Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

  • Pas zonet de mail ontvangen van PostNL dat mijn pakket bij hen ontvangen werd. (bestelling 856905)
    Deze ontvang ik normaal eerder. Is het mogelijk dat ik hierdoor mijn pakket ga missen?
     
    Meldingen van postnl lopen niet altijd synchroon, dus trek er niet te zwaar aan.
    Vaker gehad dat het pakket volgens de status nog niet eens onderweg was, maar al wel bezorgd.
    Maar ook vaak gehad dat ze te laat kwamen, daarom vind ik bezorgen op een afhaalpunt ideaal.
     
    Delicious Protein Drink - 25 gram eiwit

    Heb deze begin van de week besteld, toen er nog niets over een tht bij stond, dat verwachtte ik ook niet, aangezien ik er 10 euro voor betaalde, het dubbele van het bedrag waar ze nu voor worden aangeboden. Nu gaat het me niet per se om die 5 euro, maar had ik ze nooit gekocht als ik wist dat die tht zo krap was.
     
    Meldingen van postnl lopen niet altijd synchroon, dus trek er niet te zwaar aan.
    Vaker gehad dat het pakket volgens de status nog niet eens onderweg was, maar al wel bezorgd.
    Maar ook vaak gehad dat ze te laat kwamen, daarom vind ik bezorgen op een afhaalpunt ideaal.

    Ik hoop dat je gelijk hebt en ze vandaag nog komen.
    Is tenslotte een onderdeel van hun service.
     
    Pas zonet de mail ontvangen van PostNL dat mijn pakket bij hen ontvangen werd. (bestelling 856905)
    Deze ontvang ik normaal eerder. Is het mogelijk dat ik hierdoor mijn pakket ga missen?

    Gisteren was het Koningsdag in Nederland en heeft PostNL geen pakketten opgehaald. Dus dat is de reden.

    Delicious Protein Drink - 25 gram eiwit

    Heb deze begin van de week besteld, toen er nog niets over een tht bij stond, dat verwachtte ik ook niet, aangezien ik er 10 euro voor betaalde, het dubbele van het bedrag waar ze nu voor worden aangeboden. Nu gaat het me niet per se om die 5 euro, maar had ik ze nooit gekocht als ik wist dat die tht zo krap was.

    Het is een THT op basis van productkwaliteit geen vervaldatum op basis van voedselveiligheid. Het product is nog zeker 3 maanden veilig te drinken en eigenlijk nog wel 6 maanden. De houdbaarheid was eerst 9 maanden maar is teruggebracht omdat het begon te verdikken na een bepaalde tijd.
     
    Ik wil even een shoutout geven aan jullie Chipotle saus. Damn ik ben verslaafd.
     
    Ik wil even een shoutout geven aan jullie Chipotle saus. Damn ik ben verslaafd.

    haha is zeker een goede smaak! alle smaken zijn goed eigenlijk. Er komen binnenkort nog een paar smaken bij Toppie Saus ;-) . Samurai en nog enkele maar ben ze even kwijt.

    I feel ya. Hier ook tot dinsdag.

    o dat is minder zeg! normaal zou die toch vandaag geleverd moeten zijn. Maandag feestdag in België?
     
    Niet helemaal. Maandag hier ook in nederland, betalingsverkeer kan ook vertraging hebben maandag.
     
    Gisteren was het Koningsdag in Nederland en heeft PostNL geen pakketten opgehaald. Dus dat is de reden.



    Het is een THT op basis van productkwaliteit geen vervaldatum op basis van voedselveiligheid. Het product is nog zeker 3 maanden veilig te drinken en eigenlijk nog wel 6 maanden. De houdbaarheid was eerst 9 maanden maar is teruggebracht omdat het begon te verdikken na een bepaalde tijd.
    ja had idd ook een goeie vooraad van die crunchy pindakaas gekocht, heb nog 2 potten en zijn afgelopen januari over de datum gegaan, smaakt nog altijd heel lekker en zit niet aan de schijt :thumb:
     
    ja had idd ook een goeie vooraad van die crunchy pindakaas gekocht, heb nog 2 potten en zijn afgelopen januari over de datum gegaan, smaakt nog altijd heel lekker en zit niet aan de schijt :thumb:

    ;)
     
    René ik had een gloednieuwe weegschaal van jullie die al een tijd in de kast staat. Wou hem gebruiken alleen doet hij het niet. Verschillende batterijen geprobeerd.

    Niet in aanraking met water oid geweest
     
    Ik vind het lachwekkend hoe de meeste alle suplementen voorgeschoteld krijgen, en nog in geloven ook
    Eet goed en train hard!! Enigste wat een toegevoegde waarde 'kan' hebben. Creatine , cafeïne pil en bcaa.
     
    Back
    Naar boven