MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Pas zonet de mail ontvangen van PostNL dat mijn pakket bij hen ontvangen werd. (bestelling 856905)
Deze ontvang ik normaal eerder. Is het mogelijk dat ik hierdoor mijn pakket ga missen?

Hey XXL, nog steeds geen pakket in ontvangst mogen nemen.
Via de track & trace van PostNL zie ik het volgende:
16ar7r6.jpg

Hebben jullie een idee waar mijn bestelling net is?

• Topic Starter Topic Starter
  • #35.342
Hey XXL, nog steeds geen pakket in ontvangst mogen nemen.
Via de track & trace van PostNL zie ik het volgende:
16ar7r6.jpg

Hebben jullie een idee waar mijn bestelling net is?

Ik heb dit even doorgestuurd naar de klantenservice, die mailen je zo. Zover ik kan zien is het bezorgd.

Ik heb dit even doorgestuurd naar de klantenservice, die mailen je zo. Zover ik kan zien is het bezorgd.
Bedankt voor de snelle reactie. Ze hebben me net opgebeld en meer info kunnen geven. Blijkbaar vond onze magazijnier het niet nodig om me even te mailen dat er een pakketje was voor me. :mad:
Thanks voor de goede service!

• #35.344
Kan je al zeggen dat die er niet zijn...
Maar heb er zelf ervaring mee en de vanille is goed te doen. Hij is wel wat zoet en het schuimt erg met water.
Chocolade is wat minder zoet. Oplossen doen ze beiden wel erg goed en als je lactose intolerant (zoals ik) bent is het echt perfect.
Wel prijzig.
Thanks.

Ik zal ze wel even testen eerdaags.

:p:p:p:p:p:p:p:p:D:D
Superman die supplementen goed praat heeft zich gemeld, ga zo door jongen pomp je geld in supplementen :p verdiep je beter in goede train schema's en oefeningen ipv supplementen goed praten.
Ik praat nergens dure supplementen goed, overigens is je persoonlijke aanval een drogreden dus die laat ik even schieten. Zegt meer over jou dan over mij.

Daarnaast, parallel aan anderen, is mijn punt dat je echt overbodig commentaar geeft en daar is dit topic totaal niet voor bedoeld. Als je zelf een topic opent, dan kan je daar je gal spuwen. Overigens sta ik via PM altijd open voor een goed onderbouwde discussie over supplementen en in het bijzonder de werking en effectiviteit. Maar met klem: goed onderbouwd.

Had laatst die stretch jogger besteld en ben er erg tevreden over, prima jogger, zit wel chill

Pancake syrup was uitverkocht en was daarom omgeruild in m'n bestelling voor de chocolade smaak ervan. Maakt niet uit, want die is ook vet lekker:D én ook nog even twee van die chille crunchy bars erbij gekregen! :banana:

Bedankt jongons, echt heel lief!:)

Vraagje. Jullie gebruiken die pudding van jullie vast ook. Al een goeie vervanger voor normale melk gevonden ? Bij perzik mango kan amandelmelk prima maar vond dat bij vanille geen succes

Wanneer kunnen we de nieuwe fat burner 'fat killer' verwachten?
En wat zijn de veranderingen mbt fat attack?
En is dit product beter dan fat attack? En waardoor? En waarom is het veranderd?

Ik hoor het graag zit in mijn cut en wil deze graag gebruiken, vorig jaar fat attack gebruikt.

Gr

• #35.352
Pancake syrup was uitverkocht en was daarom omgeruild in m'n bestelling voor de chocolade smaak ervan. Maakt niet uit, want die is ook vet lekker:D én ook nog even twee van die chille crunchy bars erbij gekregen! :banana:

Bedankt jongons, echt heel lief!:)

:thumbs: de syrup worden verbeterd qua smaak, alle smaken zullen straks voor enige tijd uitverkocht zijn.

Vraagje. Jullie gebruiken die pudding van jullie vast ook. Al een goeie vervanger voor normale melk gevonden ? Bij perzik mango kan amandelmelk prima maar vond dat bij vanille geen succes

:dunno:

Wanneer kunnen we de nieuwe fat burner 'fat killer' verwachten?
En wat zijn de veranderingen mbt fat attack?
En is dit product beter dan fat attack? En waardoor? En waarom is het veranderd?

Ik hoor het graag zit in mijn cut en wil deze graag gebruiken, vorig jaar fat attack gebruikt.

Gr

Het is veranderd omdat in Fat Attack stoffen zaten die niet meer zijn toegestaan. We waren al een langere tijd bezig met een andere formule, ik verwacht deze voor het einde van deze maand.

Probeer T eens met ongezoete sojamelk of havermelk/rijstmelk.
Dat overheerst veel minder.

In cocosmelk (blikje) is T ook lekker maar dat moet wel in je schema passen want dat bevat aanzienlijk meer kcal.

Probeer T eens met ongezoete sojamelk of havermelk/rijstmelk.
Dat overheerst veel minder.

In cocosmelk (blikje) is T ook lekker maar dat moet wel in je schema passen want dat bevat aanzienlijk meer kcal.
Soja ben ik niet zo'n fan van en rijst melk bevat het dubbele aantal khd dus is ook geen oplossing. Had zelf al even in de schappen gekeken maar kon ook niets anders vinden.

Maak per keer 80 gram pudding klaar. Anders had ik ook niet gebeurt over de khd in koemelk

Soja ben ik niet zo'n fan van en rijst melk bevat het dubbele aantal khd dus is ook geen oplossing. Had zelf al even in de schappen gekeken maar kon ook niets anders vinden.

Maak per keer 80 gram pudding klaar. Anders had ik ook niet gebeurt over de khd in koemelk
Misschien kokoswater proberen? :dunno:
of gewoon met water kan ook.

De vanille moet inderdaad met melk, dat vind ik ook want anders is de smaak weg. Bij de aardbei witte chocolade kan gewoon met water, dat is echt heerlijk met water! Proberen waard. De overige smaken nog niet geprobeerd!

--------
Ik ga zodra er nieuwe smaken XXL Low carb protein bars zijn ook een nieuwe pot pudding bestellen met chocolade.

Laatst bewerkt:
De vanille moet inderdaad met melk, dat vind ik ook want anders is de smaak weg. Bij de aardbei witte chocolade kan gewoon met water, dat is echt heerlijk met water! Proberen waard. De overige smaken nog niet geprobeerd!
Ga sttaks de chocolade eens met amandel melk proberen. Is een vrij sterkte smaak.

Oh zal dat eens proberen als ik die weer heb met water

Pakketje weer netjes geleverd. Die sample box is tof! En holy shit de declicous crunchy protein bar is goddelijk. Is de sample box altijd hetzelfde? Anders vind ik het wel leuk om er nog een keer eentje te bestellen.

Ook thanks voor het oplossen van m'n probleem

• #35.360
Pakketje weer netjes geleverd. Die sample box is tof! En holy shit de declicous crunchy protein bar is goddelijk. Is de sample box altijd hetzelfde? Anders vind ik het wel leuk om er nog een keer eentje te bestellen.

Ook thanks voor het oplossen van m'n probleem

De inhoud wisselt , we laten ze ongeveer per 500 maken en als die op zijn dan veranderen we wat. Niet direct totaal anders maar wordt wel redelijk gewisseld. We maken dit alleen verder niet bekend omdat dit het logistiek lastig maakt.

Bars zijn top en komen nog meer smaken :meal:

Terug
Naar boven