben deze riem in 2 maten maar je kunt nergens aangeven welke maat je wilt hebben?
Powerbelt met Gespsluiting
, bedankt voor de tip!Heb nu in ieder geval genoeg smaken om uit te kiezen
kan je even vooruit zo te zien 
Heb hier net ook de doos opgeruimd. 6 potten is even puzzelen waar te laten. Maar dat waren maar 3 smaken.