XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

wat is de reden dat die niet meer verkocht mag worden dan?

Ik kan me dat zo niet meer herinneren, waren heel veel producten namelijk. Maar hier is ook de naam een probleem en claims op het label.
 
Komt de S nog op voorraad van deze: Tanktop Men - Camo ?
En wat is precies het verschil tussen Tanktop Xtreme & Tanktop Men op de witte / rode letters na en XXL op de rug?
De omschrijving is tot op de letter hetzelfde. Bij de tanktop-men staat zelfs "Strak XXL design op de rug" terwijl dit op de product foto's niet te zien is.
 
Komt de S nog op voorraad van deze: Tanktop Men - Camo ?

En wat is precies het verschil tussen Tanktop Xtreme & Tanktop Men op de witte / rode letters na en XXL op de rug?
De omschrijving is tot op de letter hetzelfde. Bij de tanktop-men staat zelfs "Strak XXL design op de rug" terwijl dit op de product foto's niet te zien is.

de camo tanktops met camo zijn uitlopen en komen niet meer terug. Ik zie het inderdaad dat is niet goed omschreven. Ik heb de omschrijving aangepast. Het is zo dat de Tanktop Men meer een open stringer tanktop is en de Xtreme Tanktop wat meer gesloten is.


jij bedankt!
 
Kan je een kortingscode maar 1x per klant gebruiken? Heb net nog een 2e bestelling opgegeven en hij pakte de code niet (of er is iets misgegaan natuurlijk)

Bestelnummer 880989
 
Damn ben vergeten mijn korting op te geven.

Maar heb ook wel eens shirtje gekregen om backstage te dragen tijdens de wedstrijd dus no worries.
 
de camo tanktops met camo zijn uitlopen en komen niet meer terug. Ik zie het inderdaad dat is niet goed omschreven. Ik heb de omschrijving aangepast. Het is zo dat de Tanktop Men meer een open stringer tanktop is en de Xtreme Tanktop wat meer gesloten is.

Cool, shirtje besteld :)
 
Kan je een kortingscode maar 1x per klant gebruiken? Heb net nog een 2e bestelling opgegeven en hij pakte de code niet (of er is iets misgegaan natuurlijk)

Bestelnummer 880989

code werkt nog en kan je onbeperkt gebruiken zolang deze gelding is, je hebt denk niet op de knop Krijg Korting gedrukt. Stuur even een email met je bestelnummer naar de klantenservice dan wordt er gekeken naar een tegemoetkoming.

Damn ben vergeten mijn korting op te geven.

Maar heb ook wel eens shirtje gekregen om backstage te dragen tijdens de wedstrijd dus no worries.

aha! succes met je preps en wedstrijd!

Cool, shirtje besteld :)

:thumbs:
 
Jay Cutler Elite Series - Amino Pump; mooie aanbieding...in the pocket! Samen met Fully Loaded en protein hazelnoot spread drool:
 
code werkt nog en kan je onbeperkt gebruiken zolang deze gelding is, je hebt denk niet op de knop Krijg Korting gedrukt. Stuur even een email met je bestelnummer naar de klantenservice dan wordt er gekeken naar een tegemoetkoming.

Bedankt voor de snelle reactie en tegenmoetkoming...top service:thumbs:
 
Fijn die korting. Weer een bestelling geplaatst:rolleyes:
 
aha mooi! laat me even weten of dat allemaal goed gaat met afleveren op een afhaallocatie.

Hey René, om even terug te koppelen:
- geloof dat er op de website stond "af te halen vanaf 16u00" (had dinsdag besteld rond 19u45 denk ik), was niet het geval. De track & trace gaf aan "in depot".
Vrijdag was het pakje op locatie.

Misschien wat vertraging door de Hemelvaart-feestdag hier in België, verder geen probleem voor mij :)
 
altijd leuk als je pakketje er is en je vergeten was wat je allemaal besteld had.. hele doos crunchy bars besteld had denk ik honger toen ik bestelde :roflol:
 
ik zag het voorbij komen, moet goed komen :) , thx!

Hoi René,

Heb een mailtje gestuurd naar info@xxl, zou je even kunnen kijken? Heb trouwens ook net de korting gemist (20 minuten te vroeg :roflol: ), is er iets wat je kunt doen?

Thanks :heart:
 
Dacht zonet even die delicious protein drink te proberen. Klopt het dat de strucuur op vla lijkt?

Zag pas na opening dat exp date 03-05-17 is terwijl ik 6-5-17 heb besteld.
 
Jay Cutler Elite Series - Amino Pump; mooie aanbieding...in the pocket! Samen met Fully Loaded en protein hazelnoot spread drool:

top! :)

Bedankt voor de snelle reactie en tegenmoetkoming...top service:thumbs:

:thumbs:

Fijn die korting. Weer een bestelling geplaatst:rolleyes:

thx!

Hey René, om even terug te koppelen:
- geloof dat er op de website stond "af te halen vanaf 16u00" (had dinsdag besteld rond 19u45 denk ik), was niet het geval. De track & trace gaf aan "in depot".
Vrijdag was het pakje op locatie.

Misschien wat vertraging door de Hemelvaart-feestdag hier in België, verder geen probleem voor mij :)

thx for the info!

altijd leuk als je pakketje er is en je vergeten was wat je allemaal besteld had.. hele doos crunchy bars besteld had denk ik honger toen ik bestelde :roflol:

:meal:

Hoi René,

Heb een mailtje gestuurd naar info@xxl, zou je even kunnen kijken? Heb trouwens ook net de korting gemist (20 minuten te vroeg :roflol: ), is er iets wat je kunt doen?

Thanks :heart:
\

Even mailen graag naar info@ dat wordt er gezocht naar een oplossing. Mail doe ik gelukkig zelf niet :D, je zal morgen zeker antwoordt krijgen.

Dacht zonet even die delicious protein drink te proberen. Klopt het dat de strucuur op vla lijkt?

Zag pas na opening dat exp date 03-05-17 is terwijl ik 6-5-17 heb besteld.

Product is nog steeds goed maar verdikt inderdaad naar de best before datum. Wat je nu zegt zou niet moeten kunnen (besteldatum en tht datum). Graag ook even regelen met de klantenservice.
 
Is er al een idee wanneer xtreme test terug op voorraad zal zijn?

Jammer trouwens dat liver and organ defender niet meer beschikbaar is, ik heb nog 1 nieuwe pot staan maar had er graag nog 1 besteld :(
 
Back
Naar boven