MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Wat heeft b&f gereageerd? Ik kan het niet zien want ben door hun geblockt

Iets van 'jammer dat we geen plek hebben, maar we hebben direct wat tegoed op je account toegevoegd zodat je niet zonder supplementen komt'

• Topic Starter Topic Starter
  • #35.443
Davey Koch ontslagen als atleet?

Davey is bij ons gekomen als Model, hij is echter de laatste tijd snel gegroeid en valt dan in de categorie bodybuilder bij ons. In deze categorie hebben we al 3 goede atleten, Benjamin Reineta, Raylisson Maria en Lorenzo Leeuwe. We hebben dus niet nog een bodybuilder nodig maar een men's fysiek / model look. Daarbij heeft hij door het gebruik van allerlei middelen een hele slechte acne huid gekregen waardoor we hem niet meer kunnen inzetten voor fotoshoots .

;)

Zie ook meteen bodyenfit op zijn insta post geld op zijn account daar zetten:roflol:

Was dus te groot wat ik uit die comments haal?

zie hier boven

Body & Fitmiddelen bedoel je toch ;)?

Ik ben heel blij met de Perfect Whey Protein
Ik
Vind het alleen waardeloos in zo,n zak in een emmer zou fijner zijn

• #35.451
Ik ben heel blij met de Perfect Whey Protein

Ik Vind het alleen waardeloos in zo,n zak in een emmer zou fijner zijn

We hebben wel losse emmers die schaf je 1x aan en daarna kan je die blijven gebruiken.

Niet te gek gewoon 1 kleur met logo. En uiteraard goed materiaal. Zelf heb ik al jaren nike combat dus ik weet niet echt of er veel verschil zit in merken.

Ik ga er eens naar kijken.

Ik heb me paar potjes vitamine d3 (1000 IU) gekocht met de bedoeling om er tijdens de zomermaanden 2tabs van te nemen en tijdens de wintermaanden 3tabs.

Neem ik deze best gespreid over de dag of gewoon allemaal bij het ontbijt?

• #35.454
Ik heb me paar potjes vitamine d3 (1000 IU) gekocht met de bedoeling om er tijdens de zomermaanden 2tabs van te nemen en tijdens de wintermaanden 3tabs.

Neem ik deze best gespreid over de dag of gewoon allemaal bij het ontbijt?

Dat maakt eigenlijk niets uit, je kan ze prima in 1x nemen.

Vraagje, ik heb de laatste keer Whey Delicious besteld maar ik vond ze qua smaak allemaal ongeloofelijk zoet.

Raar want bestel al van 2013 de shakes en enkel de laatste keer dat ik ze zo zoet vond.

Welke proteïne shakes van jullie huismerk zit het minste zoetstof in? Heb de de potten allemaal halfopen moet weggooien omdat het gewoon niet te doen was.

Whey isolaat mss?

Naturel! :)

Vraagje, ik heb de laatste keer Whey Delicious besteld maar ik vond ze qua smaak allemaal ongeloofelijk zoet.

Raar want bestel al van 2013 de shakes en enkel de laatste keer dat ik ze zo zoet vond.

Welke proteïne shakes van jullie huismerk zit het minste zoetstof in? Heb de de potten allemaal halfopen moet weggooien omdat het gewoon niet te doen was.

Whey isolaat mss?
De perfect whey is zachter van smaak.

• #35.458

Whey isolaat mss?

De perfect whey is zachter van smaak.

Perfect whey en isolaat zijn inderdaad minder zoet dan whey delicious. Er is niets aan de formule veranderd, welke smaken had je en welk batchnummer? ik ga dat toch even uitzoeken dan.

Net besteling gedaan staat er zaterdag avond 3 juni word het geleverd lol dat kan niet is al geweest
Ik heb dinsdag avond na 18,00 ingevuld

Davey is bij ons gekomen als Model, hij is echter de laatste tijd snel gegroeid en valt dan in de categorie bodybuilder bij ons. In deze categorie hebben we al 3 goede atleten, Benjamin Reineta, Raylisson Maria en Lorenzo Leeuwe. We hebben dus niet nog een bodybuilder nodig maar een men's fysiek / model look. Daarbij heeft hij door het gebruik van allerlei middelen een hele slechte acne huid gekregen waardoor we hem niet meer kunnen inzetten voor fotoshoots .

;)

zie hier boven

word tijd voor een speciale lijn voor 40+ krachtsporters men and women,

forty is the new twenty,bitches

en ja, dit is een open sollicitatie als bijpassend model :eyebrow:

Terug
Naar boven