XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #36.421
Vandaag nieuwe set kleding binnen gekregen:engel:

De highwaist legging zit echt heerlijk. Ook een fijne stof.
De top ook en sluit goed aan!

Als ik 1 min puntje moet noemen is dat de onderkant van de legging bij niet nauw aansluit maar iets wijder is. Niet storend verder.

IMG_20180124_150516_512000.jpg

Goed om te horen (lezen ;) ) we nemen het mee als we deze opnieuw moeten bestellen.

@natty87 daar komt vast binnenkort een PRtje uitgerold....staat je goed ;)

• #36.427
Graag gedaan;)

Nog andere kleuren ook op de planning? :D

Het wordt wat lastig daarmee. Het Mesh gedeelte is namelijk alleen in zwart verkrijgbaar. Als we een blauwe broek maken dan steekt het MESH heel erg af. Weet niet of veel mensen dat mooi vinden. We krijgen wel een aantal andere high waist leggings. Waaronder een high waist versie van de tight legging.

Het wordt wat lastig daarmee. Het Mesh gedeelte is namelijk alleen in zwart verkrijgbaar. Als we een blauwe broek maken dan steekt het MESH heel erg af. Weet niet of veel mensen dat mooi vinden. We krijgen wel een aantal andere high waist leggings. Waaronder een high waist versie van de tight legging.

Dat is zeker jammer. Staat idd niet bij elke kleur.
Benieuwd naar de nieuwe high waist .

Thnx!

De mok is misschien wel beste XXL goodie ooit, passen echt precies 2 bakken senseo in :D

Ik heb de mok voor de 2de keer gekozen, helaas is er een hapje uit aan de onderkant :P

• #36.432
Ik maak me niet te druk om dit soort kleine dingetjes :p Toch fijn weer die service.

Ordernummer was 1076152

Zodra de whey perzik en omega 3 er weer zijn plaats ik weer een bestelling :)

Multivit is er weer :D gelijk 4 bestelt. Ik ben ook fan van de mok inderdaad! Het oor is er hier alleen af.

• #36.435
Pakje alweer binnen, de drang om alles meteen aan te breken, heb ik kunnen bedwingen (met veel moeite).

De mok is misschien wel beste XXL goodie ooit, passen echt precies 2 bakken senseo in :D
Ik drink ook elke dag 3 van die mokken leeg voor ik ga trainen, wel filterkoffie geen senseo :D

Die dozen zijn ook perfect als TV-meubel.

34nma6h.jpg

Oude tv-meubel verkocht en de nieuwe wordt over 2 weken ofzo pas geleverd :p Mooie prominente plek in de woonkamer.

• #36.438
Ik drink ook elke dag 3 van die mokken leeg voor ik ga trainen, wel filterkoffie geen senseo :D

Die dozen zijn ook perfect als TV-meubel.

34nma6h.jpg

Oude tv-meubel verkocht en de nieuwe wordt over 2 weken ofzo pas geleverd :p Mooie prominente plek in de woonkamer.

top zo! ik zeg niets meer aan doen:D

Pakje alweer binnen, de drang om alles meteen aan te breken, heb ik kunnen bedwingen (met veel moeite).

thx!

Op de valreep met de 12,5% de multivit weer binnen, meteen weer ingeslagen :o

Terug
Naar boven