AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #36.401
Even laten weten hier dat ik die Poison V2 aanvankelijk had gekocht voor de glazen skull fles maar ervan ben beginnen houden door de lekkere trainingen en PR's :D
Hopelijk blijft deze in het assortiment, als deze leeg is eerst nog eens een pot Blast gebruiken en daarna weer de poison.

weet niet zeker of deze blijft, hoorde iets van inkoop dat die er mogelijk uitgaat.

Wanneer is Perfect whey perzik en Night protein Yoghurt framboos weer op voorraad?

Nog in de 15% korting week denk je?

Oh die bedoel ik :D

Komen de lijnzaad olie ook weer snel op voorraad? :p bestel altijd whey, oats en lijnzaad olie tegelijk :fuu:

Verleiding toch weer niet kunnen weerstaan :rolleyes:

wanneer is de cookies en cream perfect whey protein er weer? :p (in de 4kg zak bedoel ik dan, heb in de tussentijd die kleinere versie gekocht maar die is alweer bijna op :( )

Kut nog steeds geen multi's en moet vandaag bestellen. Er staat als "verwacht op voorraad" gisteren bij, denk je dat de kans groot is dat dat vandaag gaat worden? Dan wacht ik nog even, maar anders pak ik op andere dingen mis.

Multivit is al langere tijd niet meer op voorraad (probs?).

Ik had ze ook nodig, nu maar een bestelling geplaatst zonder en naar de Kruidvat :fire:

• Topic Starter Topic Starter
  • #36.418
We verwachten ze wel deze week, maar het is niet in onze handen. Anders hadden we ze al veel eerder gehad...

Pakketje zag er weer goed uit vanmorgen. Thanks!

Vandaag nieuwe set kleding binnen gekregen:engel:

De highwaist legging zit echt heerlijk. Ook een fijne stof.
De top ook en sluit goed aan!

Als ik 1 min puntje moet noemen is dat de onderkant van de legging bij niet nauw aansluit maar iets wijder is. Niet storend verder.

IMG_20180124_150516_512000.jpg

Terug
Naar boven