Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

jezus man, je hebt al een mooi assortiment zeg, Ik bestel gewoon nergens anders meer met die mooie prijzen :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.525
Ik doel vooral op "Dit systeem zorgt ervoor dat de nutriënten enkel vrij komen op die plaats in de darm waar hun opname gebeurt, waardoor maximale absorptie bevorderd wordt." Dit zie ik bijvoorbeeld niet in de beschrijvingen staan bij de multivits in je huidige assortiment die zijn misschien niet timereleased of hebben niet de werking zoals de hi-vites.

info over time-released:

Supplementen - Vitamine Informatie Bureau

Als je dit dus leest Wat is Time-Release? schijnt het onnodig te zijn dat TR, ik vraag mij dan af hoe performance dat kan onderbouwen.

Laatst bewerkt:
Kunnen ze dat ook wetenschappelijk onderbouwen dan? Klinkt meer als verkooppraat eigenlijk

Ik denk dat zo'n dingen op aanvraag zijn?

Bon, heb ook dit weekend een bestelling geplaatst :) prijzen vallen idd heel goed mee.

Bij de paypal betaling heb ik wel alles zelf moeten doen door achteraf naar de paypal website te gaan, en ik werd niet doorverwezen naar paypal als ik mijn bestelling plaatste / confirmeerde (aangezien ik dat gewoon ben :) van andere websites) is dit normaal?

Voor de rest, ziet er alles prima uit :)

• #3.530
Bon, heb ook dit weekend een bestelling geplaatst :) prijzen vallen idd heel goed mee.

Bij de paypal betaling heb ik wel alles zelf moeten doen door achteraf naar de paypal website te gaan, en ik werd niet doorverwezen naar paypal als ik mijn bestelling plaatste / confirmeerde (aangezien ik dat gewoon ben :) van andere websites) is dit normaal?

Voor de rest, ziet er alles prima uit :)

Ja dit zal ik nog aan laten passen, ik geef het meteen even door.

rene

rene die BBQ sauce wat voor smaak heeft dat eigenlijk? lijkt me een goede vervaning voor tomatenketchup wat die komt stil aan mijn keel uit :o

• #3.535
rene, als je het dan toch over multi vits heb. vind je solgar multi niet wat? ik heb pot thuis van 360 tabs, wel prijzig 135 euro. maar is mooie aanvulling voor arsortiment toch?

rene, als je het dan toch over multi vits heb. vind je solgar multi niet wat? ik heb pot thuis van 360 tabs, wel prijzig 135 euro. maar is mooie aanvulling voor arsortiment toch?

Ik denk persoonlijk niet dat er veel mensen zijn die zon bedrag uit gaan geven aan wat multivitamine:rolleyes:

Rene,

Kan je ook aan de dipsauzen van Walden Farms komen (Chocola / Caramel) Dips for Fruit en aan de chocolade saus :D :lick:

Dat vextargo is echt goede shit.

Terug
Naar boven