MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Iemand een idee waarom er veel producten opeens niet meer op voorraad zijn bij XXL Nutrition, zoals de Xtreme Test en Xtreme GH?

Mochten deze niet meer verkocht worden of heb ik dat verkeerd begrepen?
 
Iemand een idee waarom er veel producten opeens niet meer op voorraad zijn bij XXL Nutrition, zoals de Xtreme Test en Xtreme GH?

Mochten deze niet meer verkocht worden of heb ik dat verkeerd begrepen?

Dat klopt inderdaad, we hebben veel formules moeten aanpassen voor de NVWA. Dat kost helaas veel tijd omdat we niet zomaar wat bij elkaar willen gooien. We hebben meerdere recepten getest en uiteindelijk een keuze gemaakt en de producten staan gepland voor productie. Ik verwacht dat binnen nu en 3 weken er weer veel op voorraad is.
 
Erg jammer dat ze zo moeilijk hebben gedaan. Worden de buitenlandse merken (Amerikaanse etc) eigenlijk ook wel onder de loep genomen? Heb het idee dat deze vaak de dans ontspringen in Nederland.

Wat zat er bijvoorbeeld in Xtreme Test waar ze moeilijk over deden? Ik zag niks geks aan de ingrediëntenlijst? ???
 
Erg jammer dat ze zo moeilijk hebben gedaan. Worden de buitenlandse merken (Amerikaanse etc) eigenlijk ook wel onder de loep genomen? Heb het idee dat deze vaak de dans ontspringen in Nederland.

Wat zat er bijvoorbeeld in Xtreme Test waar ze moeilijk over deden? Ik zag niks geks aan de ingrediëntenlijst? ???

XXL Nutrition ?
 
Erg jammer dat ze zo moeilijk hebben gedaan. Worden de buitenlandse merken (Amerikaanse etc) eigenlijk ook wel onder de loep genomen? Heb het idee dat deze vaak de dans ontspringen in Nederland.

Wat zat er bijvoorbeeld in Xtreme Test waar ze moeilijk over deden? Ik zag niks geks aan de ingrediëntenlijst? ???

Vermoedelijk omwille van die vitamine b6 dosering. Liver and organ defender is ook uit het assortiment en vermoedelijk ook omwille van de hoge dosering vitamine b6. Correct me if i'm wrong :)
 
Erg jammer dat ze zo moeilijk hebben gedaan. Worden de buitenlandse merken (Amerikaanse etc) eigenlijk ook wel onder de loep genomen? Heb het idee dat deze vaak de dans ontspringen in Nederland.

Wat zat er bijvoorbeeld in Xtreme Test waar ze moeilijk over deden? Ik zag niks geks aan de ingrediëntenlijst? ???

Mucuna prurienes (L-Dopa), DIM en horny goat weed.

Vermoedelijk omwille van die vitamine b6 dosering. Liver and organ defender is ook uit het assortiment en vermoedelijk ook omwille van de hoge dosering vitamine b6. Correct me if i'm wrong :)

de B6 aanpassing gaat pas in juli in. naar max 21mg per dag dosering.
 
Jogging Short
Nog even een vraagje hierover, het is toch niet dat als je door het warme weer een 'zweetreet' hebt tijdens het trainen dat het grijs donkergrijs wordt toch?

Ik ben 185 en weeg 97 en heb redelijke bovenbenen dus welke maat raden jullie mij aan bij het jogging short en bij de gym short die hieronder gelinkt staat?

https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/gym-short-man
 
Jogging Short
Nog even een vraagje hierover, het is toch niet dat als je door het warme weer een 'zweetreet' hebt tijdens het trainen dat het grijs donkergrijs wordt toch?

Ik ben 185 en weeg 97 en heb redelijke bovenbenen dus welke maat raden jullie mij aan bij het jogging short en bij de gym short die hieronder gelinkt staat?

Gym Short Man

ja ik denk van wel dan kan je beter voor een aesthetic short gaan anders. bij de gym short zou ik een XL nemen.

Krijgen jullie ook ooit compression shorts ? XXL Nutrition

Daar moeten we inderdaad naar gaan kijken! heb je tips van mooie broekjes ;) ?
 
Heb hem besteld, zal morgen wel laten weten of het goede maat is:thumbup:
 
Noooooooooooooooooooooo. Wil ik net whey en dextrojuice bestellen, is de code gisteren verlopen :roflol:
 
Zie ook meteen bodyenfit op zijn insta post geld op zijn account daar zetten:roflol:

Was dus te groot wat ik uit die comments haal?

Te groot bestaat niet...
 
Back
Naar boven