AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #34.702
Nee dat was gisteren die actie niet vandaag ;)

Maar ik heb gisteren een mail ontvangen om 15:34 met onderwerp: Alleen vanavond nog 15% korting op alle eiwitten!
dus het was eigenlijk voor haar toch nog geldig gisteravond?

• #34.706
  • #34.708
maar is het niet raar om op dinsdagmiddag een mailtje te sturen met: alleen vanavond nog korting en dat het dan uiteindelijk voor de dag ervoor was:')?

We hebben die mail maandagavond gestuurd en uiteraard niet op dinsdagmiddag.

ik kan zo printscreentjes laten zien dat ik die op dinsdag 15:34 binnen heb gekregen en om het dan nog mooier te maken, ik krijg net om 11:18 nog een keer hetzelfde mailtje. alleen nu met onderwerp: Alleen vandaag 15% korting op alle eiwitten!

• #34.710
ik kan zo printscreentjes laten zien dat ik die op dinsdag 15:34 binnen heb gekregen en om het dan nog mooier te maken, ik krijg net om 11:18 nog een keer hetzelfde mailtje. alleen nu met onderwerp: Alleen vandaag 15% korting op alle eiwitten!

Dat heeft jouw emailprovider de mails enige tijd tegengehouden dat horen we wel eens vaker. Wij hebben maandag om 8.00 en 18.30 alles gemaild. Alles mails zijn toen verstuurd.

Dat heeft jouw emailprovider de mails enige tijd tegengehouden dat horen we wel eens vaker. Wij hebben maandag om 8.00 en 18.30 alles gemaild. Alles mails zijn toen verstuurd.
ah oke duidelijk, brengt toch enige verwarring helaas maar kunnen jullie dan ook niets aan doen

Heb nu in ieder geval genoeg smaken om uit te kiezen :)

Sponsor deal? :eek:

Heb hier net ook de doos opgeruimd. 6 potten is even puzzelen waar te laten. Maar dat waren maar 3 smaken.

Wanneer is de bicep blaster weer op voorraad

Terug
Naar boven