AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #34.981
Hoi Rene!

Ik heb de camo RVS shaker sinds kort maar zit met een probleem. Als de dop erop zit en ik wil die losdraaien, draai ik als het ware alleen de buitenkant van de dop, de dop zelf blijft gewoon erop zitten en draait niet mee. Beetje lastig uitleggen, maar hoop dat je 'm snapt.

Hebben jullie dit probleem al meer gehoord? Nu zit ik dus met een beker die amper te openen is.

de ring is een sierring en zit vastgeklemd en kan meedraaien. Zelf heb ik die ring vastgelijmd op de shaker. Maar je kan ook gewoon met je hand de gehele bovenkant vastpakken (incl drinkdop) en zo vastdraaien. Of je moet wat knijpen in de metalen ring en dan kan je deze ook vast en op draaien.

We hebben nieuwe bekers in bestelling staan en hierbij de producent gevraagd de metalen ringen echt vast te lijmen op de dop.

Net een cookies & cream crunchy protein bar gegeten. Heel lekker!

• #34.985
Mensen die ervaring hebben met Green Protein? Zo ja, wat is jullie ervaring? Zit eraan te denken om deze een pot te bestellen bij mijn volgende bestelling.

• #34.987
Mensen die ervaring hebben met Green Protein? Zo ja, wat is jullie ervaring? Zit eraan te denken om deze een pot te bestellen bij mijn volgende bestelling.

Kan je niet tegen whey? of wil je voor een andere reden green protein? persoonlijk vind ik de smaak van plantaardige proteines niet echt top ...

Kan je niet tegen whey? of wil je voor een andere reden green protein? persoonlijk vind ik de smaak van plantaardige proteines niet echt top ...
Kan wel gewoon tegen whey, heb het tenslotte jarenlang gebruikt en misschien blijf ik het wel gebruiken. Ik wil de aankomende tijd geleidelijk wat ''groenere'' maaltijden in mijn voedingsschema gaan inpassen. Kijken wat voor effect het heeft.

Wanneer zijn de vloeibare eiwitten weer op voorraad?

• #34.991
Wanneer zijn de vloeibare eiwitten weer op voorraad?

Ik ga daarvoor nu mailen.

Delicious Protein Drink - 25 gram eiwit

3maand houdbaar ipv 9maand zie ik.

Is er een reden waarom het product geen NUT nummer heeft eigenlijk? Dit is wellicht niet wettelijk verplicht maar wel een meerwaarde toch?

Dit is officieel geen supplement maar gewoon voeding en heeft helemaal geen NUT nummer nodig, is gewoon vrij te verkopen in België. De producent wil nog maar 3 maanden tht geven voorheen 9 maanden. Product is verder onveranderd.

René, weet je toevallig wat voor percentages rosavine en salidroside in de rhodiola zitten? Zag het niet op jullie website en zo snel ook niet op de website van Swanson zelf. Heb me aangemeld voor wanneer er voorraad is.

• #34.993
René, weet je toevallig wat voor percentages rosavine en salidroside in de rhodiola zitten? Zag het niet op jullie website en zo snel ook niet op de website van Swanson zelf. Heb me aangemeld voor wanneer er voorraad is.

Ik heb werkelijk geen idee.. Swanson geeft deze informatie helaas niet.

Goedenmorgen. wanneer is de chocolade smaak van Whey delicious weer op voorraad?

Sacramento Camo Mesh Tanktop

Wou deze bestellen maar hoe zit dat met die maatvoering. Zit normaal tussen L en xl met stringers. Houd ik dit nu ook aan?

En aangezien het om kleding gaat en niet om iets wat je consumeert. Krijg je dan gewoon geld terug als hij me niet aan staat?

• #34.997
Wel vreemd dat ze het bij die overige rhodiola producten die ze hebben het wel aangeven.

Daarvan was ik niet op de hoogte. Maar verder heb ik ook geen informatie het is geen xxl product.

Goedenmorgen. wanneer is de chocolade smaak van Whey delicious weer op voorraad?

Die komt deze week weer, we hebben nog stock maar op een 2e locatie die moeten we overbrengen.

Sacramento Camo Mesh Tanktop

Wou deze bestellen maar hoe zit dat met die maatvoering. Zit normaal tussen L en xl met stringers. Houd ik dit nu ook aan?

En aangezien het om kleding gaat en niet om iets wat je consumeert. Krijg je dan gewoon geld terug als hij me niet aan staat?

Hier vind je de maattabel > Sacramento Camo Mesh Tank Top - Black/Neon Lime

Retourneren kan, retourkosten zijn wel voor eigen rekening. Je kan ook gebruik maken van onze retouroptie dan is de eigen bijdrage 4 euro.

Daarvan was ik niet op de hoogte. Maar verder heb ik ook geen informatie het is geen xxl product.

Die komt deze week weer, we hebben nog stock maar op een 2e locatie die moeten we overbrengen.

Hier vind je de maattabel > Sacramento Camo Mesh Tank Top - Black/Neon Lime

Retourneren kan, retourkosten zijn wel voor eigen rekening. Je kan ook gebruik maken van onze retouroptie dan is de eigen bijdrage 4 euro.

Ben 116kg ( 13%) en 1m91. Dan zou ik op xxxl uitkomen en dat lijkt me aardig gortig. Heb meestal xl namelijk

• #34.999
Ben 116kg ( 13%) en 1m91. Dan zou ik op xxxl uitkomen en dat lijkt me aardig gortig. Heb meestal xl namelijk

Dan zou ik dezelfde maat nemen als je normaal gewend bent. Met tanktops lopen de maten veel meer in elkaar over omdat je schouders en rug vrij zijn.

Dit is officieel geen supplement maar gewoon voeding en heeft helemaal geen NUT nummer nodig, is gewoon vrij te verkopen in België. De producent wil nog maar 3 maanden tht geven voorheen 9 maanden. Product is verder onveranderd.
Ok duidelijk. Ik heb er gelijk terug een heleboel besteld. Ik vind ze meer naar "chocomel" smaken, al waren ze daarvoor ook al lekker hoor. Zal placebo zijn dan :D.

Terug
Naar boven