Psvcr7
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.993
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie dat de Delicious protein spread beschikbaar is, ben erg benieuwd naar de smaak en zal hem de volgende bestelling eens meepakken

Gisteren weer een bestelling binnen. Met extra sample van C4 pre workout.
Top service weer!
low cal sausen besteld. t*ring zijn lekker zeg. maakt prep stuk beter zo

Ik krijg ochtends mijn whey binnen en na het trainen een post - workout product en houd soieso 2 gram eiwitten aan per kg lichaam gewicht (voeding).
Maar wat zou ik het beste gewoon de hele dag tussen door kunnen drinken? Welk product zou echt iets toevoegen?
Ik zou dan geen extra eiwitten meer nemen of aminozuren overdag. Mogelijk dat essential amino stack tijdens de training nog een goede aanvulling is. overdag zou ik er niets mee bijnemen dan.
Kan gewoon.hoi Rene heb laats vloeibaar eiwit bij jullie besteld en heb ze in de koelkast gedaan (heb een tweede in de garage)maar die staat denk ik te hoog dus dat eiwit is bevroren zou dat nog te consumeren zijn of zal ik het weg pleuren?
hoi Rene heb laats vloeibaar eiwit bij jullie besteld en heb ze in de koelkast gedaan (heb een tweede in de garage)maar die staat denk ik te hoog dus dat eiwit is bevroren zou dat nog te consumeren zijn of zal ik het weg pleuren?
Gisteren heb ik om 18:00 een bestelling geplaatst met bestelnummer 818787
Deze zou normaal gesproken vandaag geleverd moeten worden toch? Had namelijk aangegeven vandaag tussen 17:00 en 19:00 volgens mij.
Als ik hem volg via de code die ik per mail heb ontvangen staat erbij: Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL
Verwacht bezorgmoment morgen 11 maart 16:30 - 18:30
Als hij niet vandaag komt dan weet ik dat ik van huis kan gaan, maar is er een kans dat hij alsnog vandaag komt?
Enig idee wanneer de melatonine weer op voorraad komt?
Edit: nevermind ik zie dat die van optimim nutrition op voorraad is![]()
Pakket van bestelling 819395 zou deze ochtend afgeleverd zijn volgens track&trace maar wij hebben niks gezien, en hebben het ook dringend nodig ivm vlucht naar Zuid-Amerika.