- Waardering
- 1.286
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga je de crunchy protein bars ook per trailer verkopen ipv per doos?![]()

Vandaag toch nog maar gauw een bestelling gedaan om van de korting te profiteren.
Jammer dat jullie de isolaat en Delicious niet ook in zakken hebben, net zoals de perfect whey. Veel handiger qua kast ruimte of om in de koffer mee op reis te nemen.
Vandaag toch nog maar gauw een bestelling gedaan om van de korting te profiteren.
Jammer dat jullie de isolaat en Delicious niet ook in zakken hebben, net zoals de perfect whey. Veel handiger qua kast ruimte of om in de koffer mee op reis te nemen.

750gram kun je ook krijgen.Je gaat toch geen 2.5 kilo whey mee nemen op vakantie?
Je kan het ook gewoon zo verpakken:
![]()
750gram kun je ook krijgen.
En ik wil graag een originele verpakking als ik naar de VS reis. Is al verdacht genoeg zo.

. Zit het in een zak dan wil iemand het in een pot en andersom 
Het is toch nooit goed of het nu in een pot of een zak zit. Zit het in een zak dan wil iemand het in een pot en andersom
![]()

Als je al voor twee type verpakkingen zou kiezen zou ik het precies andersom doen.
Mensen nemen juist kleine hoeveelheden ivm ruimtegebrek/verbruik leek mij.
Eventueel alles in zak aanbieden en een goed/makkelijk afsluitbare emmer aanbieden voor een laag bedrag/gratis goody. Dat je de zakken daarin kan overgooien..

Plaatje staan koekjes en een plens room... wat denk je zelf

bitterkoekjesPlaatje staan koekjes en een plens room... wat denk je zelf![]()