XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Enig idee wanneer de XXL huismerk eiwitrepen Cookies & Cream weer op voorraad zijn? Ben bijna door mijn voorraad heen, dus begin ik wat zenuwachtig te worden. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #35.143
Vandaag (22-3-2017) 10% korting op het gehele assortiment!

De lente is begonnen! Tijd om in shape te komen. Profiteer daarom vandaag van korting op het gehele assortiment!

Kortingscode: LENTE10

Bekijk hier het gehele assortiment:XXL Nutrition

17435980_10155080398322789_6373083763028827411_o.png

Gisteren besteld vandaag 10% korting goddammit

Ik had mijn winkelwagentje klaar maar miss de L-Arginine die is niet op voorraad, ligt hij toevallig daar al dat ik iets anders van die prijs kan bestellen en dat hij alsnog meegeleverd kan worden? ik wacht nog even met bestellen tot er antwoord is:)

• #35.146
Gisteren besteld vandaag 10% korting goddammit

mail anders even met de klantenservice, als iemand net de korting heeft misgelopen geven we vaak een nieuwe persoonlijke 10% code zodat je later alsnog een keer kan profiteren.

Ik had mijn winkelwagentje klaar maar miss de L-Arginine die is niet op voorraad, ligt hij toevallig daar al dat ik iets anders van die prijs kan bestellen en dat hij alsnog meegeleverd kan worden? ik wacht nog even met bestellen tot er antwoord is:)

Ja kan! liggen er nog enkele. Zet het wel even duidelijk in de opmerkingen van de order. en met rene afgesproken erbij.

Bestelling geplaatst met de opmerking erbij, bedankt!

Weer eens bestellen, wat me opviel is dat Yoghurt Framboos nog steeds 'limited edition' is :P?

Geen psyllium husk in het assortiment btw?

• #35.150
Weer eens bestellen, wat me opviel is dat Yoghurt Framboos nog steeds 'limited edition' is :P?

Geen psyllium husk in het assortiment btw?

ik zal daar even naar kijken. die smaak is een limited omdat het van een andere producent komt als de andere smaken (pina colada ook) en daarom kunnen ze niet in het sample pack en dit is een handige oplossing :D

• #35.152
love you rene <3 ben die brol hier echt beu en er is ook geen smaakloze whey te verkrijgen op het ganze kuteiland, weet je wanneer ongeveer dit jaar?

Ik kan geen goede voorspelling geven, er lopen veel projecten bij ons momenteel een ook een verhuizing aan het einde van het jaar. Dit is een vrij hectisch jaar voor ons met de FIBO (1e keer), nieuwe site (na de FIBO) en nieuwbouw.

Ligt er nog een 'Tanktop Men - Camo Rood' maat M op stock? Dan bestel ik een andere kleur en vraag ik deze in het rood :D

Nu al zin in mijn bestelling die ik straks binnenkrijg met flink wat crunchy bars en de nieuwe chocospread:bow:

@XXL Nutrition Ongeveer 90% van de producten van Optimum Nutrition zijn niet op voorraad. Enig idee wanneer deze er weer zijn?

• #35.157
Altijd even klantvriendelijk :roflol:

;)

Ligt er nog een 'Tanktop Men - Camo Rood' maat M op stock? Dan bestel ik een andere kleur en vraag ik deze in het rood :D

PM!

Nu al zin in mijn bestelling die ik straks binnenkrijg met flink wat crunchy bars en de nieuwe chocospread:bow:

beide erg lekker! :meal:

@XXL Nutrition Ongeveer 90% van de producten van Optimum Nutrition zijn niet op voorraad. Enig idee wanneer deze er weer zijn?

Staan in bestelling maar leveringen verlopen nogal stroef. Binnen nu en een week komt er weer van alles binnen.

Ik heb 25/1 vloeibaar eiwit aangekocht. Iets later men dieet wat omgegooid waardoor de eiwitten er effe uitgingen. Eergisteren wil ik ze terug binnen gebruiken en wat blijkt, ze vervallen een dag later! Ik wist van tevoren dat die dingen max 6 maand goed blijven ongeopend aangezien ik dat geregeld gebruik (al kocht ik het hiervoor in de UK zelf), maar ik heb een batch gekregen die gemaakt was vorig jaar in september! Ik heb dit ook al via email aangekaart, maar geen reactie. Ben ik niet gewend van xxl. Dat het niet op datum van productie op mijn deurdrempel staat is te begrijpen, maar dat ze nog geen 2 maand consumeerbaar blijven terwijl ze normaal 6 maand ok blijven, vind ik er wel wat over. 50€ de vuilbak in, want ik koop dan ook net 3 packs van 6.

• #35.159
Ik heb 25/1 vloeibaar eiwit aangekocht. Iets later men dieet wat omgegooid waardoor de eiwitten er effe uitgingen. Eergisteren wil ik ze terug binnen gebruiken en wat blijkt, ze vervallen een dag later! Ik wist van tevoren dat die dingen max 6 maand goed blijven ongeopend aangezien ik dat geregeld gebruik (al kocht ik het hiervoor in de UK zelf), maar ik heb een batch gekregen die gemaakt was vorig jaar in september! Ik heb dit ook al via email aangekaart, maar geen reactie. Ben ik niet gewend van xxl. Dat het niet op datum van productie op mijn deurdrempel staat is te begrijpen, maar dat ze nog geen 2 maand consumeerbaar blijven terwijl ze normaal 6 maand ok blijven, vind ik er wel wat over. 50€ de vuilbak in, want ik koop dan ook net 3 packs van 6.

Dit product is 6 maanden houdbaar na productie, dat is vrij kort zeker als je in aanmerking neemt dat deze per 8 pallets wordt ingekocht. Jij hebt ze gekocht met nog 2 maanden houdbaarheid (1/3 resterend van de maximale houdbaarheid), ik vind dat persoonlijk geen rare korte houdbaarheidsdatum voor een product als deze. Dus je stelling dat dit altijd 6 maanden houdbaar is klopt niet, dat is als ze de producent vers verlaten. Mogelijk heb je ze toen uit de UK gekocht toen deze aanbieder ze net vers binnen had.

Bestelling geplaatst met de opmerking erbij, bedankt!
Was helemaal goed gegaan. De choco spread is echt heerlijk, het is gewoon dezelfde smaak als nutella. De nieuwe crunchy bars ook erg lekker al blijft de white chocolate caramel toch wel mijn favoriet
Xxl magazine is ook een leuke toevoeging

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven