MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #34.961
Over pudding (zal niet helemaal citeren) bedankt voor t antwoord, wanneer Is de chocoladepudding weer voorradig? dan kan ik m'n bestelling afronden.

ik durf dat niet te zeggen, het is allemaal moeizaam momenteel met aanleveringen vanuit onze producenten.

Bestelling net binnen, samplebox is een mooie doosje vol:)

• #34.963
Bestelling net binnen, samplebox is een mooie doosje vol:)

Goed om te horen! Ik denk ook dat het een leuk pakketje is met losse producten en samples.

PS> als je tijd en zin hebt zou je een review op de site achter willen laten. Dat is wel belangrijk voor ons met deze box ;)

Wanneer komt de perfect whey yoghurt smaak weer op voorraad?

Goedemorgen René,

Hoe komt het dat de hoeveelheid vitamine B6 in de animal pack bij jullie hoger is dan bij de b&f shop?

Animal Pak

Animal Pak

Erg tevreden over de supps van XXL

• #34.970
Wanneer komt de perfect whey yoghurt smaak weer op voorraad?

We hebben nog enkele zakken, je kan vanille bestellen en in de opmerkingen zetten. Let op! geen perfect whey vanille maar yoghurt framboos zo afgesproken met rene.

Goedemorgen René,

Hoe komt het dat de hoeveelheid vitamine B6 in de animal pack bij jullie hoger is dan bij de b&f shop?

Animal Pak

Animal Pak

zie onderstaand we gaan het aanpassen.

De doseringen van Animal Pak zijn aangepast,XXL heeft de oude label nog op hun site staan.

Dat denk ik ook inderdaad, ik laat het nakijken.

Erg tevreden over de supps van XXL

:thumbs:

Al een zicht op wanneer de oats and pudding weer binnenkomen? :)

Hoi, Rene,hoe zit het met de Fully Loaded ?

Vraagje,

Wanneer krijgen jullie weer de BCAA capsules binnen? Want me caseine is bijna op en wil dat het liefst tegelijk bestellen anders moet het weer in 2x enzo.

Danku

• #34.977
Vraagje,

Wanneer krijgen jullie weer de BCAA capsules binnen? Want me caseine is bijna op en wil dat het liefst tegelijk bestellen anders moet het weer in 2x enzo.

Danku

Dat duurt helaas nog even, zijn die van olimp of scitec mogelijk een goed alternatief?

Hoi Rene!

Ik heb de camo RVS shaker sinds kort maar zit met een probleem. Als de dop erop zit en ik wil die losdraaien, draai ik als het ware alleen de buitenkant van de dop, de dop zelf blijft gewoon erop zitten en draait niet mee. Beetje lastig uitleggen, maar hoop dat je 'm snapt.

Hebben jullie dit probleem al meer gehoord? Nu zit ik dus met een beker die amper te openen is.

Terug
Naar boven