- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hebben jullie dit weekend op het flexcup weekend nog interessante aanbiedingen? En hebben jullie van die grote zakken perfect whey bij jullie? Ik moet bijna bestellen namelijk.
Heb de 2kg night protein binnen en deze ruikt en smaakt erg chemisch. Is deze aangepast of kan er iets mis zijn met de pot?

Ow dit komt heel erg goed uit. Moet een aantal potten weer hebben. Verschillende smaken.

@XXL Nutrition
hoe zat het nou precies met de delicious pancakes.. eerst had je altijd maar 1 smaak dat was vanille en daar zat geloof ik al stevia door heen.. maar wat zijn die originals nou? zijn die ook vanille en gezoet of moet ik die vanille hebben want die vond ik lekker..
edit:
top actie voor de whey btw.. vandaag weer net ff 4 kilo besteld! maar alles de pancakes niet vanwege twijfel![]()

zie je daar binnenkort nog wel weer even een bestelling van verschijnen het had geen haast maar die dingen zijn echt heerlijk! 2,5 kilo natuurlijk meteenMooi!
Original slaat op een traditionele pannenkoeken smaak die is meer neutraal en minder zoet (wel gezoet) de samenstelling is ook wat anders. Je moet dus nu de Vanille hebben![]()

zie je daar binnenkort nog wel weer even een bestelling van verschijnen het had geen haast maar die dingen zijn echt heerlijk! 2,5 kilo natuurlijk meteen![]()

Zo bestelling gedaan. 3 smaken isolaat, 6 potten isolaat. Verder nog wat kleine dingen zoals 10 kilo rijstpoeder.
Hoop dat die arme postbezorger ook een lifter is. Word een zware doos.

Ook bestelling gedaan voor 8 uur natuurlijk. Prijzen waren echt ideaal zo![]()
Nog een reden dat de samples van andere merken naar de 60 euro goodies zijn gegaan? Baalde ik van, kwam er niet aan dit keer![]()
Als je de kortingscode bedoelt moet je nu snel zijn want ik kreeg toen straks een mailtje dat de code vanavond ook geldig is: eiwit15pfff... heb je een keer 4 dagen geen internet en dan mis je dit weer..![]()
werkt niet....Als je de kortingscode bedoelt moet je nu snel zijn want ik kreeg toen straks een mailtje dat de code vanavond ook geldig is: eiwit15