- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zie ook meteen bodyenfit op zijn insta post geld op zijn account daar zetten
Was dus te groot wat ik uit die comments haal?

Daarbij heeft hij door het gebruik van allerlei middelen een hele slechte acne huid gekregen waardoor we hem niet meer kunnen inzetten voor fotoshoots .
Ik dacht dat je daar tegen was?Daar moeten we inderdaad naar gaan kijken! heb je tips van mooie broekjes?

Daar moeten we inderdaad naar gaan kijken! heb je tips van mooie broekjes?
Ik ben heel blij met de Perfect Whey Protein
Ik Vind het alleen waardeloos in zo,n zak in een emmer zou fijner zijn
Niet te gek gewoon 1 kleur met logo. En uiteraard goed materiaal. Zelf heb ik al jaren nike combat dus ik weet niet echt of er veel verschil zit in merken.
ja ik denk van wel dan kan je beter voor een aesthetic short gaan anders. bij de gym short zou ik een XL nemen. QUOTE]
Ik heb hem binnen en hij zit perfect (XL)![]()
Ik heb me paar potjes vitamine d3 (1000 IU) gekocht met de bedoeling om er tijdens de zomermaanden 2tabs van te nemen en tijdens de wintermaanden 3tabs.
Neem ik deze best gespreid over de dag of gewoon allemaal bij het ontbijt?
De perfect whey is zachter van smaak.Vraagje, ik heb de laatste keer Whey Delicious besteld maar ik vond ze qua smaak allemaal ongeloofelijk zoet.
Raar want bestel al van 2013 de shakes en enkel de laatste keer dat ik ze zo zoet vond.
Welke proteïne shakes van jullie huismerk zit het minste zoetstof in? Heb de de potten allemaal halfopen moet weggooien omdat het gewoon niet te doen was.
Whey isolaat mss?
Vraagje, ik heb de laatste keer Whey Delicious besteld maar ik vond ze qua smaak allemaal ongeloofelijk zoet.
Raar want bestel al van 2013 de shakes en enkel de laatste keer dat ik ze zo zoet vond.
Welke proteïne shakes van jullie huismerk zit het minste zoetstof in? Heb de de potten allemaal halfopen moet weggooien omdat het gewoon niet te doen was.
Whey isolaat mss?
Davey is bij ons gekomen als Model, hij is echter de laatste tijd snel gegroeid en valt dan in de categorie bodybuilder bij ons. In deze categorie hebben we al 3 goede atleten, Benjamin Reineta, Raylisson Maria en Lorenzo Leeuwe. We hebben dus niet nog een bodybuilder nodig maar een men's fysiek / model look. Daarbij heeft hij door het gebruik van allerlei middelen een hele slechte acne huid gekregen waardoor we hem niet meer kunnen inzetten voor fotoshoots .
zie hier boven