Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik vind het lachwekkend hoe de meeste alle suplementen voorgeschoteld krijgen, en nog in geloven ook
Eet goed en train hard!! Enigste wat een toegevoegde waarde 'kan' hebben. Creatine , cafeïne pil en bcaa.
Lekker kort door de bocht

• Topic Starter Topic Starter
  • #35.322
René ik had een gloednieuwe weegschaal van jullie die al een tijd in de kast staat. Wou hem gebruiken alleen doet hij het niet. Verschillende batterijen geprobeerd.

Niet in aanraking met water oid geweest

Stuur me even een PM met je ordernummer dan maken we dat in orde.

Ik vind het lachwekkend hoe de meeste alle suplementen voorgeschoteld krijgen, en nog in geloven ook
Eet goed en train hard!! Enigste wat een toegevoegde waarde 'kan' hebben. Creatine , cafeïne pil en bcaa.

:dunno:

Blijf jezelf voor proppen met supplementen, dan komt het wel goed met je. :D
Ik gebruik geen supps buitenom wat whey en multi, maar literatuur heeft aangetoond dat er verschillende supplementen zijn die daadwerkelijk wel wat doen. Al is het marginaal.

Ik gebruik geen supps buitenom wat whey en multi, maar literatuur heeft aangetoond dat er verschillende supplementen zijn die daadwerkelijk wel wat doen. Al is het marginaal.
Ze zullen wel wat doen op een hele kleine procent na hahahh, wat ik lees dat ze gouden bergen beloven voor de klanten met een heel mooi stuk tekst erbij. Ik train al 5 jaar en zie mensen zich vol proppen met supplementen en nog geen verschil. Waar het mij omging dat de meesten het ook nog geloven, newyork is ook niet gebouwd in 1 dag. Hoe meer er vraag naar is door sommige dombo's hier destemeer bulshit producten en mixen worden ontwikkeld. (Hou het bij de standaard supplement en breek die sportschool af!)

Hebben jullie toevallig ook de proefverpakkingen van de egg proteine?
Groet Neefje.

Groet Neefje.
Kan je al zeggen dat die er niet zijn...
Maar heb er zelf ervaring mee en de vanille is goed te doen. Hij is wel wat zoet en het schuimt erg met water.
Chocolade is wat minder zoet. Oplossen doen ze beiden wel erg goed en als je lactose intolerant (zoals ik) bent is het echt perfect.
Wel prijzig.

• #35.328
Groet Neefje.

helaas niet

Kan je al zeggen dat die er niet zijn...
Maar heb er zelf ervaring mee en de vanille is goed te doen. Hij is wel wat zoet en het schuimt erg met water.
Chocolade is wat minder zoet. Oplossen doen ze beiden wel erg goed en als je lactose intolerant (zoals ik) bent is het echt perfect.
Wel prijzig.

we krijgen binnen enkele weken 100% egg white protein die een stuk lager in prijs wordt. Komt in een zakje een kg sowieso onder de 15euro. Is een versie zonder smaak- en zoetstoffen maar zit een volle romige smaak aan van nature.

Ze zullen wel wat doen op een hele kleine procent na hahahh, wat ik lees dat ze gouden bergen beloven voor de klanten met een heel mooi stuk tekst erbij. Ik train al 5 jaar en zie mensen zich vol proppen met supplementen en nog geen verschil. Waar het mij omging dat de meesten het ook nog geloven, newyork is ook niet gebouwd in 1 dag. Hoe meer er vraag naar is door sommige dombo's hier destemeer bulshit producten en mixen worden ontwikkeld. (Hou het bij de standaard supplement en breek die sportschool af!)
Goeie toevoeging aan dit topic. Ga zo door man.

Nu srs: wat hoxyz zegt. Spit literatuur door en je ziet zelf wat wel en wat niet werkt. Dat bergen goud beloven ben ik het overigens niet mee eens. Vind persoonlijk XXL totaal geen agressieve verkooptechniek hanteren waarbij ze of producten dingen beloven die ze helemaal niet waar kunnen maken.

:p:p:p:p:p:p:p:p:D:D
Goeie toevoeging aan dit topic. Ga zo door man.

Nu srs: wat hoxyz zegt. Spit literatuur door en je ziet zelf wat wel en wat niet werkt. Dat bergen goud beloven ben ik het overigens niet mee eens. Vind persoonlijk XXL totaal geen agressieve verkooptechniek hanteren waarbij ze of producten dingen beloven die ze helemaal niet waar kunnen maken.
Superman die supplementen goed praat heeft zich gemeld, ga zo door jongen pomp je geld in supplementen :p verdiep je beter in goede train schema's en oefeningen ipv supplementen goed praten.

• #35.331
Superman die supplementen goed praat heeft zich gemeld, ga zo door jongen pomp je geld in supplementen :p verdiep je beter in goede train schema's en oefeningen ipv supplementen goed praten.

Je hebt je mening gegeven dus volgens mij is het wel weer mooi geweest zo. Over tot de orde van de dag :)

he flappie ,ga ergens anders bijdehand doen ,

begin dan zelf een topic over de mogelijke onzin van supps

En waarom voel je de behoefte om dat allemaal in dit topic te komen vertellen?

Lijkt mij onnodig dus stop er nu maar mee. Als je zo nodig wil preken over supplementen mag je je eigen topic openen.

Hallo,

Ik ben een aantal weken geleden ernstig ziek geweest en ben toen in een paar weken tijd 9kg gewicht verloren. En heel veel daarvan was spier.

Mn benen lijken het meest gekrompen, misschien omdat dit de grootste spiergroep is?

Enfin, ik zou graag weer aan de sups gaan om zo snel mogelijk op mijn oude niveau te komen.

Welke sups raden jullie daarvoor aan?

Alvast bedankt

Hallo,

Ik ben een aantal weken geleden ernstig ziek geweest en ben toen in een paar weken tijd 9kg gewicht verloren. En heel veel daarvan was spier.

Mn benen lijken het meest gekrompen, misschien omdat dit de grootste spiergroep is?

Enfin, ik zou graag weer aan de sups gaan om zo snel mogelijk op mijn oude niveau te komen.

Alvast bedankt
flink boven onderhoud eten, creatine, whey, multivit etc..

• #35.337
Hallo,

Alvast bedankt

Hoop dat het nu weer beter , gaat. Ik zet mijn idee hieronder neer en sluit me daar bij aan.

flink boven onderhoud eten, creatine, whey, multivit etc..

Spiergroep waar je het meeste moeite voor moet doen krimpen meestal het snelste ;) . Inderdaad goed eten, ritme pakken. En de supps hierboven zou ik ook aanraden, verder geen gekke dingen. Binnen een aantal weken moet je wel weer op gewicht kunnen komen. Zou wel schoon eten want vet gainen schiet je ook niet veel mee op.

weet niet of deze vraag al geweest is maar de 'perfect whey protein Vanille' is al een lange tijd uitverkocht,wanneer zou deze terug binnenkomen ?

• #35.339
weet niet of deze vraag al geweest is maar de 'perfect whey protein Vanille' is al een lange tijd uitverkocht,wanneer zou deze terug binnenkomen ?

Is niet lange tijd uitverkocht maar alweer ;) , komt vandaag binnen als het goed is op zijn laatst morgen.

Terug
Naar boven