MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

word tijd voor een speciale lijn voor 40+ krachtsporters men and women,

forty is the new twenty,bitches

en ja, dit is een open sollicitatie als bijpassend model :eyebrow:

Dan wil ik me ook graag aanmelden, desnoods als plusmodel! Daar is nog een heleboel te winnen, waarbij ik graag gebruik maak van jullie supps @XXL Nutrition om te laten zien hoe goed ze werken :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #35.462
Net besteling gedaan staat er zaterdag avond 3 juni word het geleverd lol dat kan niet is al geweest
Ik heb dinsdag avond na 18,00 ingevuld

zeker vreemd! dat gaat allemaal via een plugin van PostNL, gaat het om een Nederlands of Belgisch adres?

word tijd voor een speciale lijn voor 40+ krachtsporters men and women,

forty is the new twenty,bitches

en ja, dit is een open sollicitatie als bijpassend model :eyebrow:

mee eens :D we hebben net een 40+ fit couple als ambassadeurs

Dan wil ik me ook graag aanmelden, desnoods als plusmodel! Daar is nog een heleboel te winnen, waarbij ik graag gebruik maak van jullie supps @XXL Nutrition om te laten zien hoe goed ze werken :D

;)

• #35.465
Die aardbei witte chocolade pudding of de samples daarvan. Komen die snel weer binnen?

XXL,

Wat is er gebeurd met Xtreme Energizer, Fat attack en Get ripped? Zie ze niet meer op de site staan, komen deze nog terug?

• #35.470
XXL,

Wat is er gebeurd met Xtreme Energizer, Fat attack en Get ripped? Zie ze niet meer op de site staan, komen deze nog terug?

Get ripped is momenteel uitverkocht maar komt terug, fat attack heeft een opvolgers > Fat Killer en xtreme energizer komt niet terug in de huidige samenstelling we werken aan een opvolger.

Hoi @XXL Nutrition, ik zie dat 'Cutler amino pump' uit het assortiment is. Ik gebruikte dit als intra workout en was goed tevreden over de smaak. Werking geen idee eigenlijk, maar goed... :D Hebben jullie een intra die jullie aanraden als vervanger?

• #35.474
Enig idee wanneer whey pistache weer komt.? is nu al een tijdje (>2mnd) niet te bestellen

Terug
Naar boven