Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik zit daar echt niet met een rekenmachine bij, maar ik heb gewoon geen zin in allerlei administratieve rompslomp met bijbehorende frustraties en ongefundeerde afwijzingen.

tjaa... :dunno:

NVWA is vandaag hier geweest en er waren 15 meldingen binnen gekomen vanuit Zwolle, ook nog van iemand met een bekende achternaam. Persoonlijk vind ik het nogal zielig als je je hiermee moet bezig houden maar ja...

Krijg je gewoon naam en toenaam ja? :roflol: Dat dere privacy :roflol:

Groetjes Ralf :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #35.563
Krijg je gewoon naam en toenaam ja? :roflol: Dat dere privacy :roflol:

Ja kreeg inderdaad een naam te horen. Ik zei dat zal wel van een gefrustreerde concurrent komen want een consument maakt zich hier echt niet druk om (claims op de site, producten die mogelijk niet mogen). Toen hoorde ik de naam en plaats. De inspecteur had zelf ook al gezien dat de klachten niet van een consument kwamen omdat het nogal uitzonderlijk veel klachten waren. Ze hadden zelf al even via google gekeken ;-)

Ja kreeg inderdaad een naam te horen. Ik zei dat zal wel van een gefrustreerde concurrent komen want een consument maakt zich hier echt niet druk om (claims op de site, producten die mogelijk niet mogen). Toen hoorde ik de naam en plaats. De inspecteur had zelf ook al gezien dat de klachten niet van een consument kwamen omdat het nogal uitzonderlijk veel klachten waren. Ze hadden zelf al even via google gekeken ;-)

Nou dat geeft al goed weer hoe professioneel men bij het NVWA te werk gaat :o

Je kunt in Nederland vrijelijk drugs en andere rotzooi kopen maar een multivitamine wordt verboden door een bureacraat die niet eens weet wat hij verbiedt. Ongelooflijk. Bedankt Ralf!

Weet iemand wat de beste (goedkoopste) optie is om aan Orange Triad te komen? Importeren uit Duitsland?

hey, enig idee wanneer de Omega 3 Ultra Pure weer in voorraad is? :) thx!

- Komt er een vervanger voor Fully Loaded dan? Aan deze prijs heb ik toch vlug even 2 potten ingeslagen, was er tevreden van. Ik zie nu ook 'Der Hammer' (wat een naam ook :p ) staan bij verwacht. Ziet er goed uit.
- Toevallig niet enkele potten Orange Triad nog op voorraad die ik even 'onder de toonbank' kan kopen? :o

De Whey delicious pistache is heerlijk :cool:

• #35.571
hey, enig idee wanneer de Omega 3 Ultra Pure weer in voorraad is? :) thx!

Deze is onderweg met een aangepaste formule, deze staat al op de site. Ik verwacht rond half juli.

- Komt er een vervanger voor Fully Loaded dan? Aan deze prijs heb ik toch vlug even 2 potten ingeslagen, was er tevreden van. Ik zie nu ook 'Der Hammer' (wat een naam ook :p ) staan bij verwacht. Ziet er goed uit.
- Toevallig niet enkele potten Orange Triad nog op voorraad die ik even 'onder de toonbank' kan kopen? :o

Orange triad hebben we helaas niet meer.. Er komt een vervanger van Fully Loaded met een aangepaste formule.

De Whey delicious pistache is heerlijk :cool:

Vind deze zelf ook heerlijk :zuip:

De Whey delicious pina colada is heerlijker :heart:

wat jammer dat orange triads niet meer verkocht mag worden, gebruik het al jaren :(

Welk alternatief raad je aan ? ik vond de orange triads goed omdat er ook joint en flex support in zit, maar als ik die weer apart moet kopen zal het weer een pak duurder uitkomen :mad:

en die joint support van jullie huismerk zelf vind ik ook niet meer terug

Ik zit namelijk al meer dan een jaar met een triceps tendinitis onsteking ( en train dus helaas ook al meer dan een jaar niet meer ) dus iets voor pees herstel / support wil ik toch zeker

• #35.574
De Whey delicious pina colada is heerlijker :heart:

top :thumbs:

wat jammer dat orange triads niet meer verkocht mag worden, gebruik het al jaren :(

Welk alternatief raad je aan ? ik vond de orange triads goed omdat er ook joint en flex support in zit, maar als ik die weer apart moet kopen zal het weer een pak duurder uitkomen :mad:

en die joint support van jullie huismerk zelf vind ik ook niet meer terug

Ik zit namelijk al meer dan een jaar met een triceps tendinitis onsteking ( en train dus helaas ook al meer dan een jaar niet meer ) dus iets voor pees herstel / support wil ik toch zeker

we mogen joint support niet meer verkopen en omdat we er mogelijk een patent mee geschonden hebben, we zijn dit nu aan het uitzoeken. Als alternatief misschien animal pak?

• #35.576
Laatst bewerkt:
beste xxl,

Weet u wanneer DHEA van new science labs weer op voorraad is?

Terug
Naar boven