MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik weet niet of het hier mag, maar ik heb al meerdere bestellingen gedaan. Niet van alles zijn samples te krijgen, waardoor ik met een aantal potten zit die mij niet zo goed bevallen.

Whey Isolate (Vanilla Stevia) 2500 gram, 2x geprobeerd. Niet mijn smaak, blijf liever bij Whey Delicious.
Essential Amino Stack (Green Apple) 500 gram, ook 2x geprobeerd. Ook niet mijn smaak.
Dextrojuice Pro (Pure) 2000 gram, enkele keren gebruikt. Nog ca 1600 gram over. Ik word er onrustig van (ADD), niet mijn ding.

Het gaat om potten die dus wel aangebroken zijn en waarvan ik enkele keren wat van heb gebruikt. Weggooien is zonde, dus iemand interesse om over te nemen?

Ik weet niet of het hier mag, maar ik heb al meerdere bestellingen gedaan. Niet van alles zijn samples te krijgen, waardoor ik met een aantal potten zit die mij niet zo goed bevallen.

Whey Isolate (Vanilla Stevia) 2500 gram, 2x geprobeerd. Niet mijn smaak, blijf liever bij Whey Delicious.
Essential Amino Stack (Green Apple) 500 gram, ook 2x geprobeerd. Ook niet mijn smaak.
Dextrojuice Pro (Pure) 2000 gram, enkele keren gebruikt. Nog ca 1600 gram over. Ik word er onrustig van (ADD), niet mijn ding.

Het gaat om potten die dus wel aangebroken zijn en waarvan ik enkele keren wat van heb gebruikt. Weggooien is zonde, dus iemand interesse om over te nemen?
t is dat ik blut ben op het moment. :o
Maar er zijn vast wel geïnteresseerden!

Probeer eens wat kaneel door die whey te doen. Scheelt misschien ook wel.

Vanille smaak whey delicous net binnen die is echt super !

Wanneer worden de nieuwe Tanktops van XXL verwacht?

Gaan jullie in de toekomst nog andere smaken van jullie heerlijke kruiden uitbrengen ? De kruiden zijn echt heerlijk !

Is al bekend wanneer Cal Mag XXL weer verkrijgbaar is?
ff gezocht naar een alternatief maar kon zo snel niks vinden

• Topic Starter Topic Starter
  • #35.029
als ik de Delicious Pancakes opvoorhand al bak en ze in de avond of de volgende dag opwarm in de micro gaan ze dan nog even lekker zijn?

Probeer het eens uit zou ik zeggen ;)
Ik vermoed dat smaak min of meer gelijk zal blijven maar dat structuur wat 'droger' zal worden

• #35.033
Enig idee wanneer de egg protein vanille terug is? Of nog andere alternatieven voor iemand die niet goed tegen lactose kan? Soja en pea zijn geen optie. Geprobeerd maar dat is mij te smerig en te dik.

• #35.036
Enig idee wanneer de egg protein vanille terug is? Of nog andere alternatieven voor iemand die niet goed tegen lactose kan? Soja en pea zijn geen optie. Geprobeerd maar dat is mij te smerig en te dik.

Die komt vandaag of morgen weer binnen.

Enig idee of en wanneer de pwo 'yeah buddy' van Ronnie Coleman weer binnenkomt?

Terug
Naar boven