XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Zijn der hier bb'ers bekend met de producten Mass Fx en/of Hyperdrol X-2? van het merk Anabolic Xtreme. Het zijn geen anabolen voor alle duidelijkheid

site gaat niet?

Als ik nu 5kg Whey Protein koop, telt dit dan als 2 producten, want het zijn namelijk 2 emmers!

Of wordt dit gezien als 1 product?

Woon namelijk in België, en wil de verzendkosten zo laag mogelijk (0€ dus) houden!

telt als 1 product.. je hebt al het voordeel dat je verschillende smaken kan kiezen ;)

neem je 2 losse emmers whey dan ben je alleen duurder uit! :D

Hey rene hoe zit het met die NOS diesel?

Rene, kun je je pb is nalezen of info@xxl........ controleren?

Mvg Nico :)

net halve liter watershake op met whey instant en pro 80...

en het is gewoon NóG lekkerder dan appart

en rene? VITARGO? daar moest ik je aan helpen herineren!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.513
Ja ik heb de importeur gemailt... ik neem denk carbloader en electrolyte op. 2 en 5kg emmers.

We hebben al vextargo.. schijnt ook erg goed te zijn.

rene

had het gezien jah! weet jij zo het verschil tussen vitargo en vextargo? ik heb ergens gelezen dat vextargo nog beter is en sneller dan vitargo! maar ik maak met vitargo ook goede vooruitgangen!

wel super dat vitargo komt!

• #3.515
had het gezien jah! weet jij zo het verschil tussen vitargo en vextargo? ik heb ergens gelezen dat vextargo nog beter is en sneller dan vitargo! maar ik maak met vitargo ook goede vooruitgangen!

wel super dat vitargo komt!

Het verschil weet ik zo niet.. maar ik hoor er steeds meer goede reviews van. en dat mensen overstappen op vextargo .

rene

ik ga het wel een keer proberen. vextargo staat ook op de site van vitargo. zelfde importeur?

• #3.517
ik ga het wel een keer proberen. vextargo staat ook op de site van vitargo. zelfde importeur?

Nope... is van PVL en wordt geimporteerd door sportsnutrition belgium.

weet ook niet waarom zie die daar opgezet hebben.. zie alleen wel dat hij daar 10euro duurder is ;)

haha okay... als de vitargo daar ook 10 euro duurder is ;) :P

hallo
ik heb een pot megagrow staan en morgen begin ik ermee,maar ik heb gekeken en gevoeld maar vind geen maatschepje...
zit er een maat schepje bij ofniet?(misschien zit het echt helemaal op de bom ofzo)
bedankt

• #3.520
hallo
ik heb een pot megagrow staan en morgen begin ik ermee,maar ik heb gekeken en gevoeld maar vind geen maatschepje...
zit er een maat schepje bij ofniet?(misschien zit het echt helemaal op de bom ofzo)
bedankt

nee daar zitten helaas geen maatschepjes in.... we kopen die bussen zo in.. maar over een maand of 2 laten we die zelf maken . komen ze ook in die emmertjes en met schepjes.

Terug
Naar boven