Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Gisteren privé bestelling op laptop geplaatst. Site werkt soepel, aardig lang wat door geklikt om bugs te zoeken. Vond niks op een ding na. Iedere keer als je opnieuw op de site komt vraagt hij uit welk land je komt. De vorige site onthield dit. De nieuwe site vraagt het op mijn laptop (chrome laatste versie) bij ieder bezoek (chrome afsluiten, chrome opstarten) opnieuw. Mobiele versie moet ik nog testen. Ziet er mooi uit!

Dit heeft iets te maken met google, onze site kent landen en talen. De site kan andere producten bieden per land en de prijzen kunnen ook anders zijn. En je wilt niet dat google zaken ziet als dubbele content. Als je overigens op een direct link klikt of direct naar NL gaat Whey Delicious dat krijg je geen landenpagina. Dat is alleen als je direct naar www.xxlnutrition.com gaat.
 
Wanneer komt de Sample (40gram) van de Delicious Protein Pudding in de smaak White chocolade strawberry weer op vooraard? Een pot lijkt me net te veel, wil de smaak eerst proberen.

Ook enig idee wanneer er nieuwe smaken Low carb protein bars komen?

samples heb ik helaas geen datum van. De low carbs bars zijn besteld, ik verwacht ergens in juni. Repen zijn hele trage processen en levertijd van een nieuwe reep duurt circa 6 maanden...
 
Site ziet er erg goed uit. Hij lijkt ook wat sneller te zijn.
 
Ik heb vanmiddag een bestelling gedaan, krijg alleen geen bevestigingsmail en vervolgens staat na betaling (bestelling is gewoon betaald) alles weer in mijn winkelmand.. Waarschijnlijk is de site nog niet geheel optimaal. Uiteraard gelijk gemaild.
 
Hey Rene,

Wanneer komen de broeken van Nebbia weer op voorraad? Vind ze lekker strak om m'n ballen zitten.

Nee grapje, het is voor m'n vriendin.

Het gaat om deze:
Push-up Broek – Nebbia Bubble Butt Pants

Groetjes Nick
 
De nieuwe site ziet er top uit René! Zal niet lang duren voordat ik hem ga gebruiken waarvoor hij is :D
 
Ik heb laatst een paar proefzakjes van jullie pancakes besteld, de original en de vanille versie, de original had als ingredienten en macro lijst de data van de vanille versie. Het gaat om lot nummer F003153
 
ik citeer even van de site, als je de ring omdraait valt deze er ook niet meer uit (wel even goed recht zetten)

Mijn shaker lekt, wat moet ik doen?
Wij zijn erachter gekomen dat bij een aantal shakers de siliconenring verkeerd om in de deksel zit. Mocht je shaker lekken dan adviseren we de ring even uit de deksel te halen. Dan zie je dat de ring een vlakke kant heeft en een kant met een opstaand randje. De ring moet met de vlakke kant terug in de deksel. Dan moet het probleem zijn opgelost.



o dat is minder... we hebben het design van de shaker aan laten passen voor de toekomst. Dan zit er geen vaste grid meer in en is de dopcontructie anders. Hierdoor kan er een andere siliconenring gebruikt worden.
Heeft het inderdaad opgelost voor nu, bedankt!
Mooie nieuwe site trouwens, goed overzichtelijk maar nog te gewend aan de oude om te oordelen over gebruiksvriendelijker. Bestelling is de deur weer uit :)
 
ik citeer even van de site, als je de ring omdraait valt deze er ook niet meer uit (wel even goed recht zetten)

Mijn shaker lekt, wat moet ik doen?
Wij zijn erachter gekomen dat bij een aantal shakers de siliconenring verkeerd om in de deksel zit. Mocht je shaker lekken dan adviseren we de ring even uit de deksel te halen. Dan zie je dat de ring een vlakke kant heeft en een kant met een opstaand randje. De ring moet met de vlakke kant terug in de deksel. Dan moet het probleem zijn opgelost.



o dat is minder... we hebben het design van de shaker aan laten passen voor de toekomst. Dan zit er geen vaste grid meer in en is de dopcontructie anders. Hierdoor kan er een andere siliconenring gebruikt worden.
Fuck...had ik dit maar gelezen voordat ik de shaker in de vuilniszak gooide:o
 
Ik heb vanmiddag een bestelling gedaan, krijg alleen geen bevestigingsmail en vervolgens staat na betaling (bestelling is gewoon betaald) alles weer in mijn winkelmand.. Waarschijnlijk is de site nog niet geheel optimaal. Uiteraard gelijk gemaild.

Dat kan niets met de nieuwe site te maken hebben, dit gedeelte is namelijk niet aangepast. Zit de email misschien in je spambox? wat is het bestelnummer dan check ik even het emailadres mogelijk zit er er een typo in.

Hey Rene,

Wanneer komen de broeken van Nebbia weer op voorraad? Vind ze lekker strak om m'n ballen zitten.

Nee grapje, het is voor m'n vriendin.

Het gaat om deze:
Push-up Broek – Nebbia Bubble Butt Pants

Groetjes Nick

nebbia heeft geen voorraad helaas, ze staan al even in bestelling.

De nieuwe site ziet er top uit René! Zal niet lang duren voordat ik hem ga gebruiken waarvoor hij is :D

top!

Ik heb laatst een paar proefzakjes van jullie pancakes besteld, de original en de vanille versie, de original had als ingredienten en macro lijst de data van de vanille versie. Het gaat om lot nummer F003153

dat weet ik, we hebben eigenlijk geen zakjes voor de original maar omdat we deze mensen toch wilden laten proeven hebben we die in de vanille versie zakjes gedaan en op de achterkant de smaak geprint bij het lotnummer. Als deze zakjes op zijn komt er een nieuw zakje waar beide smaken op staan.

Heeft het inderdaad opgelost voor nu, bedankt!
Mooie nieuwe site trouwens, goed overzichtelijk maar nog te gewend aan de oude om te oordelen over gebruiksvriendelijker. Bestelling is de deur weer uit :)

thx!

Fuck...had ik dit maar gelezen voordat ik de shaker in de vuilniszak gooide:o

:(
 
De website van XXL Nutrition is volledig vernieuwd!

De vernieuwde website is geoptimaliseerd voor mobiele telefoons, tablets en pc’s! Daarnaast beschikt de nieuwe website over tal van nieuwe functionaliteiten.

Vandaag en morgen (24 april en 25 april) 10% korting op ons gehele assortiment!

Kortingscode: ONLINE

XXL Nutrition



18077338_10155189805457789_5842129844892301484_o.png
 
Lekker René! Morgen maar eens een mooie bestelling eruit doen dan (als me salaris is gestort)
 
Zo bestelling is ook weer de deur uit... heeft zich geloond ff tot vandaag te wachten...
 
die crunchy bars blijven 21,95 bij bestelling van 2 dozen ipv 19,95 :scold:
 
bij mijn geeft de site steeds dit aan als ik een product aan klik

Een Interne Fout Is Opgetreden:eek:
 
Back
Naar boven