AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik heb gisteren besteld en een mailtje gekregen dat mijn pakje verzonden is, maar de t&t werkt niet :/ Weten jullie of het vandaag zal aankomen of niet?
897192

We kunnen helaas geen zending vinden met de barcode .....

Ik heb gisteren besteld en een mailtje gekregen dat mijn pakje verzonden is, maar de t&t werkt niet :/ Weten jullie of het vandaag zal aankomen of niet?
897192

Ik had hetzelfde voor, ik moest mijn land van bestemming wijzigen, t&t code opnieuw ingeven en dan lukte het wel ;)

René, ik wil graag even de complimenten geven aan jullie klantenservice (Roel in het bijzonder). Continu kort erop en ontzettend netjes opgelost! Bedankt :)

897192

Het was gisteren trouwen op tijd aangekomen! Nog eens de perzik mango whey genomen. Vergeten hoe lekker die was :zuip:

Wat is de beste creatine op dit moment?

Bestelling weer in alle volledigheid ontvangen, thanks!

De arme pakkendienstbezorger kreeg de doos amper binnen hihi.
De vuile ecto

Hey René

Heb je enig idee wanneer de zink weer op voorraad komt?

Is het niet mogelijk om van de hydrolisaat of night protein een Pina Colada smaak te maken? drool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #35.535
Hey René

Heb je enig idee wanneer de zink weer op voorraad komt?

ga ik even navragen, morgen heb ik info/

Is het niet mogelijk om van de hydrolisaat of night protein een Pina Colada smaak te maken? drool:

NP hebben we het recept al klaar maar het magazijn staan helemaal vol :( begin 2018 trekken we in ons nieuwe magazijn en dan gaan we snel uitbreiden met meer smaken en producten.

Zo vandaag de pistache en cookies & Cream binnen van de whey delicious heerlijk !!

Laat maar , excuses begrijp het al dat het niet om de bestelling gaat.

Terug
Naar boven