Harold1972
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 94
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Enig idee wanneer de XXL huismerk eiwitrepen Cookies & Cream weer op voorraad zijn? Ben bijna door mijn voorraad heen, dus begin ik wat zenuwachtig te worden.![]()
Ik had mijn winkelwagentje klaar maar miss de L-Arginine die is niet op voorraad, ligt hij toevallig daar al dat ik iets anders van die prijs kan bestellen en dat hij alsnog meegeleverd kan worden? ik wacht nog even met bestellen tot er antwoord is![]()
Vandaag (22-3-2017) 10% korting op het gehele assortiment!
De lente is begonnen! Tijd om in shape te komen. Profiteer daarom vandaag van korting op het gehele assortiment!
Kortingscode: LENTE10
Bekijk hier het gehele assortiment:XXL Nutrition
![]()
Weer eens bestellen, wat me opviel is dat Yoghurt Framboos nog steeds 'limited edition' is?
Geen psyllium husk in het assortiment btw?

we krijgen dat wel maar pas later dit jaar, dan komt er wereldwijde verzending.
love you rene <3 ben die brol hier echt beu en er is ook geen smaakloze whey te verkrijgen op het ganze kuteiland, weet je wanneer ongeveer dit jaar?
Regel dat soort zaken even via de klantenservice > info@xxlnutrition.nl

Ligt er nog een 'Tanktop Men - Camo Rood' maat M op stock? Dan bestel ik een andere kleur en vraag ik deze in het rood![]()
Nu al zin in mijn bestelling die ik straks binnenkrijg met flink wat crunchy bars en de nieuwe chocospread![]()

@XXL Nutrition Ongeveer 90% van de producten van Optimum Nutrition zijn niet op voorraad. Enig idee wanneer deze er weer zijn?
Ik heb 25/1 vloeibaar eiwit aangekocht. Iets later men dieet wat omgegooid waardoor de eiwitten er effe uitgingen. Eergisteren wil ik ze terug binnen gebruiken en wat blijkt, ze vervallen een dag later! Ik wist van tevoren dat die dingen max 6 maand goed blijven ongeopend aangezien ik dat geregeld gebruik (al kocht ik het hiervoor in de UK zelf), maar ik heb een batch gekregen die gemaakt was vorig jaar in september! Ik heb dit ook al via email aangekaart, maar geen reactie. Ben ik niet gewend van xxl. Dat het niet op datum van productie op mijn deurdrempel staat is te begrijpen, maar dat ze nog geen 2 maand consumeerbaar blijven terwijl ze normaal 6 maand ok blijven, vind ik er wel wat over. 50€ de vuilbak in, want ik koop dan ook net 3 packs van 6.
Was helemaal goed gegaan. De choco spread is echt heerlijk, het is gewoon dezelfde smaak als nutella. De nieuwe crunchy bars ook erg lekker al blijft de white chocolate caramel toch wel mijn favorietBestelling geplaatst met de opmerking erbij, bedankt!