AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik zou dan even bij de buren navragen (en even rondom het huis kijken), en anders even mailen naar onze klantenservice info@xxlnutrition.nl dan moet er navraag gedaan worden bij postNL. Ik zie zo niets staan bij track en trace over burenlevering.

Onze winkel was heel de ochtend open dus dat kan bijna niet. Onze buren weten dit dus dan sturen ze de pakjesdienst zeker door.

De handtekening op de track&trace is ook 1 klein streepje, best vaag.

• Topic Starter Topic Starter
  • #35.102
Onze winkel was heel de ochtend open dus dat kan bijna niet. Onze buren weten dit dus dan sturen ze de pakjesdienst zeker door.

De handtekening op de track&trace is ook 1 klein streepje, best vaag.

ja ik vind het ook vaag om eerlijk te zijn, op dit moment is postNL helaas niet te bereiken...

Ik had een bestelling gedaan, vandaag aangekomen maar ik vrees dat ze vergeten zijn omega 3 pills van XXL Nutrition erbij te doen

Pakbon = 818579

Ik hoorde vrijdag dat er donderdagavond rond 18.00 iets fout was gegaan met de orderverwerking. Hierdoor zijn een 30 tal orders niet verzonden en deze zijn vrijdag alsnog verzonden. Die moeten dus vandaag aankomen.
Vandaag inderdaad ontvangen, klopte weer van A tot Z ;) Thanks

• #35.105
Zondagavond besteld, maandag in huis :thumbs:

Wel jammer dat ik amino's bestel, eerst op zoek ging naar kortingscodes (niets gevonden), en de volgende dag ineens een 15% korting actie op alle amino's :(

• #35.109
Ondertussen nog steeds niks ontvangen, moet ik een officieel bericht sturen naar het info-mailadres?

ja graag dan met de klantenservice regelen

Zondagavond besteld, maandag in huis :thumbs:

Wel jammer dat ik amino's bestel, eerst op zoek ging naar kortingscodes (niets gevonden), en de volgende dag ineens een 15% korting actie op alle amino's :(

Een actie heeft altijd een begin en een einde, dit is onvermijdelijk verbonden aan het houden van acties. ....

Is er al meer bekend over de levertermijn van yeah buddy?

• #35.111
Is er al meer bekend over de levertermijn van yeah buddy?

Die komt nooit meer terug. Heel veel producten gaan eruit de komende maanden... De NVWA zijn de regels aan het aanscherpen (door heel Nederland) en we krijgen korte tijd om alles in orde te maken.

Tip! >> [Link niet meer beschikbaar]

Die komt nooit meer terug. Heel veel producten gaan eruit de komende maanden... De NVWA zijn de regels aan het aanscherpen (door heel Nederland) en we krijgen korte tijd om alles in orde te maken.

Staat er ergens een overzicht wat er. Iet meer mag?

• #35.113
Staat er ergens een overzicht wat er. Iet meer mag?

Nee dat het is het probleem, de NVWA kan geen lijsten aanleveren van wat wel en niet mag. Om dit uit te zoeken moet je meerdere lijsten doorspitten en dan nog kan het zo zijn dat je de informatie niet kan vinden. Ze kunnen dan ook niet helpen maar komen je wel afrekenen als ze iets vinden bij een inspectie :dunno:

Mooi kut, volgens mij liften ze bij de NVWA niet eens.

• #35.116
Delicious Crunchy Protein Bar

delicious_crunchy_protein_bar_banner.jpg

Bedoel je nou dat alles bij die power deals er al zeker uit gaat? :eek:

• #35.119
Dat is nog niet helemaal duidelijk maar mogelijk wel inderdaad....

Deze komt niet meer terug, er zat agmatine in en dat mag niet meer. We kijken nog naar een nieuwe formule maar heeft tijd nodig.
wat is dat van onzin is toch gewoon een aminozuur achtige stof argenine mag dan ook niet meer of > ?

Terug
Naar boven