AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Wtf agmatine mag niet meer? En arginine? Citrulline malaat?

ja graag dan met de klantenservice regelen

Er is vandaag iemand van postnl geweest, nu zouden ze het gisteren pas over de haag hebben gesmeten want er was niemand thuis en er was geen bel.

Terwijl er wel degelijk iemand thuis was en we wel een bel (met camera) hebben, maar dan kunnen ze niet rondlullen dat er een pakje over de haag is gesmeten dat weg is. Nu moeten we naar hun klantendienst bellen, wat ik dus niet ga doen. Het is niet mijn taak om te gaan smeken voor informatie.

Dus wat zijn de volgende stappen die we kunnen ondernemen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #35.123
wat is dat van onzin is toch gewoon een aminozuur achtige stof argenine mag dan ook niet meer of > ?

ja dat nog wel.

Wtf agmatine mag niet meer? En arginine? Citrulline malaat?

arginine en citrulline is nog niets over bekend.

Er is vandaag iemand van postnl geweest, nu zouden ze het gisteren pas over de haag hebben gesmeten want er was niemand thuis en er was geen bel.

Terwijl er wel degelijk iemand thuis was en we wel een bel (met camera) hebben, maar dan kunnen ze niet rondlullen dat er een pakje over de haag is gesmeten dat weg is. Nu moeten we naar hun klantendienst bellen, wat ik dus niet ga doen. Het is niet mijn taak om te gaan smeken voor informatie.

Dus wat zijn de volgende stappen die we kunnen ondernemen?

De bezorger heeft gezegd dat hij het over de haag gegooid heeft? of wie heeft dat gezegd?

Wat was je bestelnummer? dan vraag ik morgen bij ons even na hoe dit zit.

Delicious Crunchy Protein Bar

delicious_crunchy_protein_bar_banner.jpg
Wauw:bow2:
Wanneer zijn ze beschikbaar ?

• #35.128
Komt er misschien een mix box, waarmee je alle smaken kan proeven?

Dat ben ik wel van plan inderdaad. Maar dan moeten eerst alle smaken er zijn. Het mooiste zou dan zijn 12 smaken dan past het perfect in een zelfde formaat doosje als de losse smaken.

Dat ben ik wel van plan inderdaad. Maar dan moeten eerst alle smaken er zijn. Het mooiste zou dan zijn 12 smaken dan past het perfect in een zelfde formaat doosje als de losse smaken.
als deze er komt dan koop ik die zeker, ze zien er allemaal zo lekker uit :d

Wat was je bestelnummer? dan vraag ik morgen bij ons even na hoe dit zit.

Nu was de nieuwe bestelling(waarvoor dank) terug vandaag normaal afgeleverd, onze winkel is weer open, weer niemand gebeld buiten klanten en toch is het weeral niet goed

za 18 mrt.
09:03
BE
Eerste bezorgpoging niet geslaagd. Tweede poging volgt

Het adres klopt dus ik weet niet wat er mis is. Volgens mij zit hij in een ander dorp of een andere straat. We hebben hier nog nooit problemen mee gehad... We weten wel dat het een Marrokaan is die halftijds werkt en amper Nederlands kan.

29aas6.png

Het is volgens mij echt niet zo moeilijk om te zien waar de bel hangt, dus niet weer die 'ik vond de bel niet en heb het er dan overgesmeten'-bullshit.

• #35.132
Nu was de nieuwe bestelling(waarvoor dank) terug vandaag normaal afgeleverd, onze winkel is weer open, weer niemand gebeld buiten klanten en toch is het weeral niet goed

za 18 mrt.
09:03
BE
Eerste bezorgpoging niet geslaagd. Tweede poging volgt

Het adres klopt dus ik weet niet wat er mis is. Volgens mij zit hij in een ander dorp of een andere straat. We hebben hier nog nooit problemen mee gehad... We weten wel dat het een Marrokaan is die halftijds werkt en amper Nederlands kan.

29aas6.png

Het is volgens mij echt niet zo moeilijk om te zien waar de bel hangt, dus niet weer die 'ik vond de bel niet en heb het er dan overgesmeten'-bullshit.

Pakketje is weer niet geleverd? geef me even je bestelnummer door dan pak ik dit zelf even op met onze accountmanager van PostNL dan moet hij het zelf maar gaan regelen. Zal inderdaad liggen aan een achterlijke bezorger.

Heeft iemand hier al de nieuwe pina colada smaak geprobeerd ? ben wel benieuwd hiernaar.

Hoi Marina ja ik bedoelde eigenlijk de whey delicious die ik er sinds kort tussen zag staan.
ow... die ken ik niet. Maar ik heb wel eens cocoswhey met een monsterzakje ananas whey gemengd in sojamelk en dat smaakte ook lekker. :D
Misschien komen er ook wel monsters van?

• #35.137
Kijk ik er nu zo naast of is er geen pakjesgemak/afhaalpunt meer in België?

Bestelnummer: 822195

Bestelling is vorige week al geleverd, maar omdat ik wist wat erin zat en het nog niet nodig had pas vandaag geopend :rolleyes: Helaas is de shakebeker lek zit een hele barst in de lengte. Denk zelf door het transport. Kunt u mij misschien pb'en om verder te kijken hoe en wat?

• #35.140
Kijk ik er nu zo naast of is er geen pakjesgemak/afhaalpunt meer in België?

We gaan overstappen op een andere vervoerder want postNL houdt me al maanden aan het lijntje dat we gebruik kunnen maken van de Kariboo punten in België.

Bestelnummer: 822195

Bestelling is vorige week al geleverd, maar omdat ik wist wat erin zat en het nog niet nodig had pas vandaag geopend :rolleyes: Helaas is de shakebeker lek zit een hele barst in de lengte. Denk zelf door het transport. Kunt u mij misschien pb'en om verder te kijken hoe en wat?

Regel dat soort zaken even via de klantenservice > info@xxlnutrition.nl

Terug
Naar boven