XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik gebruik de whey instant: Superkwaliteit, lost goed op en smaakt heerlijk! (chocolade) Je krijgt er veel.. voor weinig !! Zeker een aanrader !!

zeker zeker de whey van xxl smaakt super!

Net Whey Instant + Dextrose binnengekregen! M'n eerste keer dat ik bij XXL Nutrition besteld heb... Ben benieuwd. :)

En bedankt voor de DRIVE samples!

Laatst bewerkt:
:roflol: die nieuwe Tanning spullen op de xxl site, kun je dat ook gebruiken voor normaal? of alleen voor wedstrijden? Ik wil er wel eens als een superdude bijlopen:D

Ik heb om 15:45 een order geplaatst maar nog steeds geen bevestigings mail gehad. Ik had hem juist geplaatst omdat ik morgen thuis ben. Komt ie nu op zaterdag of op maandag? Kan het in dat geval naar dinsdag geschoven worden want maandag is er niemand thuis?

Thanks.

Ik snap niet waarom zoveel mensen problemen hebben met die bevestigingsmail. Ik heb gister besteld, direct een bevestiginsmail en zojuist alles ontvangen. Precies zoals het altijd gaat.. :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.488
Ik heb geen idee... maar er gaat iets enorm fout met de uitgaande mails.. veel mensen krijgen die niet en heb geen idee waarom..

de bestellingen komen wel gewoon binnnen..

er wordt naar gekeken..

Ik snap niet waarom zoveel mensen problemen hebben met die bevestigingsmail. Ik heb gister besteld, direct een bevestiginsmail en zojuist alles ontvangen. Precies zoals het altijd gaat.. :)

Ik kreeg normaal die mails ook altijd direct alleen deze bestelling en de vorige niet. :(

ik bij de laaste keer ook niet! geen mail, maar wel me bestelling 1 dag later.:D

Ik heb daarjuist mijn eerste bestelling geplaatst.
NitroCrea en Whey Protein Instant.

Ben benieuwd!! Ook naar de levering..
Daarnet ook betaald..

Hoe lang zou het duren eer het bij mij is? (België)

• #3.492
Ik heb daarjuist mijn eerste bestelling geplaatst.
NitroCrea en Whey Protein Instant.

Ben benieuwd!! Ook naar de levering..
Daarnet ook betaald..

Hoe lang zou het duren eer het bij mij is? (België)

Wordt denk maandag....omdat er zaterdag in Belgie niet uitgeleverd wordt..

• #3.494
Oké. Gaat het dan morgen al de deur uit bij jou?
Dat gaat snel :)

Normaal zal het geld wel al op je belgische rekening staan, anders morgen.. Dit gaat wel snel.

;) ooit hebben klanten de spullen al voordat ze besteld hebben :D

Ik heb om 15:45 een order geplaatst maar nog steeds geen bevestigings mail gehad. Ik had hem juist geplaatst omdat ik morgen thuis ben. Komt ie nu op zaterdag of op maandag? Kan het in dat geval naar dinsdag geschoven worden want maandag is er niemand thuis?

Thanks.

Dat is zeker gek ja.
Ik had laatst om 13.56 besteld en 15.46 had ik het al.

Ik zeg het je, die gasten zijn ziekelijk snel!!!

Terug
Naar boven