Europe
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 5
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jezus man, je hebt al een mooi assortiment zeg, Ik bestel gewoon nergens anders meer met die mooie prijzen![]()

@ XXL wat vindt je van dit product?
Hi-Vites vitaminen en mineralen - maximale absorptie
Ik zie dit soort vitamines niet echt op de bekende supplement websites terug komen. Wellicht eens leuk om zelf uit te proberen?
prijzen vallen idd heel goed mee.
van andere websites) is dit normaal?
Bon, heb ook dit weekend een bestelling geplaatstprijzen vallen idd heel goed mee.
Bij de paypal betaling heb ik wel alles zelf moeten doen door achteraf naar de paypal website te gaan, en ik werd niet doorverwezen naar paypal als ik mijn bestelling plaatste / confirmeerde (aangezien ik dat gewoon benvan andere websites) is dit normaal?
Voor de rest, ziet er alles prima uit![]()
Ok, heel goedJa dit zal ik nog aan laten passen, ik geef het meteen even door.
rene
rene die BBQ sauce wat voor smaak heeft dat eigenlijk? lijkt me een goede vervaning voor tomatenketchup wat die komt stil aan mijn keel uit![]()
rene, als je het dan toch over multi vits heb. vind je solgar multi niet wat? ik heb pot thuis van 360 tabs, wel prijzig 135 euro. maar is mooie aanvulling voor arsortiment toch?

Ik denk persoonlijk niet dat er veel mensen zijn die zon bedrag uit gaan geven aan wat multivitamine![]()