MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Op de valreep nog even een bestelling gedaan. Tasje vol vitamines, enzymen, amino's, eiwitten en de nieuwe Jar. :thumbs:
 
XXL Nutrition Ik ben op jullie website de strong grips tegengekomen, kunnen deze uitkomst bieden bij een golferselleboog ?

Straps heb ik weinig aan
 
XXL Nutrition Ik ben op jullie website de strong grips tegengekomen, kunnen deze uitkomst bieden bij een golferselleboog ?

Straps heb ik weinig aan

Ja zeker! heb ik zelf ook last van nu (links) en vorig jaar aan de rechterkant. Zeker een aanrader anders kan je geen rug meer trainen. Zorg wel dat je zo trekt dat je geen pijn hebt met trainen. Ik zou het wel laten behandelen. Is pijnlijk maar heb er geen ervaringen mee.

Zelf ben ik gegaan naar Tennisarm.nl , aparte vent maar weet wel wat hij doet.

Je moet ook je pezen strekken een keer of 5 per dag. ik doe dat zelf met de hand op tafel.

v4-728px-Release-Carpal-Tunnel-Syndrome-With-Massage-Therapy-Step-6.jpg
 
Jullie hadden tijdje terug posters van jullie atleten en van supplementen van jullie. Ik zie dat de posters uitverkocht zijn, komen deze terug of komen er geen nieuwe posters?
 
Jullie hadden tijdje terug posters van jullie atleten en van supplementen van jullie. Ik zie dat de posters uitverkocht zijn, komen deze terug of komen er geen nieuwe posters?

Zijn we nog aan het bekijken of er nieuwe posters komen, kan er momenteel niets over zeggen helaas.
 
Verkopen jullie ook krill olie? Schijnt veel beter te zijn dan omega-3
 
XXL Nutrition

De strong grips zijn super!

Wikkel ze rond de bar als een strap met false grip,echte aanrader :thumb:
 
Wat is er met de multivitamines aan de hand? Echt alles is uitverkocht haha.
 
En de Xxl muts wanneer zijn die er weer
 
xxl, vraagje, ik ben gestart met fully loaded, een 12 tal weken geleden, en toen de pot leeg was, zo goed als onmiddellijk gestart met Der Hammer. De pot zal binnen een 2 tal weken leeg zijn. Moet ik dan geen break inlassen of zo?
 
xxl, vraagje, ik ben gestart met fully loaded, een 12 tal weken geleden, en toen de pot leeg was, zo goed als onmiddellijk gestart met Der Hammer. De pot zal binnen een 2 tal weken leeg zijn. Moet ik dan geen break inlassen of zo?

tja lastig te zeggen. Als je niet dagelijks een pre workout neemt is een pauze niet echt nodig. Zelf zou ik adviseren deze alleen te nemen als je denkt een extra zetje nodig te hebben. Dus niet standaard elke dag.
 
tja lastig te zeggen. Als je niet dagelijks een pre workout neemt is een pauze niet echt nodig. Zelf zou ik adviseren deze alleen te nemen als je denkt een extra zetje nodig te hebben. Dus niet standaard elke dag.
Ik train ongeveer 3 keer per week. Dus heb in totaal ongeveer 42 dosissen genomen. Elke dag,zonder trainen, zou absurd zijn.
Wel heb ik heel lang, bijna iedere dag, sinds 12 weken, creatine monohydraat genomen.
 
Ik train ongeveer 3 keer per week. Dus heb in totaal ongeveer 42 dosissen genomen. Elke dag,zonder trainen, zou absurd zijn.
Wel heb ik heel lang, bijna iedere dag, sinds 12 weken, creatine monohydraat genomen.

Als je 3x per week traint zou ik geen pauze inlassen. creatine wel even een pauze.
 
Even laten weten hier dat ik die Poison V2 aanvankelijk had gekocht voor de glazen skull fles maar ervan ben beginnen houden door de lekkere trainingen en PR's :D
Hopelijk blijft deze in het assortiment, als deze leeg is eerst nog eens een pot Blast gebruiken en daarna weer de poison.
 
Benieuwd naar jullie hydro collageen/vit c combo. Mooi product!

Volgende x zal ik deze ook bestellen.
 
Back
Naar boven