MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

René, wanneer komen er weer wat handdoeken binnen? Nu zijn alleen nog die vrouwen handdoeken over, heb toch liever een andere.
 
Hier al meer nieuws over? :D

Dat was geen succes. We moesten daarvoor het eiwitpercentage te ver laten zakken, volgend jaar willen we met een nieuwe serie komen> Delicious Night Protein met betere smaken maar dan een eiwitpercentage rond de 78 ipv 88%. Dan is er meer ruimte voor een lekkere smaak en we merken dat hier wel behoefte aan is. De smaak yoghurt framboos verhuist dan ook naar deze serie.

René, wanneer komen er weer wat handdoeken binnen? Nu zijn alleen nog die vrouwen handdoeken over, heb toch liever een andere.

Ja komen hopelijk dit jaar nog binnen, zijn al maanden geleden besteld.
 
Dat was geen succes. We moesten daarvoor het eiwitpercentage te ver laten zakken, volgend jaar willen we met een nieuwe serie komen> Delicious Night Protein met betere smaken maar dan een eiwitpercentage rond de 78 ipv 88%. Dan is er meer ruimte voor een lekkere smaak en we merken dat hier wel behoefte aan is. De smaak yoghurt framboos verhuist dan ook naar deze serie.
Ow... das jammer....
Ik hoop dan dat ik ook tegen de nieuwe serie kan gezien mijn allergieen... :o
 
Wanneer zijn de Bigger is Better joggingbroeken er weer in maat XXL?
 
Ik vond die echt geweldig, helemaal perfect.
Hopelijk wordt er aan de stof en maten niets veranderd.
 
1043682

beetje fucked up adres maar vorige keer hebben jullie het ook uitgepuzzeld
 
1043682

beetje fucked up adres maar vorige keer hebben jullie het ook uitgepuzzeld

als het vorige keer goed ging en het adres op dezelfde manier is ingevuld moet het goed komen lijkt me ;)
 
Die xxl trainingspakken voor de dames hebben wel vervelende ritsen. Regelmatig gaat de voering er tussen zitten.

Verder echt een prima aansluitend en fijne stof:heart:
 
Die xxl trainingspakken voor de dames hebben wel vervelende ritsen. Regelmatig gaat de voering er tussen zitten.

Verder echt een prima aansluitend en fijne stof:heart:

Bij de volgende versie laten we dat stukje weg bij de rits. De lichtblauwe broek heeft dit stukje al niet meer. ;)
 
beste XXL,

Enig idee wanneer the Curse pre workout weer op voorraad is ?
 
Helaas!
Andere pre workout dan maar besteld :) Bestelling weer gedaan, altijd tevreden.
 
Back
Naar boven