XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Ok duidelijk. Ik heb er gelijk terug een heleboel besteld. Ik vind ze meer naar "chocomel" smaken, al waren ze daarvoor ook al lekker hoor. Zal placebo zijn dan :D.

Het is weer een nieuwe batch dus mogelijk is de smaak iets anders dan de vorige ;)
 
Iemand een Whey aan te raden puur op lekkere smaak? merk soort maakt niet uit als het maar heerlijk is.
 
Ik heb nu al een paar jaar de smaak Perzik, niet te erg aanwezig maar nog steeds lekker vind ik. Door de yoghurt vooral, met water wordt de smaak wel minder aanwezig.
 
Iemand een Whey aan te raden puur op lekkere smaak? merk soort maakt niet uit als het maar heerlijk is.

Over smaak valt niet te twisten, dat is lastig adviseren dus. Whey Delicious is wel een whey die bekend staat om de goede smaak. Het is maar net welke smaak je daarvan lekker vind.

Ik heb nu al een paar jaar de smaak Perzik, niet te erg aanwezig maar nog steeds lekker vind ik. Door de yoghurt vooral, met water wordt de smaak wel minder aanwezig.

Dit is zeker lekker!
 
Smaken moet je gewoon proberen, ik vind de meeste helemaal niets, vandaar dat ik nu bij degene blijf die prima is en eigenlijk nooit verveeld :)
 
Oke ik zal maar een paar zakjes proberen. Whey Delicious waarschijnlijk en ik ga toch altijd voor vanille. Bedankt.
 
Gister trouwens ook weer een grote bestelling gedaan, erg tevreden altijd over jullie sups. Ook een keer een nieuwe smaak proberen: Caseïn yoghurt framboos
 
Ik vind de perzik/mango whey echt heerlijk, is net zo'n vifit smaakje
 
Ik ga daarvoor nu mailen.



Dit is officieel geen supplement maar gewoon voeding en heeft helemaal geen NUT nummer nodig, is gewoon vrij te verkopen in België. De producent wil nog maar 3 maanden tht geven voorheen 9 maanden. Product is verder onveranderd.

Al iets bekend over de vloeibare eiwitten?
 
Hoi Rene,hoe zit het met Fully Loaded komt ie niet meer binnen......
 
Enig idee wanneer fully loaded weer op voorraad zal zijn?
Alvast bedank!
 
Hee Rene,
Weet je toevallig wanneer de AAKG Caps weer op voorraad zijn?
Alvast bedankt!
 
Hee Rene,
Weet je toevallig wanneer de AAKG Caps weer op voorraad zijn?
Alvast bedankt!

Helaas niet... producent is bizar traag tegenwoordig en kan geen goede planning doorgeven. We overwegen nu de capsules elders te laten afvullen.
 
Back
Naar boven